Hop til indhold
The Nick

Frække Merete

Recommended Posts

Der er noget der ikke hænger sammen.

Der står "Fordi jeg tænder på Latex , er dette ikke betydning med, at jeg er til dominans eller bdsm på nogen måde." (Ligner i øvrigt en Google oversættelse) og så er der et billede af et SM-Møbel og to piske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tarzan djurs
The Nick skrev, den 6.4.2021 at 18:00:

Hej Alle

Faldt lige over denne annonce og skulle da lige høre om der er nogen som har været forbi og kan dele lidt erfaringer?

https://annoncelight.dk/showad/316196

Mvh The Nick

Hej har været sammen med frække Merete. Og anmeldt hende her. Kan kun sige jeg var meget tilfreds med hende. Fik selv Lov til at vælge det er latextøj hun skulle have på. Som jeg var meget tilfreds med. Hun er en dame Over de 50 år. Synes hun gjorde et stort nummer ud af at gøre hvad jeg havde bestilt en til og der var ikke noget Snyder hende. Fik 1 time med absolut god sex. Hun suttede en god pik. Og var helt sikker på hun nød at få den i fissen og afsluttede med analsex. Kan kun sige at jeg gik derfra med et smil på læben.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Tarzan djurs - Tak for info og Godt at høre du havde en go anmeldelse! Må hellere få booket en tid hos hende så. Der er desværre aaaaalt for langt mellem piger med RIGTIG latex (uden at det bliver i den lidt mere hårde ende)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kæmpeladning skrev, den 26.5.2021 at 12:52:

Nogle der ved hvor hun holder til nu. Om hun er i kbh eller jylland 

Nogen der ved hvor hun holder til i Jylland når hun er der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...