Hop til indhold
69lover

TUKTA Fredericia - NEW after 6. April 2021

Recommended Posts

Kære EG brothers 

Her lige en et lille skriv omkring - DAY 1 after CORONA LOCK- DOWN.

Hvis du ikke vil læse videre så fint ... Men før ALT fornuft STOPPEDE lige før jul 2020, så YES allerede der, var Tukta SUPER NICE kemi gør bare det hele RIGHT !!!

Så da hende den "KLOGE" melde ud at de små liberale erhverv igen kunne se et lys for enden af tunnellen AFTER 6. april blev der fluks booket en tid i Fredericia 

hos Tukta til netop that day ... Som FØRSTE gæst. JAHUUUUUUUUUUUUUUUUUU det vil jeg ALDRIG fortryde.

Der skulle så lige gå små 14 dage før frisørene kunne få saks i hånden, og Tukta lille mand i hånden igen. 

Tror ikke jeg har været ENUK så længe før,  gennem mere end 3 mdr (Ny REKORD) mon Junior ville overleve dette øv, øv og så pga. af en KVINDE (Mette) 

 

Nå men altså, i går kom dagen ENDELIG !!! ---  Gensyn med en Tukta som IKKE havde været med mænd (sagde hun) i over 3 måneder ! Tro hvad i vil,  

men JEG tror på det,  har ALDRIG - og jeg mener ALDRIG oplevet så GOD og ENTENS SEX - NEVER  in my LIFE med Tukta, hun  er bare en STAR *****

så bliv væk TAK - TUKTA see you SOON - You bring ME (and Junior) to the MOON. 

 

God Onsdag 

69LOVER 

 

 

      

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fornøjelsen om et par dage - er begge billeder på AL af Tukta

Er hun den eneste pige lige nu (altså der)?

gamlingen

Redigeret af gamlingen
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 1 time siden:

Har fornøjelsen om et par dage - er begge billeder på AL af Tukta

Er hun den eneste pige lige nu (altså der)?

gamlingen

Ja begge fotos er af Tukta - og JA. 

God torsdag 69LOVER 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, for 5 timer siden:

Ja begge fotos er af Tukta - og JA. 

God torsdag 69LOVER 

 

Tak for info!

Efter at have læst dit skriv, tror jeg søndag bliver en rigtig god dag

God torsdag det der er tilbage til dig














 

 

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, den 7.4.2021 at 18:57:

Tukta SUPER NICE kemi

Hun lyder godt nok fantastisk, hvor annoncerer hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spar jeres penge

Hejsa

Ja Tukta er ganske udmærket, men hvor er hendes egen Covid-19 test ???, hun har ingen men forlanger vi andre har ?? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spar jeres penge skrev, for 30 minutter siden:

Hejsa

Ja Tukta er ganske udmærket, men hvor er hendes egen Covid-19 test ???, hun har ingen men forlanger vi andre har ?? :-)

Men så gik du vel bare igen - eller.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spar jeres penge skrev, for 6 timer siden:

Hejsa

Ja Tukta er ganske udmærket, men hvor er hendes egen Covid-19 test ???, hun har ingen men forlanger vi andre har ?? :-)

Det er ikke noget Tukta forlanger - samme som ved frisøren, kunden skal vise test, men ikke frisøren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik så besøgt lækre Tukta i går. Faktisk har jeg ikke haft sex siden jeg besøgte hende før jul. 
 

Rigtig dejlig gensynsglæde og super sex og samvær. 
 

Normalt er jeg ikke typen der prutter om pris eller giver drikkepenge. Jeg betaler det der anmodes om. Er jeg tilfreds kommer jeg igen. Er jeg utilfreds gør jeg ikke.
 

I dette tilfælde har Tukta holdt klinikken lukket siden jul præcis som Mette Frederiksen har bestemt. Man kan være enig eller uenig i fornuften af Mettes ordre men jeg har stor respekt for gp’ere der følger reglerne. 
 

Derfor gav jeg faktisk drikkepenge igår. Og selvfølgelig kommer jeg også gerne igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg også forbi, første gang efter genåbning.

samme smilende og serviceminded Tukta som gav den gas.

havde bestilt 2 timer, så menu stod på sex - massage - sex - massage og fandeme om hun ikke til sidst spørger om vi lige skal en tur mere.

nej Tukta, jeg er gammel og allerede imponeret over at jeg kunne 2 gange ;-)

har besøgt hende mange mange gange og kemi er fantastisk mellem os. Hun er bare en dejlig dame.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, den 7.4.2021 at 18:57:

Kære EG brothers 

Her lige en et lille skriv omkring - DAY 1 after CORONA LOCK- DOWN.

Hvis du ikke vil læse videre så fint ... Men før ALT fornuft STOPPEDE lige før jul 2020, så YES allerede der, var Tukta SUPER NICE kemi gør bare det hele RIGHT !!!

Så da hende den "KLOGE" melde ud at de små liberale erhverv igen kunne se et lys for enden af tunnellen AFTER 6. april blev der fluks booket en tid i Fredericia 

hos Tukta til netop that day ... Som FØRSTE gæst. JAHUUUUUUUUUUUUUUUUUU det vil jeg ALDRIG fortryde.

Der skulle så lige gå små 14 dage før frisørene kunne få saks i hånden, og Tukta lille mand i hånden igen. 

Tror ikke jeg har været ENUK så længe før,  gennem mere end 3 mdr (Ny REKORD) mon Junior ville overleve dette øv, øv og så pga. af en KVINDE (Mette) 

 

Nå men altså, i går kom dagen ENDELIG !!! ---  Gensyn med en Tukta som IKKE havde været med mænd (sagde hun) i over 3 måneder ! Tro hvad i vil,  

men JEG tror på det,  har ALDRIG - og jeg mener ALDRIG oplevet så GOD og ENTENS SEX - NEVER  in my LIFE med Tukta, hun  er bare en STAR *****

så bliv væk TAK - TUKTA see you SOON - You bring ME (and Junior) to the MOON. 

 

God Onsdag 

69LOVER 

 

 

      

Kan du sige noget om prisniveauet hos hende? Ps hun ser dejlig ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så blev det min tur efter lang pause , men gensynsglæden var stor hos alle 3 :-P lidt massage (5 min) der var meget der sku indhentes og smages på :rolleyes: Tiden går hurtig i godt frækt selvskab . 
hun er sku en ener , varm og sød, ingen telefon der forstyre , og kig på uret , bare der var flere som hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Tog 1,5 timer med Tukta. . Runde 1, lidt sex og afslutning med bj og cim. Runde 2, massage og bj og cim igen.

Overordnet set var det en god oplevelse! Men jeg havde måske lidt for høje forventninger. Hun var sød og lattermild, men lidt for meget skuespil, specielt da jeg gav hende oral. Jeg foretrækker også petite, men hun er lidt for høj til min smag, nu er jeg også kun 172 cm :D

Dog, hendes blow var ret godt, så det trækker op.

På den gamle 13 skala får hun 9.

Hun når desværre ikke op på Bee fra samme, som er en klasse for sig. Nogle, der ved om hun kommer igen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Boyz 

 

Så fandt jeg endnu engang vej til Tukta - og denne gang blev jeg fristet af at der var kommet en NY dejlig pige ON, for POKKER 

det skulle prøves 2 skønne Thai sild på ENGANG nøj, junior og jeg glædede os, men kunne jeg virkelige klare 2 x foKUS, men JA 

hvorfor ikke, der var "vel" 2 skud i bøssen (et til hvert, ha, ha)  som det plejer sådan en regnfuld tirsdag !!!

 

Jeg kan her dagen efter kun sige - Det KAN og MÅ regne lige så tosset som det vil også fremover -

men OH MY GOOOOOOOD jeg så SOLEN skinne og var på skønt skønt arbejde i ON og TUKTA´s hænder ... 

Der er bare 2 af det hele - endnu engang AF DET hele og JA, prisen er som den er jeg giver den pris endnu engang om MEGET kort tid. 

 

Lige til Esbjerghanhund "Jeg foretrækker Petit" ikke at kalde Tukta det, det kan jeg leve med når "hunden" selv kun er 172 cm ha, ha,

for netop på Tukta er der ikke et gram for meget (en PIGE lige efter min SMAG og højde), ON er også en skønne pige som gør hvad hun kan,

for at man får en "våd" omgang.... også på ryggen !!! griner og griner stadig ! JUST in Time ON remember. 

 

Rigtig skøn Midt i Ugen dag til jer alle 

og TAK for besøget det vil Junior og Jeg gerne gentage uden det der KOLDT ned af ryggen ... det kostede første SKUD i bøssen !!!

69Lover   

  

 

     

Redigeret af 69lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går besøgte jeg Tukta for gud ved hvilken gang. 
 

Jeg ønsker ikke at gentage mig selv for meget men jeg vil dog nævne det der for mig bringer Tukta i særklasse. Ud over tekniske færdigheder, giver Tukta altid NÆRVÆR. Hun er altid fokuseret på mig. Hun kigger aldrig på ur eller telefon. Hun er sød, rar, fræk og sexet. Selvom jeg egentlig altid ved hvad jeg får, bliver jeg aldrig træt af hendes selskab. 
 

Vær god ved hende. Hun har fortsat min varmeste anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte også lige en tur forbi igen, igen, igen igen, igen, igen, igen, igen ,igen, igen, igen , igen og igen + de 10-20 andre besøg jeg har haft ved hende.

massagen er ok, ikke hård, da jeg selv siger blød når jeg bestiller, og der er altid meget pirring, lige som jeg kan lide det.

har endnu ikke haft et dårligt besøg ved Tukta og det er da lidt imponerende med tanke på alt det tissemand hun har fået og alle de besøg jeg har aflagt. Hun er stadig meget smilende, serviceminded og jeg har åbentbart let ved at tænde hende, og hun præsterer hver gang.

det er dejligt at have fundet en som er i DK så længe og som samtidig er stabil hver gang.

og selvfølgelig kommer der endnu et IGEN inden så længe ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har godt nok kun besøgt hende en 3 gange :) Jeg synes hun har en træls vane med hele tiden skal spytte ud i et stykke papir. Hun sutter gerne pik og kysser dybe tungekys, men så skal hun lige spytte ud. Men ellers er hun er jo sød og giver en god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...