Cassiopeia 359 Skrevet 6. April, 2021 Cassiopeia har sagt farvel og tak til lokalerne i Ringstedgade på Østerbro. Måske et endeligt farvel, måske starten på noget nyt. Alle døre står åbne. Det er med sorg og tristhed vi ikke mere kommer til at sende dampende, seksuel energi ud fra Ringstedgade. 20 år på samme adresse, med næsten udelukkende fantastiske gæster og piger og fede oplevelser. Hold op det har været 20 fede år. DK bedste klinik og brand, kendt af skønne lystne mænd både i Danmark og det store udland står lige nu og flagre i vinden. Hvis nogen har haft tanken, at det kunne være en spændende branche og prøve kræfter med, er der mulighed for overtagelse, eller partnerskab. Vi er super åbne og har masser af idéer til Cassiopeia 2. fase. Smid os en mail, eller PM. 3 3 14 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
il.gallo 67 Skrevet 6. April, 2021 Tak for mange sjove, frække, våde oplevelser gennem flere år - ikke mindst til: Chantall, Naya, Nicoline, Engleprinsessen, Tequila, Cirkeline, Stina?, Louise og mange flere hvis navne desværre er glemt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 244 Skrevet 6. April, 2021 Øv. Kan vi måske bruge denne tråd til at skrive, hvor pigerne evt. rykker hen? Tænker især på Alice, Lily og Laura... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3733 Skrevet 6. April, 2021 Tak for at have lagt lokaler til mange fantastisk piger og lækre knald igennem årene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Per Kbh 2 Skrevet 6. April, 2021 Det var en trist nyhed. Jeg vil gerne takke mutter, der skal have ros for sit arbejde, og alle de dejlige piger, som det har været en fornøjelse at besøge. Ingen nævnt, ingen glemt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mutha Skrevet 6. April, 2021 Kan I ikke overtage de gamle Pussygalores lokaler på Finsens vej?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 843 Skrevet 6. April, 2021 Bobby CPH skrev, 1 time siden: Øv. Kan vi måske bruge denne tråd til at skrive, hvor pigerne evt. rykker hen? Tænker især på Alice, Lily og Laura... God ide! Jeg tænker særligt på Naya...... K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 6. April, 2021 Jeg har kun været der 2 gange, udelukkende for at besøge Emmalie. Har dog kigget sultent på hjemmesiden, og der var flere jeg blev fristet af som jeg desværre aldrig nåede at møde. Godt indrettet badeværelse, dygtige og hjælpsomme teledamer, og sjov julekalender konkurrence. Håber at andre steder lader sig inspirere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1107 Skrevet 6. April, 2021 (edited) Kan kun tilslutte mig koret af dem som synes det er trist at endnu et af de veletablerede bordeller lukker vi må erkende at også købesex markedet ændre sig, flere PD og så mange udenlandske piger som trykker priserne så de dejlige danske piger ikke længere kan følge med. Så de af os som søger danske piger må også benytte dem så de bliver i branchen Redigeret 6. April, 2021 af SpankingSub 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 6. April, 2021 ØV. Det er mere trist end overraskende. Desværre. Jeg kommer til at savne Chantal og tøserne. De mange gode minder fra timer med svedig leg vil jeg gemme som et kært minde. Og skulle det lykkes at få Cassiopeia op at stå igen, så vil jeg med glæde se frem til et par runder mere. God vind til alle jer, der nu ikke længere smider kludene i den hyggelige kælder i Ringstedgade. Roger Rabbit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlefyren 20 Skrevet 6. April, 2021 Jeg vil også gerne give mit besyv med her – for jeg kommer til at savne Cassiopeia – i særdeleshed den skønne Chantall med de store babser . Altid veloplagt til sjov og ballade – lyttende og forstående – trods mine til tider lidt småperverse tanker og ideer. Også en varm tak til værtinderne som altid havde god kaffe og søde bemærkninger når der kunne opstå lidt ventetid. Tak til dem som opdaterede hjemmesiden – med tekster om forestående begivenheder og nye piger. Jeg er mest til SM – men når behovet for blid sex og store babser opstod – så var Cassiopeia mit favorit bordel. Det er et stort tab. Held og lykke til Chantall og resten af Teamet. Kram Støvlefyren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 6. April, 2021 (edited) Øv! Først Sexyclub i Gladsaxe og nu dette. Endnu et mareridt Jeg havde altid et håb om at svenske lyshåret Sandra ville vende tilbage.. Når der er nyt så tøv ikke med at skrive i tråden. Nye muligheder åbner sig? Send en mail til med ideer til hvad der skal ske. Fra hjemmesiden: Hvis nogen har haft tanken, at det kunne være en spændende branche og prøve kræfter med, er der mulighed for overtagelse, eller partnerskab. Vi er super åbne og har masser af idéer til Cassiopeia 2. fase. Smid os en mail, hvis vi skal tage en snak. [email protected] Bare I åbner hurtigt! Redigeret 6. April, 2021 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mutha Skrevet 7. April, 2021 ppd skrev, den 6.4.2021 at 15:36: Øv! Først Sexyclub i Gladsaxe og nu dette. Endnu et mareridt Jeg havde altid et håb om at svenske lyshåret Sandra ville vende tilbage.. Når der er nyt så tøv ikke med at skrive i tråden. Nye muligheder åbner sig? Send en mail til med ideer til hvad der skal ske. Fra hjemmesiden: Hvis nogen har haft tanken, at det kunne være en spændende branche og prøve kræfter med, er der mulighed for overtagelse, eller partnerskab. Vi er super åbne og har masser af idéer til Cassiopeia 2. fase. Smid os en mail, hvis vi skal tage en snak. [email protected] Bare I åbner hurtigt! w00t? Hvad er der sket med Sexyclub? Der er piger på vagtplanen for næste uge.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2497 Skrevet 7. April, 2021 (edited) Jeg tænkte, da jeg læste det - og allerede da Cassiopeiastars ikke opdaterede vagtplanen ... ØV da OSSE ... !!!!!! Jeg havde frygtet det - netop for Cassiopeia, at de måske ikke kunne overleve den lange nedlukning ... Måske har de været for sent ude, hvor Pussy Galores har 'rykket' i tide ... Men der kan jo være andre grunde. Jeg har besøgt flere piger på Cassiopeia - en otte stykker i alt, tror jeg . Og de piger har været lidt af et mysterium for mig. Samme oplevelse hver gang. Venlige, nærværende, naturlige, og aktivt til stede. Og spændende personligheder. Måske har Cassiopeia bevidst tiltrukket piger med en særlig tilgang til branchen .. ? Flere af pigerne har skrevet mange og spændende indlæg herinde. Luna, Amanda, Emmalie, @Anna - fræk og sexet - som jeg alle har besøgt. Glemmer dem aldrig. Fantastiske piger! De bliver svære at finde nu .. men det har været for nedadgående længe, og det er der nok flere forklaringer på. Håber Cassiopeia kommer på benene igen, i een eller anden form ... Redigeret 7. April, 2021 af sneræven 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 7. April, 2021 Mutha skrev, for 30 minutter siden: w00t? Hvad er der sket med Sexyclub? Der er piger på vagtplanen for næste uge.... Ja, okay. Kan godt se det nu. Men de har også langt tid kørt lidt på pumperne med mange huller (!) i vagtplanen. Glemmer aldrig Laura og fantastiske Alia's debutår med græsk til hende (bare søg i tråde) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 244 Skrevet 28. April, 2021 Natalie er spottet hos @Seductiongirls i denne weekend. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 28. April, 2021 Hvus jeg har haft pengene, ville jeg med glæde partnere op med jer, men ak nej endnu en klinik færre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 28. April, 2021 (edited) Nightshadow skrev, 1 time siden: Hvus jeg har haft pengene, ville jeg med glæde partnere op med jer, men ak nej endnu en klinik færre Sexyclub, SexySecret, Club Erotica, og nu Cassiopeia stars. Alle placeret i Hovedstaden/Hovedstadsområdet. Hvad skal der til for at Erhvervsministeren vil støtte op omkring at sikre lysthusenes overlevelse? Med ét skal 26 personer + bagpersonel ud at søge nyt arbejde/studiearbejde. Det er jo en katastrofe af rang, men som sædvanlig rungende tavshed på ministerkontorne. Ja, S håber nok bare at flere lysthuse må lide en langsom død. Kristeligt Dagblads store værdiunderundersøgelse (3. juli 2015) Køb af sex skal kriminaliseres: "Socialdemokraterne ønsker at begrænse markedet for prostitution". JA. Det er i jo godt i gang med med så mange steder der må lukke. Danmarks ry og ære i udlandet, for at være et åbent, frisindet og tolerent land, står i den grad for fald PS. Sexyclub er måske de næste til at dreje nøglen?. Deres vagtplan er ikke just fyldt ud disse måneder... Imens sidder Erhvervsministeren blot tavs med hænderne i skødet.... Someone. Do. Something. Men inderst inde, gnider Socialdemokraterne sig nok i hænderne. ( Og. Nej. Dette er ikke et politisk indlæg, men en realitet at landets ry i udlandet står for fald fordi Danmark ikke gør nok for at pleje lysthusenes interesser til gavn for borgernes helbred og velbefindende.) Redigeret 28. April, 2021 af ppd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 28. April, 2021 ppd skrev, for 1 time siden: Imens sidder Erhvervsministeren blot tavs med hænderne i skødet.... Hvis man lige glemmer "syndebukken" segmentet af udenlandske GP´er, så burde man kunne på øje på, at de danske GP´er søger væk fra klinikkonceptet og over i PD og Sugar. Og...nej selvfølgelig skal vores politikere i blande sig i den almindelige udvikling indenfor prostitution. Det er iøvrigt blevet debatteret til hudløshed hvorfor dette koncept ikke fungere i den klassiske facon - Der skal fornyelse til hvis det skal fylde noget (markedsandele). En bibeholdelse uden forandring vil bare justere behovet og antallet, og så taler vi en niche. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligfyr95 10 Skrevet 29. April, 2021 Er der nogen der ved om Naya vil fortsætte og evt hvor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 234 Skrevet 30. April, 2021 husk at købe Dansk og støtte vores dejlige klinikker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 30. April, 2021 Ja det er trist, at Cassiopeia lukker. Her har jeg lært et af de mest fantastiske mennesker at kende. Der er blevet nævnt et antal bordeller, der er lukket på det seneste, dog er et andet bordel gennem mange år sluppet udenom opmærksomheden. Her tænker jeg på Mon Cherie i Rødovre, der lukkede i efteråret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 30. April, 2021 (edited) Øv, har besøgt stedet når jeg har været i København flere gange gennem de sidste par årtier. Husker stedets “fødsel”/afsløring på VL af Isbjørn. Stedet har altid stået for mig som et kvalitetssted med flotte danske piger. Jeg synes det er trist, at bordeller med danske piger, næsten er forsvundet fra markedet. I Århus er der 0, engang var der 12-14 stykker. Og rigtig trist at Cassiopeia nu lukker. Trist, trist, trist. Men tak for at være et sted man glædede sig til at besøge, når man var i København. Man gik aldrig galt der. Redigeret 30. April, 2021 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 1. Maj, 2021 Ja bordeller lukker men her på godset vil vi gerne gå mod udviklingen og overvejer at lave den gamle svinestald som alligevel ikke bruges mere om til massageklinik, det er godt nok ikke i Hovedstadsområdet men mon ikke folk gerne vil køre lidt længere efter kvalitet og danske piger. Jeg kender et par piger der er med på projektet og kan vi afregne med naturalier skal de ikke betale leje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 5. Maj, 2021 (edited) Bobby CPH skrev, den 28.4.2021 at 20:11: Natalie er spottet hos @Seductiongirls i denne weekend. Tak Men Natalie er, selvom hun er forholdsmæssig ny i Rødovre nu allerede flyttet ud som "gæstevisitter" på Seductiongirls' vagtplan... Det er noget skidt at mange af de dejlige unge studine-look blondiner simpelthen ikke får vagter nok. Selvfølgelig skal de have deres skønhedssøvn og dage hvor de bare lader tankerne flyve, men...Hun kunne få så meget mere pik hvis flere kendte til hendes kvalifikationer..*SUK* Ærgeligt. Ærgeligt. Både for Seduc og os. Redigeret 5. Maj, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg