Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været hos Amira 

https://annoncelight.dk/showad/315755

For det første, det er hende på billedet og hun er virkeligt dejligt og sexet; Hun hilser på døren i undertøj, hun viser interesse i at vide om besøgende.

Man får lidt afslapning før akten; Hun giver gode bj og ved hvordan man behandler éns pik hvis man får hj og selve akten er fantastisk og passioneret.

Stedet er i diskret område tæt på boulevarden og jeg anbefaler et besøg hos hende, samt allerede tænker over at besøge hende igen snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også fået besøgt Amira, og kan kun tilskrive mig den gode indtryk.

Hendes engelsk er godt nok til at man over en telefonsamtale kan lave aftaler med kort varsel, og hun reagerer hurtigt og svarer tydeligt nok på SMS. Derudover er hun super sød og service-minded, og har intet imod at hyggesludre. Man skal dog være klar på et par misforståelser pga hendes engelsk, men det var bestemt ikke noget der ødelagde stemningen.

Hun ser ud som på billederne, og hun føles blød og fast de rigtige steder efter min personlige mening og smag. Sexagten ønsker jeg ikke at gå i alt for mange detaljer omkring, men godt var det sgu, og hun gav mig et par lækre orgasmer på de 45 minutter jeg havde bestilt. Den eneste kritik jeg kunne have var hendes french kisses, da hun ikke kysser særligt dybt, men når dete er sagt vil jeg sige at hendes små blide kys er nok i sig selv, da hun er pænt lækker og sød.

Hvis pengene og tiden passer, vil jeg med glæde besøge hende igen. Det er klart den bedste GP-oplevelse jeg selv har haft indtil videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Servciesboy skrev, for 33 minutter siden:

Ikke endnu

 

Takker for info! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 5 timer siden:

Er der nogle af de garvede som har besøgt pigen?

Har tænkt mig at besøge hende, men skal nok lagde være med at fortælle om det, jeg er jo heller ikke en af de "garvede".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 8 timer siden:

Når man ser pigen henvise til en ny brugers anmeldelse kort tid efter den er posted, så vil jeg påskynde flere meninger :wacko:

Det synes jeg også er en fair pointe, da der har været eksempler på iscenesatte reviews før. Så må os lurkers og nye brugere bare tage os sammen og bruge forummet lidt oftere, hvis vi vil have mere vægt bag vores reviews :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...