Hop til indhold

Recommended Posts

Ebden_jj skrev, for 18 timer siden:

Nogen der ved om denne skønhed har planer om at starte op igen?

Stedet åbner igen, men om Cherry kommer tør jeg ikke svare på da der normalt er piger der i en periode og så kommer der nye. Der er næsten altid smukke og topklasse piger der i Bagsværd og der har været en del kendte piger gennem tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherry tog hjem til Thailand i januar, og jeg tror desværre ikke hun kommer tilbage. Men vi kan da håbe. Hun var i verdensklasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 10 timer siden:

 

Er klinikken åben - link ?

Hun har ikke noget online så tror det ikke, og er Bagsværd ikke også en del af Gladsaxe (Søborg) kommune? De er jo stadig lukket ned

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, for 3 timer siden:

Hun har ikke noget online så tror det ikke, og er Bagsværd ikke også en del af Gladsaxe (Søborg) kommune? De er jo stadig lukket ned

Nårh ja...! Det er da sikkert derfor. Havde jeg end ikke overvejet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Klipklap skrev, for 9 minutter siden:

Jeg mener 2 af 3.   De har lige skiftet rundt og sløret ansigter.  Men før synes jeg der var aner ....

AAhhh, du tænker på om det er "Kvinder" :-)

Det er de begge

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen er vist ikke aktiv endnu. Nummeret er 99999999. Er der nogen der har kunnet booke dem?
Hvem af dem er Laila og hvem er Minnie?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Oliekongen skrev, for 9 timer siden:

Annoncen er vist ikke aktiv endnu. Nummeret er 99999999. Er der nogen der har kunnet booke dem?
Hvem af dem er Laila og hvem er Minnie?

Annoncen var/er aktiv men ja de har ændret nummer efterfølgende til de 99999999.
Det ser ud til at mama san fortsætter hvor hun slap inden nedlukningen, med at ændre til deres rigtige nummer i tide og utide, alt efter om de er fully booked eller lign.
Du må bare holde øje med, hvornår der ændres til deres rigtige nummer, alternativt besøge et andet sted

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 20 timer siden:

med at ændre til deres rigtige nummer i tide og utide, alt efter om de er fully booked eller lign

men nu har hun så slettet annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Harran skrev, for 1 time siden:

men nu har hun så slettet annoncen.

Ja og så bliver den sikkert snart aktiveret igen. 

Det er ligesom før nedlukningen, ændring af nummer, aktivering/inaktivering af annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Boys
Minnie er en Q, men med de mest stenhårde sili-patter jeg kan komme i tanke om har ramt mig i nakken.
Når det så er sagt er hendes kvaliteter ud i B2B og det franke ik' at fornægte . men døm selv.
P.t. foregår der en større udendørs ombygning, så ikke særlig diskret at komme til/fra.
Men ellers samme sted, samme kvaliteter.
Savner nu stadig Cherry
/OL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...