Hop til indhold
Eva Nadine

Copycat-fight!

Recommended Posts

Jøsses... en kvinde (formoder jeg?) fra Jylland er vild med min annoncetekst og har direkte kopieret fra min velskrevne annonce. Hun har tilføjet en stavefejl (ualmindeligt/ualmindelig) og slettet en parentes. 

Jeg blev gjort opmærksom på "kvindens" profil da jeg fik først een og siden flere emails fra mænd der var forvirrede. En enkelt har tilmed aflyst en halv aftale i næste uge, fordi det virkede mistænksomt på ham. En købesex-jomfru... det er immervæk uheldigt for alle. Især for ham :wub: 

Skal jeg tage det som et kompliment eller blive irritabel over at mænd nu skriver til mig om hvilke billeder der er fake eller om jeg er kommet til Jylland og alt muligt andet gøgl og aflysninger?

Jeg har forsøgt at ringe hende op for at se om vi kunne klare det med en venlig henstilling fra een kollega til en anden. Hun annoncerer med et telefonnummer, men hun tager ikke telefonen. Jeg har sendt en sms til hende selvom hun skriver hun vil kun have opkald.
Det skider jeg på... der må være særregler når du har stjålet fra mig din.... :P
Det kan være at hun boller... med en mand i Jylland der tænder hårdt på min tekst og hendes billeder :D Man kan jo håbe og vi ved det ik'.

Jeg ved heller ikke om det her er det rette underforum at skrive om det i, men det er vist her det passer mindst dårligt ind. 

Jeg har naturligvis også skrevet til [email protected] 

Min annonce: 
https://annoncelight.dk/showad/300866 

Min profil: 
 
Min tekst: 
Jeg er en pæredansk naturlig, sød, smuk og dejlig Kvinde som er ualmindeligt glad for uforpligtende sex med velplejede gentlemen (og drengerøve).
Jeg tænder let og glæder mig til at være det bedste og frækkeste indslag på din dag.

Jeg er forførende, nærværende, energisk og uhæmmet.
At være hobby-elskerinde er for mig en livsstil. Jeg er brandvarm, supersaftig og sætter pris på også selv at blive tilfredsstillet.
Jeg er erfaren, har altid humøret i top, og elsker at holde frikvarter fra en travl karriere ved at "slå håret ud og gå til makronerne" engang imellem. En vaskeægte nymfomanisk sexraket.
Jeg er klassisk klædt i lækkert lingeri og medbringer gerne høje hæle. 
 
- - - - - - - - - - - - - - -
 
 
Hendes tekst: 
Jeg er en pæredansk naturlig, sød, smuk og dejlig Kvinde som er ualmindelig glad for uforpligtende sex med velplejede gentlemen og drengerøve
Jeg tænder let og glæder mig til at være det bedste og frækkeste indslag på din dag.

Jeg er forførende nærværende, energisk og uhæmmet. En ægte milf for hvem det at være elskerinde er en livsstil.
Jeg er brandvarm, supersaftig, min erfaring er i top og det er humøret også. Jeg elsker at holde frikvarter fra en travl dag, ved at slå håret ud og gå til makronerne. En vaskeægte sexraket.

Klassisk klædt i lækkert lingeri og altid i høje hæle.
 
 
- - - - - - - - - - 
 
Hvis nogen af jer kender hende, er det jo trist hvis hun bliver beskyldt for at være fake... det behøver hun jo ikke at være bare fordi hun ikke selv kan skrive en tekst. 
Men det lugter lidt af fake... måske nogen kan fortælle om billederne er det? 

Virker lidt som om nogen har oprettet en falsk profil. Hun har ikke engang noget navn - bare "Stik ind" hvilket også lyder i mine ører som et navn der er valgt af en mand og ikke en kvinde.
Hvad ved jeg? 

Skørt! Og tidskrævende for mig... jeg gider ikke bøvlet. Væk med sig!

 
 
Irritable tanker, 
Eva :wacko:
 
Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

It happened several times to me. Copying the name, the rules, the whole description. 
 Very frustrating.

Some reports and a personal message to the admin of the website proving your identity, would help. This is what i have done in my case.

Fingers crossed! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdatering: 
Annoncelight support har handlet hurtigt og her til morgen slettet den del af hendes annoncetekst der er kopieret. 
Tusind tak for hurtig betjening <3


Jeg har forsøgt at ringe til hende igen, for at fortælle at hun nu mangler noget tekst i sin annonce. Hun er på vagt i dag og det er nok en god idé at der står mere end det (nu slettede) kopierede, da hun har top-annonce på og hele pivtøjet. 
Men hun tager stadig ikke telefonen... så jeg kan vel ikke gøre så meget andet? 
Hvis hun er god og ægte nok, så er det jo surt hvis hun har købt top-annonce og har en halvtom annonce tekst. Se nu bliver jeg hønemor-agtig og igår var jeg rødglødende! Jeg må være på vej i overgangsalderen :D

Nogen må besøge damen så jeg kan få opklaret hvorvidt hun findes eller ej. Det er lige i Vejle et sted ved motorvejen - ad sti afsted med jer! :wub: 

God onsdag!

Kh. Eva

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...