Hop til indhold
Cassiopeia

Cassiopeia siger farvel og tak

Recommended Posts

il.gallo skrev, den 6.4.2021 at 06:24:

Tak for mange sjove, frække, våde oplevelser gennem flere år - ikke mindst til:

Chantall, Naya, Nicoline, Engleprinsessen, Tequila, Cirkeline, Stina?, Louise og mange flere hvis navne desværre er glemt...

Stina var min første :-)  Chantall min anden :-) 

oh the memories

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser PPD i juni fik nogle hug for frisk fyrs bemærkninger om at branchen mangler unge danske piger :D.  Helt sikkert, at branchen ikke er for alle. Den stille berøringsangste pige er nok ikke lige det, der skal til. Men Danmark burde jo have forholdene til at det var godt og trykt at sælge sex. Jeg tror nogle gange pigerne selv er med til at gøre det koldt og råt med en mindre respektfuld attitude til branchen og kunderne, og jeg kan da også forestille mig at mutter og tlf damerne kan bidrage til det. Jeg hørte da / fornemmede nogle ting, dengang jeg sidst var hos en dansk GP for 10-15 år siden. Så siger tlf damen du skal lige gå ind og vrikke med røven hos ham der har ventet i en time, medens ham der lige er kommet ind af døren, men er velbetalende stamkunde kommer til med det samme :lol:. For den rette pige med rette attitude, og hun skal da helst være ung og lækker, så må der immervæk være mange penge at tjene på at glæde mænd, og så er alle vel glade. Jeg tror det danske frisind og feminismen / dansk kvindelig selvforståelse kolliderer. Jeg har aldrig forstået hvorfor det skulle være stigmatiseret at sælge sex i netop dette land. Nå måske jeg får hug nu for lidt frisk fyrs skriveri :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 46 minutter siden:

Jeg ser PPD i juni fik nogle hug for frisk fyrs bemærkninger om at branchen mangler unge danske piger :D.  Helt sikkert, at branchen ikke er for alle. Den stille berøringsangste pige er nok ikke lige det, der skal til. Men Danmark burde jo have forholdene til at det var godt og trykt at sælge sex. Jeg tror nogle gange pigerne selv er med til at gøre det koldt og råt med en mindre respektfuld attitude til branchen og kunderne, og jeg kan da også forestille mig at mutter og tlf damerne kan bidrage til det. Jeg hørte da / fornemmede nogle ting, dengang jeg sidst var hos en dansk GP for 10-15 år siden. Så siger tlf damen du skal lige gå ind og vrikke med røven hos ham der har ventet i en time, medens ham der lige er kommet ind af døren, men er velbetalende stamkunde kommer til med det samme :lol:. For den rette pige med rette attitude, og hun skal da helst være ung og lækker, så må der immervæk være mange penge at tjene på at glæde mænd, og så er alle vel glade. Jeg tror det danske frisind og feminismen / dansk kvindelig selvforståelse kolliderer. Jeg har aldrig forstået hvorfor det skulle være stigmatiseret at sælge sex i netop dette land. Nå måske jeg får hug nu for lidt frisk fyrs skriveri :D

Øv. Dette indlæg bliver med tiden "glemt" da det ligger i Cassiopeias tråd.

Danske piger burde sagtens have en chance, men studinepigerne tager ofte spredte/få vagter mens udenlandske piger dumper priserne osv.

Ved ikke hvad en ung, smuk, dansk/nordisk blondine/brunette med en feminint og attraktivt udseende kan tjene, men det burde være lidt til at forsøde studietiden/tilskud til husleje og cafébesøg med..

Ærgeligt at antallet af arbejdsgivere med danske piger er svundet så meget ind at det snart kan tælles på 2-3 fingre i Københavns området.

Noget eksponering ville være godt, men folk på Christiansborg er jo ligeglade at en dansk kulturskat som lysthusene er forsvundet.

Tak fordi jeg nåede at opleve lysthusene omkring år 2008-2018 og TAK Pussygalores for at være et lys i mørket i 2021, 2022 osv.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

PPD,

Stederne tager sig rigtig godt betalt for at lægge lokaler til, og tlf dame er heller ikke gratis. Så er der jo al "chikanen" fra systemet, hvis de vil køre legit og som Skat dikterer; 20% af den opgivne omsætning regnes for salgsmoms, så den konfiskeret 100%, og noget nær intet kan tages til fradrag. Havde systemet nu ville hjælpe pigerne, så kunne de trække rimelige udgifter fra og køre lønsum. Så medmindre man kører PD, så skal der mange kunder igennem, altså være ung og lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...