Hop til indhold
Ælling

Nora i Hammerum (Herning / Ikast), en skuffende oplevelse

Recommended Posts

Jeg havde efterhånden læst en del fine anmeldelser af tyske Nora i Hammerum, så nu mente jeg det var på tide selv at besøge hende, 
https://annoncelight.dk/showad/310949

Hun skulle efter sigende være en ganske sød og frisk pige, som kan lide hvad hun laver, selvom hendes menu er lidt begrænset. De andre anmeldere må have fanget hende på en af hendes bedre dage, for jeg fik absolut ikke en oplevelse at råbe hurra for.

Først skrev jeg og spurgte om jeg kunne få en tid. Efter lidt tid sendte hun en besked tilbage med hendes priser, samt en besked at hun ikke kyssede, gav superfransk eller anal. Ok. Hun svarede så ikke om jeg kunne på det tidspunkt jeg spurgte efter. Jeg tænkte at hun måske havde en kunde, så jeg gik i gang med at barbere og soignere mig. Efter en god times tid sendte jeg endnu en besked og sagde at jeg snart skulle bruge et svar, da jeg havde et stykke at køre. Så fik jeg endelig at vide, at jeg kunne komme til et kvarter senere. Ok, fair nok.
Jeg ankom derude, og fandt ud til adressen, som viste sig at være en ret stor bygning med mindst 3 indgange. Jeg sendte en besked og spurgte hvor jeg skulle gå ind. Hun skrev tilbage "to the right", så jeg gik højre rundt om bygningen. Her ledte jeg efter en indgang, da hun ringede mig op og sagde, "No, to the right!". Da gik det op for mig, at hun holdt øje med mig gennem persiennen i et af vinduerne, og hun mente til højre fra hendes eget synspunkt. Jeg fandt indenfor og blev lukket ind, hvor hun straks sagde "When i say right, you need to go right!" Nå,  jo tak.
Hun ledte mig ind i et lille soveværelse, hvor det skulle foregå, og slog endnu engang fast at der var "No kissing, no superfrench, no anal". Jeg burde havde sagt ellers tak lige der, for hun virkede godt nok uoplagt. Jeg endte nu med at bede om 45 minutter, og tog tøjet af, mens hun smuttede ud med pengene.

Jeg bad hende om at starte ud med almindelig massage, så vi måske kunne lette stemningen lidt. Hendes massage var for så vidt anstændig nok, men hun virkede bare irriteret og ugidelig. Jeg spurgte om hvor længe hun blev i landet, og hvordan forretningen gik, og så spurgte hun tilbage "why you asking?" Efter 20 minutters massage bad hun mig vende mig om, så hun kunne tage den anden side. Hun prøvede at få liv i lillemanden med et oliehandjob. Eller, det vil sige, hun hældte olie ud over min diller og prikkede til den med det alleryderste af fingerspidserne, mens hun skiftevis kiggede anstrengt på den eller mig. Jeg spurgte om hun havde lyst til at lægge ned, så jeg kunne slikke hende, men nej, det kunne hun ikke lide. Jeg kunne godt se at det her ikke blev til noget, så jeg vendte mig rundt og bad hende forsætte med den normale massage. Det var nok det bedste, jeg kunne få for mine penge ad den omgang. Det protesterede hun heldigvis ikke imod. Så lå jeg ellers der i yderligere 20 minutter, og prøvede at nyde det så godt jeg kunne, mens hun indimellem sukkede ugideligt.

Jeg vil ikke kalde det den værste oplevelse, jeg nogensinde har haft. Hun prøvede ikke at smide mig ud før tid eller noget, men det var som om hun bare prøvede at gøre stemningen så dårlig som muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogenlunde samme oplevelse jeg har haft med hende.:wacko:

Søger du en GP med indlevelse, så besøg Amanda Doll. Hun er jævnligt på gæstevisit i området.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg haves en super god oplevelse med hende for 3-4 dage siden. 

vi havde en fin kemi, måske fordi jeg taler tysk. syntes hun er en sød pige. 

hun ser efter min mening sindsyg godt ud. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ælling skrev, for 2 timer siden:

hvordan forretningen gik

Mit allermest hadespørgsmål fra gæster:ph34r:.. Just saying.. Det virker malplaceret og det skaber i mit sind noget akavethed som jeg ikke har lyst til i en seksuel situation.. Det fjerner enhver illusion.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan på ingen måde genkende det der bliver skrevet om den flotte høje tyske model.
Kemi, samtaleemner, nærværende kommunikation generelt er bare essentielt at mestre.

Sidst jeg sås med @JenniferRomantica var det da også hedebølge og fester snakken gik på og ikke bizz. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DJX skrev, for 7 minutter siden:

Kan på ingen måde genkende det der bliver skrevet om den flotte høje tyske model.
Kemi, samtaleemner, nærværende kommunikation generelt er bare essentielt at mestre.

Sidst jeg sås med @JenniferRomantica var det da også hedebølge og fester snakken gik på og ikke bizz. :)

Det er lidt svært at få gang i kemien, når hun slår stemningen ned, straks man er kommet ind ad døren. Jeg ved godt at folk sommetider kan have en dårlig dag, men så duer det bare ikke at man tager imod det, der måske er en dagsløn for en almindelig lønmodtager, for en time.

Jeg har også set dårlige anmeldelser af piger, som jeg kun har haft gode oplevelser med, såsom DinaG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Mit allermest hadespørgsmål fra gæster:ph34r:.. Just saying.. Det virker malplaceret og det skaber i mit sind noget akavethed som jeg ikke har lyst til i en seksuel situation.. Det fjerner enhver illusion.. 

Hader også bare, når luderen spørger om pengene inden vi går i gang. Det ødelægger fuldstændig illusionen......................

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tillerman skrev, for 4 timer siden:

Hader også bare, når luderen spørger om pengene inden vi går i gang. Det ødelægger fuldstændig illusionen......................

Der liiidt forskel på at man ikke vil snydes (det er faktisk prøvet) og så at blive spurgt indirekte hvor mange man har knaldet de sidste par dage.. 

Og ellers så du jo helt fri til at nøjes med at gå til Prostituerede der ikke kræver penge før akten udføres.. Ligesom jeg, og andre prostituerede, er frie til at hade det spørgsmål.. Et spørgsmål som faktisk ikke kommer gæsten ved.. Der vil jeg vove den påstand at betalingen kommer pigen ved.. Det kommer så ikke os ved hvornår man sidst har knaldet konen eller hvor mange piger man har mødt derfor kunne jeg ALDRIG drømme om at spørge mine gæster om det.. 

Jeg beklager til ts hvis han føler at jeg har afsporet tråden.. Det var bare en "servicemeddelelse":P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan heller ikke genkende de negative toner. Hun er, som en anden skriver, ualmindelig smuk, meget smilende og lydhør. Korrekt- hun vil ikke superfransk og anal, men skriver det jo også up front så det er afklaret. Kan kun sige jeg havde et fedt besøg og fik en reverse cowboy med blik til den lækreste røv og kommer gerne igen hvis det er standarden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

TS' beskrivelse ligner meget min oplevelse hos dejlige Nora, forskellen er bare at jeg gik glad og veltilfreds der fra.

Det er vel den gamle sang om kemi og erkendelse af situationen man er i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende engang og var meget tilfreds.

hun er super smuk og sød at snakke med.

jeg kan godt respektere at hun ikke vil sex med følelser, kun ren sex, og det gør hun godt. Hun er afklaret med det hun laver og har styr på hvad og hvordan hun vil det.

Så besøg hende hvis det bare er et godt knald man er ude efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...