Hop til indhold
Candy Cane

★ ÅRETS FØRSTE SEXFEST/GB! ★ 16/4 ★ 19-23 ★ STRØBY ★

Recommended Posts

Så fik vi endelig lov til at åbne op, og i den forbindelse vil vi gerne invitere jer til årets første sexfest/GB med intet mindre end 4 lækre ladies!

Du kan møde pigerne Candy, Katja, og Lea i lækre omgivelser på Midtsjælland. Der vil være pool, og boblebad så husk badetøjet ;) Hvis du glemmer det gør det skam heller ikke noget ;)  Som et lille, forsinket påskeæg vil den sidste pige være en surprise! <3

Der vil være lidt forfriskninger og drikkelse som sædvanlig, til at holde dampen oppe <3
Vi er helt spændte op til lir, så bring endelig jeres A-game!

Pris: 3.000,-

Booking kan ske på 5019 3215 eller [email protected].
Besvares dit opkald ikke, så smid endelig en sms eller mail, da vi ikke sidder med tlf. hele tiden.

Vi glæder os max til at tage imod jer! :x

-----------------
OBS:
Covid19: Som alle andre steder, forventer vi du har en negativ Covid-test som er max 72 timer gammel, er færdigvaccineret, medmindre du er FRITAGET. Vi vil sørge for sprit og diverse nødvendigheder på stedet.

-----------------

Candy ♥

IMG_8306-new_fix_b.thumb.jpg.461549160585780296cf2e7c6d8c80e3.jpg

Lea ♥

170726118_793058884664036_7647273635175813437_n.thumb.jpg.4f29ff23908dd311daa0ddbd88ec8a52.jpg

Katja ♥

367148202_ScreenShot2021-04-07at23_04_44.png.d8e3fafc191ff168572d5dd61eaaaed4.png

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackStockings

Nu er det ikke for at blande mig og jeg er ikke sikker på reglerne, men er der ikke noget med at der stadigvæk kun må forsamles 5 personer indendørs og 10 udendørs eller er jeg helt væk :lol:, ellers vil den ene mand få nok at se til med 4 piger :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Elsker GB.

Der er bare noget specielt når man hører pigerne stønne mens de bliver tilfredsstillet samtidig.<3

De dejlige piger lækre Candy og forførende Katja har jeg set i det Storkøbenhavnske.

Til min overraskelse så er Lea ny?

Lige min type. Så har denne smukke og dejlige pige vagt på københavnske lysthuse, for så vil jeg elske at krølle lagner med Lea.

Jeg ikke kan støde så dybt, men tilgengæld blevet mere ferm til at bruge tungen.

Go' Fornøjelse til hver og en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
BlackStockings skrev, for 2 timer siden:

Nu er det ikke for at blande mig og jeg er ikke sikker på reglerne, men er der ikke noget med at der stadigvæk kun må forsamles 5 personer indendørs og 10 udendørs eller er jeg helt væk :lol:, ellers vil den ene mand få nok at se til med 4 piger :P

Det afhænger af gulvareal i lokalerne der bruges. Kravet er normalt 4 m2 /person. 

Dog er der et andet m2 krav, hvis kunden sidder ned ved behandling, der er kravet 2 m2. 

Lokaler hvor kun personale har adgang, medregnes ikke som areal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Max speed

Virkeligt godt initiativ. Desværre er mange af os jo optaget fredag aften af familiehygge med X faktor og slikskål 

De er en del sværere at aflyse end møder i skattevæsnet, tandlægen eller højesteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Elsker GB.

Der er bare noget specielt når man hører pigerne stønne mens de bliver tilfredsstillet samtidig.<3

De dejlige piger lækre Candy og forførende Katja har jeg set i det Storkøbenhavnske.

Til min overraskelse så er Lea ny?

Lige min type. Så har denne smukke og dejlige pige vagt på københavnske lysthuse, for så vil jeg elske at krølle lagner med Lea.

Jeg ikke kan støde så dybt, men tilgengæld blevet mere ferm til at bruge tungen.

Go' Fornøjelse til hver og en.

Du skal da være mere end velkommen til at deltage og krølle lagner med Lea ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Frække, asiatiske Lea er virkelig en lækker lille sag. ...frækt, at hun nu også bevæger sig ud i gangbang-verdenen. Har besøgt hende en del gange efterhånden og hun kan virkelig tage godt imod en stor pik. Gad sgu godt deltage i dette arrangement....også for at se Lea blive kneppet af flere mænd og selvfølgelig selv give den gas :-) 

Lea er en pige der hurtigt giver mig en bule i bukserne!.....gad vide hvem den 4. pige er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det ser lækkert ud :) .. hvor lang tid varer festen? Og hvad tid starter fornøjelserne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
hev skrev, for 2 minutter siden:

Prøv at se på overskriften   :lol:

:D .. jeg læste teksten mange gange ha ha ha.. havde ikke lige tænkt over overskriften.... nogen siger man bliver blind af at onanerer, men jeg ved ikke om det passer :P :P :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 5 timer siden:

Frække, asiatiske Lea er virkelig en lækker lille sag. ...frækt, at hun nu også bevæger sig ud i gangbang-verdenen. Har besøgt hende en del gange efterhånden og hun kan virkelig tage godt imod en stor pik. Gad sgu godt deltage i dette arrangement....også for at se Lea blive kneppet af flere mænd og selvfølgelig selv give den gas :-) 

Lea er en pige der hurtigt giver mig en bule i bukserne!.....gad vide hvem den 4. pige er?

Hvilken klinik arbejder Lea på?

Hun er på bucket listen nu hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun arbejder privat/diskret....i Odense, hvor jeg har besøgt hende nogle gange......vist også Sydhavnen Kbh......og jylland privat. ..Du kan roligt besøge Lea. Hun er sååå fræk og pokkers stram... :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er desværre lidt for langt at køre for mit vedkommende, men glæder mig virkelig til at høre en lille beretning om dagens udskejelser. Specielt glæder jeg mig til at høre om, hvordan Lea præsterer i et frækt GB-party. :-)

•  
Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg

God weekend til alle,

Det ville være superdejligt med en udførlig frontberetning fra de formentlig brugte og tømte brødre...

Lidt til fantasien, lidt til fornøjelsen og lidt til forventningens glæde før næste slag...

Er også nysgerrig på lokaliteten. Det der med svømmepøl har vel næppe været en tur i Lalandia...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...