Hop til indhold
thedanishdude

Kemimøde fusker: Lollipops [KBH]

Recommended Posts

Også nej tak til kemimøder herfra

Det højeste jeg er blevet "udsat" for var 1500 kr. :-) og stedet hun ville mødes, havde en kop kaffe sikkert lagt mindst en 100 kr. på 

God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var sammen med hende for en del år siden. Der var det slet ikke på den måde. Jeg har prøvet at få en aftale denne gang, men hun var slet ikke interesseret. Nok fordi det ikke var kemimøde :) Men har kendt hende og hun var min faste sugarbabe dengang. Hun er voldsomt fræk og med på stort set alt (dengang).

Edit: Skal lige siges hun har kæreste på. Så måske er det ham der kun vil have at hun tager på kemimøder :)

Redigeret af Alfred Hitchdick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alfred Hitchdick skrev, for 3 timer siden:

Jeg var sammen med hende for en del år siden. Der var det slet ikke på den måde. Jeg har prøvet at få en aftale denne gang, men hun var slet ikke interesseret. Nok fordi det ikke var kemimøde :) Men har kendt hende og hun var min faste sugarbabe dengang. Hun er voldsomt fræk og med på stort set alt (dengang).

Edit: Skal lige siges hun har kæreste på. Så måske er det ham der kun vil have at hun tager på kemimøder :)

Korrekt, hun var også min indtil Juliane stoppede fordi hun fik en kæreste fra SD. 

Den opførsel er ikke hende, billederne er fra dengang. 

Så tror det er endnu en fake profil. Der er så mange fake profiler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cookie skrev, for 12 timer siden:

Så tror det er endnu en fake profil. Der er så mange fake profiler. 

Tror nu profilen har været 'god nok' - for nu er den væk. 
Og så tror jeg ikke pigerne er interesseret i at blive omtalt ved navn.

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, for 17 timer siden:

Der er mange proff kemi-møde-daters derinde efterhånden. Siger konsekvent nej tak... Tak for heads up!

Nu er jeg ikke modstander af kemimøder. Jeg søger nemlig en længere relation, og den har jeg god erfaring med kan starte med et kemimøde. Gerne en tur på cafe for en snak -- det kan jo så ikke lade sig gøre for tiden, men så kan man gå/køre en tur. Men jeg betaler ikke for en snak; jeg har set masser eksempler her på at det er fusk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 6 minutter siden:

Nu er jeg ikke modstander af kemimøder. Jeg søger nemlig en længere relation, og den har jeg god erfaring med kan starte med et kemimøde. Gerne en tur på cafe for en snak -- det kan jo så ikke lade sig gøre for tiden, men så kan man gå/køre en tur. Men jeg betaler ikke for en snak; jeg har set masser eksempler her på at det er fusk.

Enig - jeg er også helt med på kemi-møder, men nægter at betale for det....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dressmann skrev, 1 time siden:

Tror nu profilen har været 'god nok' - for nu er den væk. 
Og så tror jeg ikke pigerne er interesseret i at blive omtalt ved navn.

Dressmann

Juliane var ikke hendes rigtige navn, men det hun gik under, altså private med SD.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, Lige nu:

Enig - jeg er også helt med på kemi-møder, men nægter at betale for det....

Ja kan huske at der er en i Odense som kun laver det nummer og har gjort det i flere år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 20 timer siden:

Lad være med at starte en dialog med hende her: https://sugardaters.com/da/profile/kQZnYlqnWr

Hun blir interesseret, foreslår kemimøde. God ide. Ja, tak, betal 2000.

Nej, tak herfra.

Hvis det ikke var en fake profil, så tror jeg du fremstiller det forkert. Sådan var selt ikke og kender hende godt til at vide at det kunne hun ikke finde på. 

Så enten var det ikke hende ellers taler du ikke sandt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 9.4.2021 at 12:34:

Lad være med at starte en dialog med hende her: https://sugardaters.com/da/profile/kQZnYlqnWr

Hun blir interesseret, foreslår kemimøde. God ide. Ja, tak, betal 2000.

Nej, tak herfra.

Hvis det ikke var en fake profil, så tror jeg du fremstiller det forkert. Sådan var var hun slet ikke og jeg kender hende godt nok til at vide at det kunne hun ikke finde på. 

Så enten var det ikke hende ellers taler du ikke sandt, det er min konklusion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cookie skrev, for 8 minutter siden:

Hvis det ikke var en fake profil, så tror jeg du fremstiller det forkert. Sådan var var hun slet ikke og jeg kender hende godt nok til at vide at det kunne hun ikke finde på. 

Så enten var det ikke hende ellers taler du ikke sandt, det er min konklusion.

Jeg kan ikke så nogen god grund til at tale usandt. Hvis du ser mine tidligere indlæg her, så er jeg sober og respektfuld i det, jeg foretager mig.

Profilen er nedlagt mens denne debat har kørt, så mon ikke jeg havde fat i den rigtige ende af denne snak?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cookie skrev, den 10.4.2021 at 08:57:

Hvis det ikke var en fake profil, så tror jeg du fremstiller det forkert. Sådan var selt ikke og kender hende godt til at vide at det kunne hun ikke finde på. 

Så enten var det ikke hende ellers taler du ikke sandt. 

Hun var altså ikke helt fin i kanten, specielt ikke til sidst :) . Hun fortalte at hun elskede mig, hvor jeg sagde at hun lige skulle slå koldt vand i blodet (har hun nok sagt til nogle stykker), så lang tid havde vi heller ikke kendt hinanden. Omkring 2 uger efter havde hun fundet en kæreste på SD :D. Men fræk og generelt også meget sød :) Nok en af de frækkeste jeg har været sammen med i mit liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alfred Hitchdick skrev, for 4 timer siden:

Hun var altså ikke helt fin i kanten, specielt ikke til sidst :) . Hun fortalte at hun elskede mig, hvor jeg sagde at hun lige skulle slå koldt vand i blodet (har hun nok sagt til nogle stykker), så lang tid havde vi heller ikke kendt hinanden. Omkring 2 uger efter havde hun fundet en kæreste på SD :D. Men fræk og generelt også meget sød :) Nok en af de frækkeste jeg har været sammen med i mit liv.

Jeg husker godt at hun stoppede i december måned da det blev alvor med kæreste fra SD, mødte hende godt et år efter og da var de stadig kærester.

Jeg sov med hende og så film med hende, kender hendes rigtige navn, familieforhold og andre intime ting. Hun var ikke uærlig over for mig angående at hun var interesseret i denne fyr fra SD, kan huske hun indrømmede at hun var forelsket og jeg så billeder af ham. Hun viste aldrig interesse for penge og var utrolig billig 1.000 for en date med fræk sex, overnatning og det hele, med på alt hvad man kunne begære.

Jeg kan selvfølge ikke udelukke at hun ikke har været helt så ærlig over for de andre hun så, en af dem må så have været dig. Husker at hun så 4 fast, så der må være mindst en eller to til udover dig, mig og kæresten. Det var betingelsen for at være sammen med hende, hun ville ikke begrænses, udover af ham som hun fandt sammen med og først da de fandt sammen som par. Men det var hun ærlig omkring.

Det er naturligvis ikke fint  at sige hun elsker dig, men det har hun måske gjort på sin engen måde. Hun var polyamourøst og have også en pige som hun sexed med uden for SD.

Jeg er da ked af at du har misforstået hendes kærlighed, men når jeg ved det, så ville hun sikket også have været åben omkring det over for dig, hvis du have kendt hende bedre og måske lidt længere - ved ikke hvor længe du kendte hende.

Min pointe er, penge for kemimøder findes ikke i hendes begrebsverden og at tage penge for og at være fokuseret på det. Nej nej, det tror jeg ikke en meter på, sådan var hun slet ikke.

Jeg er 99% sikker på at hun ikke har SD siden dengang, så tror ikke på det er hende. Hendes billeder ja, men ikke hendes højde, alder, sidste kende bosted eller adfærd. Så nej, jeg tror ikke på at det var hende, sorry men thedanishdude er blevet taget ved næsen af en scammer.

No-pro have også en anden profil på et tidspunkt eller retterer, en have en profil med hendes billeder. Men no-pro beholder sin profil og har altid sammen navn, år efter år. Derfor kunne jeg regne ud at det var en falsk profil. Den lukkede sjovt nok lige efter at no-pro åbnede sin igen.

Vi må se i øjende at der er mange falske profiler også på nuværende og tidligere babes, vi må lære at se os bedre på eftersom sugardaters.com er fyldt med scammers.

Redigeret af Cookie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...