Hop til indhold

Recommended Posts

Tak Lars40. Jeg ringede på nummeret i annoncen og spurgte direkte efter Nas - og fik en aftale. Hold da op for en skøn halv time! Faktisk er det ikke hende, som driver massageforretningen på adressen mere, men hvis man spørger pænt, så kan det altså lade sig gøre at blive rigtig godt og grundigt betjent af hende alligevel. Skulle andre have lyst at prøve kan jeg fortælle, at det er bedst i hverdagene om formiddagen frem til kl. 13, hvor hun tager afsted til sit normale arbejde. 5 stjerner herfra og bestemt drikkepenge oveni.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her må jeg da lige dele, for det var lidt ud over det sædvanlige. Trængte i går både til lidt massage, men især til en kærlig omgang og vidste godt, hvem jeg havde lyst til skulle hjælpe med det. Magic Hand drives af en anden nu, og jeg fik først ikke fat i nogen på det nummer, der står på Annoncelight, men ved at kigge tilbage i mine opkald fandt jeg ud på aftenen et gammelt nummer til Nas, som hun havde brugt, da hun selv stod for forretningen tidligere. Selv om jeg ved, hun har et almindeligt arbejde, så havde jeg den frækhed at tænke, at kunne jeg få kontakt, så kan man nok altid bruge lidt ekstra. Jeg fik fat i hende og fik aftalt, at jeg godt måtte komme lige efter midnat. Da jeg kom åbnede hun døren og så rigtig sød og dejlig ud. Først et hurtigt bad, og så ellers en dejlig massage, som hurtigt fik karakter af det, jeg nok især havde i tankerne - og hold da op for en kærlig omgang det blev til! Først dejlig oliemassage af lillemanden, mens hun sad på mit ansigt og duftede vildt dejligt, så jeg skulle virkelig tage mig vildt meget sammen for ikke bare at skyde kanonen af. Hun er ikke så meget for at sutte ved jeg fra tidligere besøg, men denne gang gjorde hun det helt af sig selv og at blive spurgt. Fuck det var godt! Efter nogen tid på denne måde synes jeg, det var tid til at mærke hende rigtigt, og hun var i hvert fald helt parat - mit ansigt var vådt af hendes safter, da hun lige var kommet ud over mit ansigt. Jeg lagde hende på ryggen  og satte mig på knæ mellem hendes spredte ben, der lå over mine ben, og så på med dutten. Jeg rykkede mig frem mod hende, smurte olie på dutten og hendes skød, og så gled lillemanden lige så let inden for i varmen. Selv om hun ikke er ret høj, så er størrelsen forneden i hvert fald fin til mig, og jeg er vist ret almindelig. Vi var begge to meget tændte, men jeg havde lyst til at trække nydelsen mest muligt, så jeg stødte bare stille og roligt - helt i bund, ud og ind langsomt, og så helt i bund hele tiden skiftevis, og hold da op hvor det virkede! Til sidst tog hun kraftigt fat i min bagdel og styrede på den måde, at jeg skulle tage hende meget kontant og så kunne jeg selvfølgelig hurtigt ikke holde til mig og kom i et ordentlig drøn. Eneste lille minus er, at hun ikke vil kysse, men det er bestemt til at leve med, når resten var en sand fryd. Hjemme hos mig selv måtte jeg simpelthen tage en spiller med de indre billeder af denne skønne oplevelse. Jeg kendes Nas fra tidligere besøg, men det her overgik godt nok alt, jeg har oplevet med hende tidlige. Mange tak fra en meget tilfreds "stamkunde" *SSSSS

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingthaimassage skrev, den 2.5.2021 at 18:00:

Så har hun sat sit telefonnummer på annoncen: https://annoncelight.dk/showad/313865

Opdateret link med nyt telefonnr og foto :)

https://annoncelight.dk/showad/317999

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingthaimassage skrev, for 14 timer siden:

Venter spændt på om nogle i broderskabet får erfaringer med den unge dame der og vil dele.

Eller sagt på en anden måde, du vil ikke selv snuppe en tur og fortælle om det? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...