Hop til indhold
WeekendKæresten

Anmeldelser af mænd

Recommended Posts

Guest Bødlen

Fordi mænd I dette forum er kunder og måske fordi markedet - hvis der er et, for gigoloer, er så småt fordi kvinder altid kan få pik/sex sammen med drinks middage og oplevelser - mænd må betale for sex. Egentligt til at blive krænket over der ikke er ligestilling her :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pogo skrev, for 12 timer siden:

Så vidt jeg har forstået, foregår det konkret i lukkede fora rundt omkring på internettet.

Mon ikke der i dette tilfæde menes anmeldelser fra kunder m/k, der køber sex af mænd eller læser jeg trådstarter forkert? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Liv skrev, for 11 minutter siden:

Mon ikke der i dette tilfæde menes anmeldelser fra kunder m/k, der køber sex af mænd eller læser jeg trådstarter forkert? 

Eftersom trådstarter er Gigolo, så har du nok ret :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
WeekendKæresten skrev, den 9.4.2021 at 05:14:

Hvorfor ingen anmeldelser af mænd?

• Fordi kvinder der køber sexydelser af mandlige sexarbejdere er lige så sjældne som at se en skovtrold i Gudbrandsdalen eller en enhjørning i Sherwoodskoven.
  • Fordi mænd der køber sexydelser af mandlige sexarbejdere er de allermest stigmatiserede af alle. Der er klart en "don't ask, don't tell" kultur på bi- og homoseksuelle nichen i denne branche. Stedet her har ikke just en atmosfære af rummelighed (længere). 
  • Fordi andelen af de eroguide brugere jeg kalder "Knoldesparkerne fra Kødbørsen" herinde er voksende, og mon ikke mange af dem vil slå hårdt ned på bi- eller homoerotiske anmeldelser. 
  • Fordi der ikke er noget underforum til det herinde, hvilket formentlig er en bevidst beslutning fra ejernes side, vil jeg gætte på
  • Fordi markedet er langt mindre end mandlige sexkøbere og kvindelige sexarbejdere
  • Fordi der findes andre fora der har sat sig på markedet dér? Der er måske internationale sider at finde derude.
  • Fordi ingen har foreslået det før?

Det var et par af mine bud sådan "just off the top of my head". 

@WeekendKæresten Held og lykke med projektet og velkommen til <3

Som altid i bedste mening, 
Kh. Eva 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 10 timer siden:
  • Fordi kvinder der køber sexydelser af mandlige sexarbejdere er lige så sjældne som at se en skovtrold i Gudbrandsdalen eller en enhjørning i Sherwoodskoven.
  • Fordi mænd der køber sexydelser af mandlige sexarbejdere er de allermest stigmatiserede af alle. Der er klart en "don't ask, don't tell" kultur på bi- og homoseksuelle nichen i denne branche. Stedet her har ikke just en atmosfære af rummelighed (længere). 
  • Fordi andelen af de eroguide brugere jeg kalder "Knoldesparkerne fra Kødbørsen" herinde er voksende, og mon ikke mange af dem vil slå hårdt ned på bi- eller homoerotiske anmeldelser. 
  • Fordi der ikke er noget underforum til det herinde, hvilket formentlig er en bevidst beslutning fra ejernes side, vil jeg gætte på
  • Fordi markedet er langt mindre end mandlige sexkøbere og kvindelige sexarbejdere
  • Fordi der findes andre fora der har sat sig på markedet dér? Der er måske internationale sider at finde derude.
  • Fordi ingen har foreslået det før?

Det var et par af mine bud sådan "just off the top of my head". 

@WeekendKæresten Held og lykke med projektet og velkommen til <3

Som altid i bedste mening, 
Kh. Eva 

Det er nu ikke helt så sjældent at kvinder køber sex af mænd. Men det er et andet klientel. Der findes altså en del med fysiske handikap der køber sex. Mennesker med cerebral parese køber ret ofte sex (også yngre kvinder). 

Men jo, en kvinde der falder inden for 99.5% normalen kan få sex, hvis hun ønsker det inden for nogle timer  

Det samme gælder måske kun for 25% af mændene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Ku da være sjovt. Men vi mænd er jo alle uden “kunstnernavn” så det bliver svært ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hobrofyr er da et glimrende kunstnernavn.

Det bliver spændende at se din profil. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

@WeekendKæresten : Godt spørgsmål. Jeg stillede det selv for et par år siden:

Egentligt må det være kønsdiskriminende at gøre forskel, og - med et glimt i øjet - vil jeg foreslå at du måske prøver at føle dig krænket og ser om det kan få hjemmesiden til at oprette en kategori eller tråd til det ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr
Brutus skrev, for 1 time siden:

Hobrofyr er da et glimrende kunstnernavn.

Det bliver spændende at se din profil. :D

Ha ha @Brutus ;) 

min profil er og vil altid være kedelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu stikker min fantasi selvfølgelig lige helt af, men kunne man forestille sig et møde med en domina hvor man skulle være hendes lille møgluder og lade hende bruge en med strapon. Det ville da virkelig fuldende det hvis hun så skrev en anmeldelse om hvad hun synes om ens krop og evne til at modtage gummipik. Evt. helt klassisk med 1-10 skala i forskellige kategorier. Jeg ved ikke lige hvor fuldstøbt den fantasi er og hvem der i givet fald ville være med på den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...