Hop til indhold

Recommended Posts

Har for første gang bestilt en gang Golden shower til i morgen, med noget tilløb i gennem årene - nogen der har lidt `vejledning /anbefaling til denne lille fetish !?

Gerne svar her - eller sen PB

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, 1 time siden:

Har for første gang bestilt en gang Golden shower til i morgen, med noget tilløb i gennem årene - nogen der har lidt `vejledning /anbefaling til denne lille fetish !?

Gerne svar her - eller sen PB

Har skrevet PB - for må høre lidt mere om i hvilken retning dit spørgsmål går.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 32 minutter siden:

Det må du gerne  - det var lækkert ^_^ sender gerne Pb

Jeg gider ikke det pjat med pb. Hvis du har noget interessant at fortælle, så skriv det her i stedet for det hemmelighedskræmmeri.
Har i øvrigt selv fået urinsex 25+ gange, men derfor kan det jo godt være, at du kan fortælle mig noget nyt.

Redigeret af Aben04

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, den 7.4.2021 at 19:10:

Har for første gang bestilt en gang Golden shower til i morgen, med noget tilløb i gennem årene - nogen der har lidt `vejledning /anbefaling til denne lille fetish !?

Gerne svar her - eller sen PB

Jeg vil sige kast dig ud i det uden at tænke på om du kan bunde, og kæmp mod de instinkter der siger du ikke skal drikke noget der smager dårligt. Da jeg selv lykkedes med at sluge en hel blærefuld uden at spilde en dråbe følte jeg mig bare så fræk bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aben04 skrev, den 8/4/2021 at 21:52:

Jeg gider ikke det pjat med pb. Hvis du har noget interessant at fortælle, så skriv det her i stedet for det hemmelighedskræmmeri.
Har i øvrigt selv fået urinsex 25+ gange, men derfor kan det jo godt være, at du kan fortælle mig noget nyt.

Synes da du skal bedrage til tråden, hvis du har noget at bidrage med - fremfor at brokke dig! Foreløbig har du ikke bidraget med noget - så hvorfor skrive? Det gavner ingen.

Jeg Spurgte både her og i PB - for en uddybelse af hvad han ville vide: Præcis som du kan læse her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 20 timer siden:

Synes da du skal bedrage til tråden, hvis du har noget at bidrage med - fremfor at brokke dig! Foreløbig har du ikke bidraget med noget - så hvorfor skrive? Det gavner ingen.

Jeg Spurgte både her og i PB - for en uddybelse af hvad han ville vide: Præcis som du kan læse her. 

Du skrev "Har skrevet PB - for må høre lidt mere om i hvilken retning dit spørgsmål går.... " og jeg spørger, hvorfor det skal være en hemmelighed. Længere er den ikke, og så gider jeg i øvrigt ikke bruger mere tid på dig. Jeg kan da i øvrigt fortælle flere gode urin-sex historier men vil ikke ofre dem på denne hemmelighedskræmmeri-streng.

 

Redigeret af Aben04

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aben04 skrev, for 23 minutter siden:

Du skrev "Har skrevet PB - for må høre lidt mere om i hvilken retning dit spørgsmål går.... " og jeg spørger, hvorfor det skal være en hemmelighed. Længere er den ikke, og så gider jeg i øvrigt ikke bruger mere tid på dig. Jeg kan da i øvrigt fortælle flere gode urin-sex historier men vil ikke ofre dem på denne hemmelighedskræmmeri-streng.

 

Ja det gjorde jeg. Og det har jeg da også ret til! Men jeg skrev det samme her i tråden! Mere hemmeligt var det ikke.

Men hyg dig selv - det vil kun glæde mig, Hr. Sur - Du kan snuppe dig en tude-kiks - og er den for tør kan du jo tisse på den :-) 

Og når du bliver træt kan jeg anbefale dig en positiv holdning. Den kommer du længere med. Farvel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aben04 skrev, for 29 minutter siden:

Du skrev "Har skrevet PB - for må høre lidt mere om i hvilken retning dit spørgsmål går.... " og jeg spørger, hvorfor det skal være en hemmelighed. Længere er den ikke, og så gider jeg i øvrigt ikke bruger mere tid på dig. Jeg kan da i øvrigt fortælle flere gode urin-sex historier men vil ikke ofre dem på denne hemmelighedskræmmeri-streng.

 

 

Redigeret af Aben04

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 1 minut siden:

Ja det gjorde jeg. Og det har jeg da også ret til! Men jeg skrev det samme her i tråden! Mere hemmeligt var det ikke.

Men hyg dig selv - det vil kun glæde mig, Hr. Sur - Du kan snuppe dig en tude-kiks - og er den for tør kan du jo tisse på den :-) 

Og når du bliver træt kan jeg anbefale dig en positiv holdning. Den kommer du længere med. Farvel

 

PeeHairy skrev, for 1 minut siden:

Ja det gjorde jeg. Og det har jeg da også ret til! Men jeg skrev det samme her i tråden! Mere hemmeligt var det ikke.

Men hyg dig selv - det vil kun glæde mig, Hr. Sur - Du kan snuppe dig en tude-kiks - og er den for tør kan du jo tisse på den :-) 

Og når du bliver træt kan jeg anbefale dig en positiv holdning. Den kommer du længere med. Farvel

Suk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aben04 skrev, for 1 minut siden:

Ja, kan man ikke finde på et begavet svar, så kan man jo altid prøve med en smiley

Synes du "SUK" er et begavet svar? 

Tja åbenbart! Det fortæller jo ret meget. Farvel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Der bliver der kastet med afføring mellem burene, troede handlede om urin ........... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 kan det vinges af :o - så her er mine ord 

Ankom til adressen lidt før aftalt og klargøring mht afklædning og vask  - havde forstillet mig det skulle foregå i badeværelse men det blev i motionsrummet med plastik på gulv og 2 håndklæder - hun sad i skrædderstilling bagoverbøjet og tissede længe på mit bryst og lem - hun rørte selv ved det og plaskede det på mit bryst ! Synes squ det var frækt (hun er også en toplækker kvinde )og det duftede også lækkert, enkelt sprøjt tæt på mit ansigt og  havde lyst til at slikke hende ren, meeeen jeg er bange for at slæbe noget med hjem -_- ! Herefter bad og nøgen massage,lidt kinky og spyt både på lem og ved tungekys ( meget blide men tungekys) ! Fik en lang pikmassage med masser af pilleri på hendes lækre krop imens,  som gav mig en voldsom udløsning ! Hun er toplækker og velplejet og lidt GF agtig - bagefter hyggelig snak !
Det var mit 4 besøg hos Elina og nok ikke mit sidste - om urindelen skal gentages ? Ja måske - det var en fed oplevelse !

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 21 timer siden:

 

 kan det vinges af :o - så her er mine ord 

Ankom til adressen lidt før aftalt og klargøring mht afklædning og vask  - havde forstillet mig det skulle foregå i badeværelse men det blev i motionsrummet med plastik på gulv og 2 håndklæder - hun sad i skrædderstilling bagoverbøjet og tissede længe på mit bryst og lem - hun rørte selv ved det og plaskede det på mit bryst ! Synes squ det var frækt (hun er også en toplækker kvinde )og det duftede også lækkert, enkelt sprøjt tæt på mit ansigt og  havde lyst til at slikke hende ren, meeeen jeg er bange for at slæbe noget med hjem -_- ! Herefter bad og nøgen massage,lidt kinky og spyt både på lem og ved tungekys ( meget blide men tungekys) ! Fik en lang pikmassage med masser af pilleri på hendes lækre krop imens,  som gav mig en voldsom udløsning ! Hun er toplækker og velplejet og lidt GF agtig - bagefter hyggelig snak !
Det var mit 4 besøg hos Elina og nok ikke mit sidste - om urindelen skal gentages ? Ja måske - det var en fed oplevelse !

Hvem er Elina? Mener du Felina?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...