Hop til indhold
Soy

Århus - Gong Watpo

Recommended Posts

Tidligere anmeldelser her på sitet af stedet på Holme Ringvej har ikke særlig gode, så jeg har ikke været der før, men nu er det lang tid siden at nogen har skrevet, så det skulle prøves. Ringede og bestilte en tid. Da jeg ankom, var der en ung kvinde først i tyverne og en noget ældre.

Formodentlig Mamasan.

Jeg blev bedt om at følge med den unge og hun viste mig til et rum med en madras på gulvet. Hun gik forrest, så jeg havde fint kig til hendes MEGET velformede struttende popo, som lige med nød og næppe kunne holdes inde af et par MEGET små shorts.

Det tegnede godt.

Men, - der var koldt i rummet og jeg blev dækket af et stort håndklæde. Fint nok, men det hang på radiatoren og kunne meget vel have været brugt før. Hmmm.

Massagen kom i gang og er i sig selv ikke værd at skrive om. Men, men, men. En madras på gulvet og en særdeles velskabt pige som kravler rundt på den og dig. Dét er noget, der giver masser af kropskontakt. Ikke mindst med hendes varme, muskuløse lår.

Se det var pirrende.

Efter ca. 20 minutter om på ryggen og lidt massage af forsiden frem til det obligatoriske spørgsmål: What do you want?

Jeg wantede HJ af en nøgen pige og det skulle så koste 700 kr. Hun var mildest talt meget lidt engageret, men det blev rigeligt opvejet at jeg kunne se og røre ved en guddommelig dejlig krop. Smukt ansigt, smukke C-skåls bryster (som vist har fået lidt hjælp) og en meget kvindelig rund og dejlig krop uden et gram fedt for meget.

Så jeg måtte overgive mig til synet af hende, følelsen af hendes lækre røv i mine hænder og hendes OK håndarbejde.

Hvis du går efter næsten at kunne tro på, at massagepigen er din kæreste, skal du nok ikke besøge stedet.

Har du derimod lyst til at se en smuk pige uden tøj og kærtegne hendes lækre krop, mens hun dygtigt tømmer dig for dit overskud, så bør du nok lægge vejen forbi.

/Soi

NB:

…hvis den pige kunne komme i lære hos Cat i Randers i en måneds tid, ville mange af os blive ret fattige meget hurtigt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at den klinik overlever.

Havde for et par år siden næsten samme oplevelse med ejeren. En lille tætbygget pige. Hun ville gerne sælge hele pakken, og den tog jeg. Det var totalt uengageret og meget energisk for at agten blev afsluttet hurtigst muligt.

Under den forudgående massage del, forlod Mena, som hun vist hedder, værelset 3 gange for at ryge. Det kunne tydeligt lugtes når hun kom tilbage.

Rummet - lige overfor indgangs rummet - var også lidt for koldt, og meget nøgent. Ikke videre hyggeligt.

Efterfølgende fik jeg over nogle måneder jævnligt en SMS med en lille hilsen fra Mena. Det var en af grundene til jeg fik en bollofon, udelukkende til disse opkald.

Sært at klinikken, på trods af den kedelige betjening, stadig eksisterer. Den må, samman med Nina, være byens ældste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...