Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu 2 gange besøgt Kaya i Aarhus: https://annoncelight.dk/showad/314335

Begge gange er kommunikationen forløbet glat på SMS, og begge gange har vi aftalt 90 minutter med "mutual touch".

Stedet er en lejlighed i Viby, dejlig diskret og med gratis parkering lige udenfor. Kaya tog varmt imod, og man er ikke i tvivl om, at hendes billeder er ægte. Hun er utrolig velskabt, flotte proportioner og ikke mindst et par skønne, ægte, velsiddende bryster i netop den størrelse, jeg foretrækker (B/C).

Efter et hurtigt bad var vi klar til massagen. Som altid først på ryggen med jævnlige strejf der, hvor det er bedst, og efterfølgende på forsiden. Og her bliver det for alvor en oplevelse, der adskiller sig positivt fra de fleste andre, der har tilsvarende ydelser på programmet. For det første er hun MEGET berøringsvenlig overalt, for det andet er hendes afsluttende penismassage intet mindre end himmelsk. Den kombineres med prostatamassage og dejlige berøringer af hele området i de nedre regioner. Hun ved lige nøjagtigt, hvad hun gør, der er dejlig øjenkontakt, og denne afsluttende massage varede vel en halv times tid, inden en vild eksplosion indtraf.

Kaya sørgede for aftørring, og da de 90 minutter var gået, forventede jeg, at hun ville have travlt med at få mig ud af kanen og ud af klappen. I stedet puttede hun sig ned til mig, og vi lå og kælede, indtil min samvittighed bød mig at tage det afsluttende bad.

For mig er Kaya til topkarakterer på alle parametre, og der er ingen tvivl om, at jeg ikke har besøgt hende for sidste gang. Forhåbentlig er der også andre, der lægger vejen forbi, så hun finder det umagen værd at være her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op hvor er hun pæn.
Er mest til sexytime, men det du beskriver der giver mig alligevel lyst til at tage turen til Viby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Ritaliener skrev, for 11 timer siden:

"mutual touch"

hvad er det

Del dette indlæg


Link til indlæg

I wonder how does she compare to Nadia and Silvia. Was planning a visit to one of these ladies. But maybe I should consider Kara.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ritaliener skrev, den 9.4.2021 at 12:03:

I haven´t met Silvia yet (having appointment later this month). She´s quite similar Nadia, but in my mind even better.

Jeg er helt enig. Silvia er klasse - så hvis Kaya er bare i nærheden så skal hun ski prøves. Især hvis hun evner prostata massage 

 

Redigeret af LillePalle99

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbuk50 skrev, for 6 timer siden:

det er ikke sidste gang jeg har besøgt kaya

Jeg gik også derfra i dag og tænkte, godt hun ikke er fast i byen så ville jeg være en fattig mand. 
 

Men hun får bestemt besøg når hun kommer tilbage i starten af marts. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LillePalle99 skrev, den 9.2.2022 at 01:41:

Jeg er helt enig. Silvia er klasse - så hvis Kaya er bare i nærheden så skal hun ski prøves. Især hvis hun evner prostata massage 

 

Kaya er i mine øjne langt bedre end Silva. Jeg fik ingen mutual touch hos Silvia, selvom jeg betalte for det. Hun satte sig så jeg kun kunne nå hendes knæ, mens hun ordnede kalorius.

Kaya er all-over en, og det er top lækkert, og her må røre rigtigt, og sutte lidt på brysterne osv....super oplevelse - hvor imod jeg var skuffet over Silvia...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dear kingdane68 I am happy you found a woman who satisfied your needs. I am sorry for your inconvenience when comes to me. Would have been better if you would have told me in person before you left my apartment that I took money from you even though you didn't touch. All the time when I had clients who wanted to touch but in the end they didn't I gave their money back without even thinking to keep it.

 I don't get rich with 200 dkk.

About "my strategy" of staying on my knees in front of you is the only way I can do actually the lingam massage or on a massage bed.

Communication is the key so next time when you have some complain or some requests  then you 're free to say it out loud to that woman.

Hugs and kisses,

Silvia 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der bakker jeg Silvia op, jeg fik en rigtig god massage og havde bestilt for 120 min med at røre jeg kunne kun holde 90 min.Der fik jeg penge tilbage og betalte kun for 90 min uden at sige noget så hun er ikke ude på at snyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbuk50 skrev, den 13.2.2022 at 13:57:

Der bakker jeg Silvia op, jeg fik en rigtig god massage og havde bestilt for 120 min med at røre jeg kunne kun holde 90 min.Der fik jeg penge tilbage og betalte kun for 90 min uden at sige noget så hun er ikke ude på at snyde

Kan ikke se, hvordan det jeg skriver kan misforstås - men det formåede du så alligevel :) Som jeg skrev.....Jeg BETALTE for "mutual touch" - men havde slet ikke muligheden - da jeg ikke kunne nå Silvia - og godt nok er mine arme ikke de længste, meeen alligevel. Når man ligger på maven i den første del, har man af gode grunde ikke mulighed for at røre hende, og når hun så vender en om, bliver hun i "fodenden" om jeg så må sige - og igen giver det ikke rigtig mulighed for at nå hende med ens hænder. Jeg kunne selvfølgelig have brokket mig under sceancen, men jeg synes nu, at det er pigens ansvar at levere det hun får penge for - og mon ikke hun kan regne ud, at man gerne vil røre - når nu man har betalt for det :D :D :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silvia.dk skrev, den 13.2.2022 at 12:34:

Dear kingdane68 I am happy you found a woman who satisfied your needs. I am sorry for your inconvenience when comes to me. Would have been better if you would have told me in person before you left my apartment that I took money from you even though you didn't touch. All the time when I had clients who wanted to touch but in the end they didn't I gave their money back without even thinking to keep it.

 I don't get rich with 200 dkk.

About "my strategy" of staying on my knees in front of you is the only way I can do actually the lingam massage or on a massage bed.

Communication is the key so next time when you have some complain or some requests  then you 're free to say it out loud to that woman.

Hugs and kisses,

Silvia 

 

 

Dear Silvia...

Let me start by saying, that you are just as sweet and beautyfull as others also write...

About Eroguide - this is a site for us customers to exchange OUR experiences with eachother. That is excatly what I did.

You got it all wrong in your reply to me. I did VERY MUCH want to touch you, and that is why I paid you (before our session started), but I did not have the option to touch you, since you stayed out of reach, so to speak. That is not alright in my opinon, when I specifically paid for it. I did not want to spoil the good mood, by complaining about it, and think that you should have been aware about me wanting to touch you - since I paid for this. I should not be job to remind you during the session.

And about your last comment - NO....! This is NOT your (or other GP's) forum, so you don't get to tell me or others what I or they should do. That is not good manors Silvia, for a girl as sweet as you :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 12.2.2022 at 22:48:

Kaya er i mine øjne langt bedre end Silva. Jeg fik ingen mutual touch hos Silvia, selvom jeg betalte for det. Hun satte sig så jeg kun kunne nå hendes knæ, mens hun ordnede kalorius.

Kaya er all-over en, og det er top lækkert, og her må røre rigtigt, og sutte lidt på brysterne osv....super oplevelse - hvor imod jeg var skuffet over Silvia...

Kan slet ikke følge dig. Jeg betalte også for mutual touch og kunne slet ikke holde fingrene fra at røre hende. Det besluttede jeg allerede da jeg havde kikket billederne af hende. 

Da hun nåede til din lingam skulle du da bare have hvisket at du ville røre, så havde det da ikke ødelagt stemningen 

Men - denne tråd er faktisk om Kaya :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LillePalle99 skrev, den 16.2.2022 at 00:09:

Kan slet ikke følge dig. Jeg betalte også for mutual touch og kunne slet ikke holde fingrene fra at røre hende. Det besluttede jeg allerede da jeg havde kikket billederne af hende. 

Da hun nåede til din lingam skulle du da bare have hvisket at du ville røre, så havde det da ikke ødelagt stemningen 

Men - denne tråd er faktisk om Kaya :D

Det var da den underligste kommentar ever....

Kan ikke finde ud af, om du laver en joke, eller ikke forstår hvad jeg har skrevet. Hvis det er en joke, er den da ikke speciel sjov...i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 11 timer siden:

Det var da den underligste kommentar ever....

Kan ikke finde ud af, om du laver en joke, eller ikke forstår hvad jeg har skrevet. Hvis det er en joke, er den da ikke speciel sjov...i mine øjne.

øh - det var ikke for at lave sjov eller genere nogen. Jeg skrev det bare fordi at du skrev at du synes det var akavet at afbryde hende siddende nedefor dine ben. Så ville jeg bare sige at man kunne afbryde hende på en intim måde så det ikke ødelagde stemningen. 

Men bare gelm min kommentar

Del dette indlæg


Link til indlæg
LillePalle99 skrev, den 18.2.2022 at 12:21:

øh - det var ikke for at lave sjov eller genere nogen. Jeg skrev det bare fordi at du skrev at du synes det var akavet at afbryde hende siddende nedefor dine ben. Så ville jeg bare sige at man kunne afbryde hende på en intim måde så det ikke ødelagde stemningen. 

Men bare gelm min kommentar

Jae....tror man skulle have været der, for at kunne forstå :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...