Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer

Prøver lykken!

For mange år siden 4-5 stykker besøgte jeg klinikken på Adelgade 108 af en tatoveret, petit thaipige. Ved mit næste besøg var hun ikke længere på klinikken. Et par år senere besøgte jeg Thai Sabai i Dronningens Tværgade 54 og blev igen serviceret af denne spinkle, lave, tatoverede unge thaipige.

Jeg fik aldrig hendes navn. Sikke en skam, for hun var efter min mening en god oplevelse.

Kan nogen genkende beskrivelsen og hjælpe mig på vej med at finde frem til hvor hun er i dag, så jeg igen kan besøge hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister Mister skrev, for 1 time siden:

Hej med jer

Prøver lykken!

For mange år siden 4-5 stykker besøgte jeg klinikken på Adelgade 108 af en tatoveret, petit thaipige. Ved mit næste besøg var hun ikke længere på klinikken. Et par år senere besøgte jeg Thai Sabai i Dronningens Tværgade 54 og blev igen serviceret af denne spinkle, lave, tatoverede unge thaipige.

Jeg fik aldrig hendes navn. Sikke en skam, for hun var efter min mening en god oplevelse.

Kan nogen genkende beskrivelsen og hjælpe mig på vej med at finde frem til hvor hun er i dag, så jeg igen kan besøge hende?

havde hun store siliconbryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister Mister skrev, for 1 time siden:

Jeg vil ikke kalde dem store som sådan, men der er ingen tvivl om, at det var silicone.

De er blevet større og hun er vidst stadig samme sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister Mister skrev, den 6.4.2021 at 14:58:

Hej med jer

Prøver lykken!

For mange år siden 4-5 stykker besøgte jeg klinikken på Adelgade 108 af en tatoveret, petit thaipige. Ved mit næste besøg var hun ikke længere på klinikken. Et par år senere besøgte jeg Thai Sabai i Dronningens Tværgade 54 og blev igen serviceret af denne spinkle, lave, tatoverede unge thaipige.

Jeg fik aldrig hendes navn. Sikke en skam, for hun var efter min mening en god oplevelse.

Kan nogen genkende beskrivelsen og hjælpe mig på vej med at finde frem til hvor hun er i dag, så jeg igen kan besøge hende?

Den tidligere indehaver af stedet som havde det vel i 3-4 år, kaldte sig vist Mai og hun var spinkel og også tatoveret - ung vil jeg så ikke sige - men alderen kan jo snyde. Jeg vil sige slut-30'erne, måske start-40'erne.

Hun arbejder mig bekendt i Dokkun i Glostrup, men om det er hende kan jeg ikke vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister Mister skrev, den 6.4.2021 at 14:58:

Hej med jer

Prøver lykken!

For mange år siden 4-5 stykker besøgte jeg klinikken på Adelgade 108 af en tatoveret, petit thaipige. Ved mit næste besøg var hun ikke længere på klinikken. Et par år senere besøgte jeg Thai Sabai i Dronningens Tværgade 54 og blev igen serviceret af denne spinkle, lave, tatoverede unge thaipige.

Jeg fik aldrig hendes navn. Sikke en skam, for hun var efter min mening en god oplevelse.

Kan nogen genkende beskrivelsen og hjælpe mig på vej med at finde frem til hvor hun er i dag, så jeg igen kan besøge hende?

Se også denne tråd:

Der er et billede i tråden. Ingen af de to piger er dog Mai, men det kunne måske være en af de to?



Dem ved jeg dog ikke noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 7.4.2021 at 10:23:

Hvis det er store siliconebryster og tatoos, så kan det være Pinky.

Sorry ikke Pinky, men POP. Måske ændrede hun navn til Pinky senere, men hed i hvert fald Pop ti en start.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, den 8.4.2021 at 13:17:

Se også denne tråd:

Der er et billede i tråden. Ingen af de to piger er dog Mai, men det kunne måske være en af de to?



Dem ved jeg dog ikke noget om.

Ja, tror, det er Pop. I så fald gør billedet i tråden hende ingen ære. Husker hende som pænere i virkeligheden. Men det er jo helt nomalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...