Gæst Skrevet 8. April, 2021 https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE12886418/kvinde-paa-bordel-fik-boede-for-ikke-at-kraeve-coronapas/ Nu besøger jeg sjældent bordeller, men af og til massageklinikker. Dette er ihverfald medvirkende til, at jeg ikke ønsker at besøge offentlige klinikker i den nærmeste fremtid. Hvordan har andre det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 8. April, 2021 Sutteålen skrev, for 5 minutter siden: https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE12886418/kvinde-paa-bordel-fik-boede-for-ikke-at-kraeve-coronapas/ Nu besøger jeg sjældent bordeller, men af og til massageklinikker. Dette er ihverfald medvirkende til, at jeg ikke ønsker at besøge offentlige klinikker i den nærmeste fremtid. Hvordan har andre det? vi skal nok regne med en hel del anmeldelser fra beboere i ejendomme med massageklinikker... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 8. April, 2021 Sutteålen skrev, for 17 minutter siden: https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE12886418/kvinde-paa-bordel-fik-boede-for-ikke-at-kraeve-coronapas/ Nu besøger jeg sjældent bordeller, men af og til massageklinikker. Dette er ihverfald medvirkende til, at jeg ikke ønsker at besøge offentlige klinikker i den nærmeste fremtid. Hvordan har andre det? -Så kvinden, med den ene kunde får bøden, frisøren, der fuldt bevidst og konsekvent ikke vil agere Coronapoliti, slipper måske......Vi er i sandhed jaget vildt...men var det ikke nemmere bare at få taget den test inden besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 923 Skrevet 8. April, 2021 Hvad er det da får et stikkersvin der først modtager en ydelse , og derefter anmelder damen! Fy for satan ! 6 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 8. April, 2021 Har politiet ikke andet at lave end rende på bordel, hvor nemt er det at få taget en test, jeg har fanden galeme ikke tid til at stå i kø timevis for at få taget en test. ,og hvor meget er en test der er 72 timer gammel værd,, hvor har man været i mellemtiden, det ved kun en selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 8. April, 2021 Smørhulsbarnet skrev, for 15 minutter siden: Hvad er det da får et stikkersvin der først modtager en ydelse , og derefter anmelder damen! Fy for satan ! Der er jo ikke tale om anmeldelse til politiet eller borger.dk - derimod tvang politibetjente ham nærmest til at udpege damen - så synes ikke man på den måde kan blame kunden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterLux 3 Skrevet 8. April, 2021 Jeg er kun til hotel besøg, jeg føler mig mere sikker når jeg har booket et værelse og pigen besøger mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 923 Skrevet 8. April, 2021 Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden: Der er jo ikke tale om anmeldelse til politiet eller borger.dk - derimod tvang politibetjente ham nærmest til at udpege damen - så synes ikke man på den måde kan blame kunden Han kan bare holde sin kæft, ingen er tvunget til at udtale sig til Politiet . Det er ikke Nordkorea endnu ! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1905 Skrevet 8. April, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, for 36 minutter siden: -Så kvinden, med den ene kunde får bøden, frisøren, der fuldt bevidst og konsekvent ikke vil agere Coronapoliti, slipper måske......Vi er i sandhed jaget vildt...men var det ikke nemmere bare at få taget den test inden besøg? Hvis du googler, vil du vide at masser andre erhverv har fået corona-bøder. Måske ikke lige med passet endnu, men med alle de andre regler, så jeg mener ikke man kan sige, at der er grundlag for at denne branche er jaget vildt under coronaen. Der kan dog være tilfælde, hvor utilfredse naboer i højere grad anmelder for at måske kunne slippe for bordel i deres ejendomskompleks. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2985 Skrevet 8. April, 2021 (edited) Nu er jeg ikke på et Bordel men alligevel skal man vise gyldig coronapas elle højst 72 timer gammel negativ coronatest hvis man vil besøge mig. Redigeret 8. April, 2021 af SEXY JASMIN HERLEV 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 8. April, 2021 Fjolsbog gav mig 3 dage i brummen for at skrive, at politiets iver nok skal ses i lyset af, at det er risikofrit sammenlignet med at konfrontere en flok perkere og risikere at skulle luske bort med halen mellem benene. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2021 SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 21 minutter siden: Nu er jeg ikke på et Bordel men alligevel skal man vise gyldig coronapas elle højst 72 timer gammel negativ coronatest hvis man vil besøge mig. Vaccinepas er fint nok, selve den negative test er egentlig en falsk tryghed, der selvfølgelig er bedre en ingen test. For mit eget vedkommende, lader jeg mig også teste inden besøg. Dog er forskellen på besøg dig og bordellet, at politiet ikke dukker op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 50 Skrevet 8. April, 2021 (edited) Onslow, Det var da også noget mærkeligt noget at skrive og desuden ren spekulation. Redigeret 8. April, 2021 af Craw 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 933 Skrevet 8. April, 2021 Onslow skrev, for 8 minutter siden: Fjolsbog gav mig 3 dage i brummen for at skrive, at politiets iver nok skal ses i lyset af, at det er risikofrit sammenlignet med at konfrontere en flok perkere og risikere at skulle luske bort med halen mellem benene. De 3 dage i brummen havde nok noget at gøre med din retorik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 50 Skrevet 8. April, 2021 (edited) Kammerherre, Jeg har aldrig stået i kø længere end 5 minutter i Skanderborg. Og jeg er da testet 7-8 gange. PCR test med tidsbestilling. Redigeret 8. April, 2021 af Craw 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 8. April, 2021 Thomsen skrev, for 1 minut siden: De 3 dage i brummen havde nok noget at gøre med din retorik Sikkert, for det passer jo ikke, vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 933 Skrevet 8. April, 2021 Onslow skrev, for 10 minutter siden: Sikkert, for det passer jo ikke, vel? Det ved jeg ikke, jeg er ikke ansat i politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 8. April, 2021 Craw skrev, for 16 minutter siden: Kammerherre, Jeg har aldrig stået i kø længere end 5 minutter i Skanderborg. Og jeg er da testet 7-8 gange. PCR test med tidsbestilling. 5 minnutter, det er jo den dobbelt så lang tid som det tager at komme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 144 Skrevet 8. April, 2021 (edited) Smørhulsbarnet skrev, for 55 minutter siden: Han kan bare holde sin kæft, ingen er tvunget til at udtale sig til Politiet . Det er ikke Nordkorea endnu ! Nu ved jeg ikke så meget om politi lov. Hvis han nægter at udtale sig, får han ikke en bøde? Redigeret 8. April, 2021 af Canelo Saul Alvarez 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2985 Skrevet 8. April, 2021 Sutteålen skrev, for 15 minutter siden: Vaccinepas er fint nok, selve den negative test er egentlig en falsk tryghed, der selvfølgelig er bedre en ingen test. For mit eget vedkommende, lader jeg mig også teste inden besøg. Dog er forskellen på besøg dig og bordellet, at politiet ikke dukker op. Det har du også ret i. Nu er det heller ikke pga Politiet det er mere for mig og mine gæsters skyld. Og jeg synes at det burde være et selvfølgelige at man også følger restriktionerne på lige fod med bordeller og massage klinikker. Jeg har også holdt lukker under begge nedlukninger. Jeg bliver selv testet 2 gange om ugen med PCR test der den er mere sikker end kvik test. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2021 Canelo Saul Alvarez skrev, for 4 minutter siden: Nu ved jeg ikke så meget om politi lov. Hvis han nægter at udtale sig, får han ikke en bøde? Nej, man er kun forpligtet til at oplyse navn, adresse og fødselsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2021 SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 1 minut siden: Det har du også ret i. Nu er det heller ikke pga Politiet det er mere for mig og mine gæsters skyld. Og jeg synes at det burde være et selvfølgelige at man også følger restriktionerne på lige fod med bordeller og massage klinikker. Jeg har også holdt lukker under begge nedlukninger. Jeg bliver selv testet 2 gange om ugen med PCR test der den er mere sikker end kvik test. Nej, tror bare de fleste kunder, gerne ville undgå politiet ved deres GP besøg. Det er nogle fine retningslinjer at følge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 8. April, 2021 (edited) Sku da også for dumt. Det værste er dog fandme at man skal stå i kø i timevis for at få kildet næsen i 2minutter .. Og så skal man gøre det hver 3.dag, det er lige plat nok. Redigeret 8. April, 2021 af Runaldo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 8. April, 2021 Canelo Saul Alvarez skrev, for 34 minutter siden: Nu ved jeg ikke så meget om politi lov. Hvis han nægter at udtale sig, får han ikke en bøde? Den mest brugte sætning i danske retssale "det kan jeg ikke huske". 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 8. April, 2021 ….mon kontrollen af corona attester, og måske efterfølgende bøde, er det største problem for nogle piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg