Hop til indhold
Gæst

Kvinde på bordel fik bøde for ikke at kræve coronapas

Recommended Posts

Guest Røvslikker
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 1 time siden:

Nu er jeg ikke på et Bordel men alligevel skal man vise gyldig coronapas elle højst 72 timer gammel negativ coronatest hvis man vil besøge mig.  ^_^ 

...nu er det jo ikke dit setup som omtales, men selvfølgelig alletiders mulighed for at pudse glorien :)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Røvslikker skrev, for 13 minutter siden:

...nu er det jo ikke dit setup som omtales, men selvfølgelig alletiders mulighed for at pudse glorien :)

Det er godt nok en kedelig attitude du bærer frem her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 3 timer siden:

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE12886418/kvinde-paa-bordel-fik-boede-for-ikke-at-kraeve-coronapas/

Nu besøger jeg sjældent bordeller, men af og til massageklinikker. Dette er ihverfald medvirkende til, at jeg ikke ønsker at besøge offentlige klinikker i den nærmeste fremtid. Hvordan har andre det?

Jeg kunne aldrig finde på, at besøge en GP i denne Corona tid, uden en frisk test i lommen. Og da jeg ikke ser spøgelser på alle vægge, vil det heller ikke betyde noget for mig, at fremvise den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vica Velvet
Smørhulsbarnet skrev, for 3 timer siden:

Han kan bare holde sin kæft, ingen er tvunget til at udtale sig til Politiet . Det er ikke Nordkorea endnu ! 

Endnu er super vigtigt- endnu!! 

- for det andet kan jeg ikke forlange at se passet- eller jo det kan jeg godt! Men som privat person kan man være fritaget og det kræver ingen lægelig dokumention! Det samme er gældende for mundbind. Så forstår ikke, hvordan de kan svinge bøder ud til højre og venstre! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Pite skrev, for 49 minutter siden:

Jeg kunne aldrig finde på, at besøge en GP i denne Corona tid, uden en frisk test i lommen. Og da jeg ikke ser spøgelser på alle vægge, vil det heller ikke betyde noget for mig, at fremvise den.

Nej, det ville jeg heller ikke. Jeg vil bare ikke støde på politiet under mit besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre
Craw skrev, for 2 timer siden:

Kammerherre, Jeg har aldrig stået i kø længere end 5 minutter i Skanderborg. Og jeg er da testet 7-8 gange. PCR test med tidsbestilling. 

Her hvor jeg bor er der 20 km til nærmeste teststed, og her ved genåbningen var der nogen der havde stået i kø i to timer og mange valgte at gå igen. , spild af tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vica Velvet skrev, for 7 minutter siden:

Endnu er super vigtigt- endnu!! 

- for det andet kan jeg ikke forlange at se passet- eller jo det kan jeg godt! Men som privat person kan man være fritaget og det kræver ingen lægelig dokumention! Det samme er gældende for mundbind. Så forstår ikke, hvordan de kan svinge bøder ud til højre og venstre! 

Der er ingenting der giver mening i det sindsyge spil der er gang i. 
Hvis forretningsindehavere husker at spørge og kunden siger ‘FRITAGET’ så er alt i den skønneste orden. De fleste siger blot til mig omkring mundble: ‘ jeg går ud fra det er fordi du er fritaget’. 
Så, det handler om den rette formulering. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 4 timer siden:

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE12886418/kvinde-paa-bordel-fik-boede-for-ikke-at-kraeve-coronapas/

Nu besøger jeg sjældent bordeller, men af og til massageklinikker. Dette er ihverfald medvirkende til, at jeg ikke ønsker at besøge offentlige klinikker i den nærmeste fremtid. Hvordan har andre det?

Grunden til at de lige præcis blæser sådanne sager op som "frontpage news" er da helt klart for at føre skræmmekampagne / statuere nogle eksempler ikke en skid andet, jeg er i hvert fald ikke imponeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 2 timer siden:

Det  har du også ret i. Nu er det heller ikke  pga Politiet det er mere for mig og mine gæsters skyld. Og jeg synes at det burde være et selvfølgelige  at man også følger restriktionerne på lige fod med bordeller og  massage klinikker. Jeg har også holdt lukker  under  begge nedlukninger. Jeg bliver  selv testet 2 gange om ugen  med PCR test der den er mere sikker end kvik test.

Pcr testen virker heller ikke. Den er kasseret ved en domstol i Portugal og Holland og vist også Sverige. Kura Mullis som har opfundet testen har også udtalt før hans død, at den ikke er designet til at indentificere en specifik virus. WHO har også udtalt at den ikke virker efter hensigten. 
Millioner, milliarder bliver der brugt på at teste folk med fuldstændig ubrugelige tests. Hvorfor mon? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chantall skrev, for 14 minutter siden:

Pcr testen virker heller ikke. Den er kasseret ved en domstol i Portugal og Holland og vist også Sverige. Kura Mullis som har opfundet testen har også udtalt før hans død, at den ikke er designet til at indentificere en specifik virus. WHO har også udtalt at den ikke virker efter hensigten. 
Millioner, milliarder bliver der brugt på at teste folk med fuldstændig ubrugelige tests. Hvorfor mon? 

Nej den er ikke - i hvert fald ikke ifølge en af forskerne bag den rapport som ligger bag. 

https://www.tjekdet.dk/faktatjek/portugisisk-domstol-misforstaar-forskning-og-saar-tvivl-om-coronatests-paalidelighed

Og nej, opfinderne har ikke sagt den ikke virker til at konstatere Covid-19: https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-pcr-idUSKBN24420X

WHO er også blevet mistolket: https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-who-instructions-pcr-guidan-idUSKBN2A429W

Fair nok man er imod restriktionerne, men for pokker hvor er jeg træt af halve vinde, misinformation og facebook-eksperter. 

Dette er ikke et oplæg til diskussion, da det vil blive politisk, men jeg følte simpelthen jeg blev nød til at komme med et modspil på den der påstand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Chantall:)

- - hvorfor mon? - -  er der ikke 2 svar :  1. i mangel af bedre  2. bedre end intet.

Men jeg er i tvivl !!    - pcr testen er det ikke den hvor der podes fra halsen??   - -  som også var de allerførste test der blev iværksat for et år siden, og samtidig den som fortsat er udnævnt til den mest retvisende, eller har jeg intet forstået??

Jeg er pensionist og single og har ingen deciderede behov for at rende rundt i byen eller besøge gud og hvermand heller ikke min familie (telefonen er jo opfundet). Al det må vente til efter midten af næste måned Maj hvor jeg forventer at få mit Coranapas. Straks herefter er det der står øverst på listen, at jeg skal på pigebesøg:wub::wub: og ha noget f....

I hele perioden til d.d. er jeg kun blevet testet 2 gange - jeg kan fandeme ikke se for mig, at jeg skal løbe en risiko for smitte ved at stå i en lang kø og under selve testen blive blive blandet rundt mellem alle mulige :syge og raske !!!!! sig forstå 

For mig har det drejet sig om fra første færd at tage røven på den skide Corana ved simpelthen at planlægge min færd væk fra den - afstand afstand afstand - -  mundbind mundbind mundbind  - - sprit sprit sprit - -  blive hjemme blive hjemme blive hjemme -- se genudsendelser i DR - kede mig - sove længe - slappe af - cykle laaaaaaaaange ture - og på det seneste også glæde mig til midten af maj :)

Bedste hilsner

Nye tider          - for det bliver det jo også snart 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

WoW hvor er det vildt. Tænk sig at man ikke spontant være liderlig mere. Når man vil besøge et pige skal man altså vide om man er liderlig 5 dage før så man kan nå at booke og få taget en test inden. WoW

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Der er jo ikke tale om anmeldelse til politiet eller borger.dk - derimod tvang politibetjente ham nærmest til at udpege damen - så synes ikke man på den måde kan blame kunden

Hvordan "tvang" de ham?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Sutteålen skrev, for 9 timer siden:

Hej @Sutteålen jeg glæder mig over at der nu er åbent - men jen venter til jeg er vaccineret og vi ikke længere skal tages covid test - Og så vil jen indhente det forsømte. Dette fordi jeg tvivler på at alle testes både sælger og køber så jeg afventer. 
vh

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aben04 skrev, for 1 time siden:

Hvordan "tvang" de ham?

Tør jeg ikke sige, men han er nok blevet noget overrasket over at blive taget med bukserne nede og har følt sig lidt skyldig over ikke at have et coronapas - og måske var der kun den samme pige på bordellet

Da betjentene var forbi et bordel i det centrale Randers, blev de mødt af en mandlig kunde, der oplyste, at han netop havde modtaget en seksuel ydelse.

Han fortalte også, at han ikke forinden havde fremvist et coronapas, da han ikke havde et. Kunden udpegede en 29-årig polsk kvinde, som havde givet ham seksuelle ydelser.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Tør jeg ikke sige, men han er nok blevet noget overrasket over at blive taget med bukserne nede og har følt sig lidt skyldig over ikke at have et coronapas - og måske var der kun den samme pige på bordellet

Da betjentene var forbi et bordel i det centrale Randers, blev de mødt af en mandlig kunde, der oplyste, at han netop havde modtaget en seksuel ydelse.

Han fortalte også, at han ikke forinden havde fremvist et coronapas, da han ikke havde et. Kunden udpegede en 29-årig polsk kvinde, som havde givet ham seksuelle ydelser.

Så det er det rene opspind, du serverer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...