Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Piya.... En blandet fornøjelse uden at det nødvendigvis skal opfattes negativt.

https://annoncelight.dk/showad/307240

Piya er en ganske pæn/fræk thaipige i omkring 30'erne vil jeg gætte på. Hun er lidt chubby på den frække måde, uden overhovedet at være tyk og hvor alt er naturligt. Billedet hvor hun står på stolen er jeg ret sikker på er ægte - de andre er jeg i tvivl om. Taler fint dansk.

Bestilte 30 min. fp med BLØD massage. Hun klædte sig af og tog en løs kimono over sig. Jeg lagde mig på briksen hvorefter hun startede massagen. Uden at komme for meget i detaljer med massagen, vil jeg sige at det ikke var noget for mig. Måske hun ikke forstod budskabet med blød massage. Så jeg vil sige at man måske skal være meget klar i spyttet når man bestiller. Det jeg fik mindede mere om opløsende muskel-massage. Hun kan i hvertfald tage fat blev jeg klar over, så for dem som godt kan li' det er hun sikkert god. Massagen var lidt sporatisk til tider hvor hun flere gange strakte mine fingre og tæer (kunne ikke lige se hvad det havde med massage at gøre). Massagen var ikke lige noget for mig omend der ellers var lidt pirring undervejs. Nå, men valgte ikke at brokke mig og lå i stedet og glædede mig til jeg blev bedt om at vende mig. Det skete ca efter et kvarters tid. Hun afklædte sig helt og begyndte at rette fokus mod lillemanden, som hurtig blev stor og stærk da hun begyndte på et pirrende øko-blowjob kombineret med noget kæleri. Hun kan iøvrigt rigtig godt li at blive suttet på brysterne blev jeg klar over.... Det tændte hende tydeligvis. Herefter på med frakken og så rejste hun sig op på briksen og stillede sig an til cowgirl-ridning. Og det må jeg sige at hun mestrede til UG hvor hun stønnede dejlig frækt og naturligt. Det tændte mig og jeg lod hende banke i bund så det klaskede. Så ville hun skifte stilling....først lidt missionær, hvorefter jeg afsluttede i doggy stående på gulvet.

Sex er godkendt. Massage er nok lidt som hvem man er og hvad man forventer. Jeg kan sagtens finde på at komme igen, og så må vi se om hun kan finde ud af at give blød massage næste gang :-) .

Stedet er langt ude på Rugårdsvej. Lidt sjovt var det at jeg fik stukket et bundbind i hånden da jeg kom ind, men det skal de jo nok gøre. Da vi kom i kælderen måtte jeg selvfølgelig smide det igen. Så ved man det så ikk man bliver forskrækket. Lokalet fint og rent og dejlig lunt - ikke noget at klage over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic18 skrev, for 14 timer siden:

Er der diskret eller med skilt ved vejen?

Det er et lidt usselt hus at se på udefra, men mener ikke der er skiltet som sådan....vistnok bortset fra et thai-flag, som jeg syns jeg kan huske engang.

Man holder i indkørsel ret frit ud imod Rugårdsvej, så bilen kan ses.

Man kan evt vælge at holde et andet sted i nærheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, men jeg vil lige berette om mit genbesøg hos Piya her forleden. Syns sgu hun fortjente et besøg mere, da jeg fornemmede "krummer" i den thaipige sidste gang.

Fik lavet en aftale....og jeg må sige hun er sgu omhyggelig. Jeg ringede dagen før og lavede aftalen om 30 min fuldpakke. Hun forstår noget dansk, så ikke noget problem. Dernæste sms frem og tilbage hvor ALT til mindste detalje blev gennemgået én gang til - både pris og hvad ved jeg. Dagen efter sms igen hvor aftalen skulle bekræftes, men fair nok.

Jeg ankom og blev vist i kælder. Pengene skiftede hænder og jeg smed mig på briksen, hvor jeg denne gang MEGET omhyggeligt forklarede at jeg kun ønske blid som i "soft" massage....og forklarede det på flere måder, for at være HELT sikker på at hun forstod.

Først blev jeg aftørt overalt med et fugtigt håndklæde, selvom jeg sagde at jeg kom direkte fra bad. Dernæst afspritte hænder og fødder og nedre regioner. Tak skal du ellers ha, tænkte jeg! Nå, men så skulle massagen så igang......og jeg troede det var løgn, men hun startede med at gå en tur på min ryg i bogstaveligste forstand! Dernæst kravlede hun rundt på ryggen af mig....."AV for satan" tænkte jeg og pustede noget. "Undskyld" sagde hun så....og det "undskyld" kom nok 20 gange under massagen. Jeg burde måske ha sagt fra, men tænkte jo hele tiden at hun ville starte med det blide på et tidspunkt. Altså igen hvis man kan li hård massage, så må det absolut være stedet man skal besøge. Nå, men halvdelen af tiden var gået og så kom "turn around" endelig. Kærtegn, pirring og dejlige kys og lillemand blev stor. Dejlig sex i nogle forskellige stillinger og jeg måtte overgive mig. Den del vil jeg sige at hun har ok pænt styr på.

Til sidst blev jeg tilbudt lidt ansigts og hovedbundsmassage, da der var lidt tid tilbage....også fint. Nu bliver det dejligt tænkte jeg, men hun fortsatte med samme hårdhed, og på et tidspunkt troede jeg sgu at hun ville prikke mine øjne ud med de bare hænder! Jeg var helt ør i hovedet da hun var færdig, men jeg takke høfligt for behandingen. 

Nu her et par dage efter, går jeg stadig rundt som om jeg er blevet kørt ned af en bus! Så jeg tænker at det nok var sidste gang med Piya, selvom hun ellers er både sød og fræk. Det kan mit gamle legme sgu ikke holde til mere. En lidt bizar og blandet oplevelse set i lyset af hvad jeg bestilte :-) .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...