Hop til indhold
Martin1963

Massage med lille fræk thai kvinde❤ Ringsted Næstved Slagelse Sorø Korsør

Recommended Posts

som et lille side spring, 

jeg synes ovenstående "problemstilling" faktisk er rimeligt udbredt, mange annoncer har ikke bare en omtrentlig adresse

måske noget annoncelight kunne arbejde lidt for at stramme op på, i det mindste et postnummer kunne være en start

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, for 11 minutter siden:

.......i det mindste et postnummer kunne være en start

egentlig et emne, der hører hjemme under debat. Jeg er enig, fordi det passer MIG bedst. Men dem der så dækker 17 postnumre, skal vælge 1 eller må de have alle 17 stående? Og hvorfor netop postnumre? Hvorfor ikke byer, eller kommuner?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke helt en lille petit som måske man kunne får indtryk af annoncen men heller ikke så stor!

Jeg har været forbi hende 4 gange men jeg tror ikke jeg kommer igen:

Første gang var jeg forbi fik jeg en olie massage blandet med thai massage og det synes jeg var godt og jeg fik en time som jeg havde bestilt.

Anden gang fik jeg øje på hendes annonce i annoncelight og kunne se hun tilbyder også mere end hendes almindelig annonce i lokal avisen. Jeg bestilte en time erotisk massage da jeg kom selvom vi havde aftalt tidspunktet alligevel havde hun kunde og havde travlt men overtalt mig at får massage af en veninde og hun overtager efter et kvartere når hun er færdig. Det accepterede jeg men til sidste jeg fik kun ca. 40 minutter i stedet for. Jeg sagde til hende. Hun undskyldte og sagde hun vil gøre bedre.

Tredje bestilte jeg kun en time olie massage men fik hun overtalt mig til sidst også en hj. Det var okay men ikke helt tilfredsstillende massage og fik heller ikke en hel tim. Jeg sagde til hende og hun sagde at hun havde ikke styre på tiden og vil gøre gengæld næste gang.

For firegang besøgte jeg hende i går. Bestilte faktisk 2 timer. En time olie massage og en time erotisk massage. Så tænkte at det vil måske være bedre men tog fejl. Jeg havde aftalt med hende at det skal være hende selv men da jeg kom der sagde hun at hun har en kunde om en halv tim. Hun sagde jeg kan bruge hendes veninde men sagde nej tak. Hun overtalte mig at hun starter hun mig men så overtager hendes veninde massagen og hun kommer tilbage til næste time erotisk massage. Hendes halv time massage var ok men hendes veninde kunne ikke massere L

Men jeg lå der.. hun kom tilbage men først efter en time selvom hun havde sagt hun kommer efter en halv time. Jeg fil lidt kropsberøring men var ikke B2B vi havde været aftalt. Blev irriteret og sagde til hende. Hun smidt tøjet og blev lidt B2B og hurtig over  hj hvor jeg må nød til at stands hende flere gange og gøre hende opmærksom på vores aftale… men til sidst orkede jeg ikke mere og opgave og det var sidste gang for mig da jeg synes jeg havde givet hende flere chancer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, i Sorø og er ikke som beskrevet. 

Hun lever ikke op til sin annonce. Massagedelen var nogenlunde, men erotikken manglede og hun kunne godt gøre lidt mere ud af sig selv. 

Desværre, der er langt imellem de gode steder på Vestsjælland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker - behøver ikke at vide mere da jeg er ret sikker på at jeg også har besøgt hende hvor jeg dog gik igen med uforettet sag

da hun hævede prisen (i forhold til annoncen) da jeg ankom - Kan være hun ikke kunne lide mig :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...