tornskade 41 Skrevet 6. April, 2021 Jeg kunne godt tænke mig en “rigtig” thai massage, hvor jeg er nøgen. Det er helt ok med et håndklæde over midterpartiet, men jeg vil gerne være afklædt. Jeg har prøvet steder som Ban Wellness i Åbyhøj, hvor man får en udmærket og professionel massage, men hvor man skal beholde underbenklæderne på. (Og jeg er naturligvis opmærksom på, at jeg sagtens kan smide underbukserne andre steder, men så er selve massagen som regel ikke hovedattraktionen). Findes der steder, der tilbyder, hvad jeg søger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 190 Skrevet 6. April, 2021 Der er mange, find dem på Google: Munkegademassage Aarhus C Mayuree i Skødstrup Suksabay i Rønde De to sidste har sommetider et erotisk strejf, men ikke mere end det. Der er også en håndfuld i Randers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. April, 2021 Prikken skrev, for 41 minutter siden: Der er mange, find dem på Google: Munkegademassage Aarhus C Mayuree i Skødstrup Suksabay i Rønde De to sidste har sommetider et erotisk strejf, men ikke mere end det. Der er også en håndfuld i Randers. Silkeborgvej 178. Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 6. April, 2021 Den flittige skrev, for 3 timer siden: Silkeborgvej 178. Århus hej er der nogen der ved om der er nogle thai massage i randers eller århus der har åben på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. April, 2021 Den flittige skrev, for 5 timer siden: Silkeborgvej 178. Århus Saibua 53572518 Ring og spørg om de har åben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 190 Skrevet 6. April, 2021 sergent-254 skrev, for 2 timer siden: hej er der nogen der ved om der er nogle thai massage i randers eller århus der har åben på forhånd tak Alle tre jeg nævner har åbent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tornskade 41 Skrevet 9. April, 2021 Jeg kan så rapportere tilbage: Inspireret af ovenstående anbefalinger besøgte jeg Munkegademassage og Saibua på Silkeborgvej i løbet af ugen. Hos Munkegademassage fik jeg 1½ times rigtig god massage af Yen, men blev bedt om at beholde underbukserne på... På Silkeborgvej foregik den udmærkede massage nøgen. Begge steder fortjener yderligere besøg, og det kan jo tænkes at beklædningskravet slækkes ved gentagelse. I øvrigt var det betryggende, at begge steder var påpasselige med at inspicere Coronatests. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 190 Skrevet 11. April, 2021 tornskade skrev, den 10.4.2021 at 00:42: Begge steder fortjener yderligere besøg, og det kan jo tænkes at beklædningskravet slækkes ved gentagelse Ja sikkert, jeg har været i Munkegade rigtigt meget og er altid splitternøgen :-) Der er i øvrigt også Marselis massage, hun annoncerer på AL. Rigtig god massage af moden dame. Her er man også nøgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 11. April, 2021 Prikken skrev, for 11 timer siden: Ja sikkert, jeg har været i Munkegade rigtigt meget og er altid splitternøgen Der er i øvrigt også Marselis massage, hun annoncerer på AL. Rigtig god massage af moden dame. Her er man også nøgen. Marselis Massage, hun laver ingen ekstra gør hun? Skriv et PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tornskade 41 Skrevet 16. April, 2021 Prikken skrev, den 11/4/2021 at 11:46: Ja sikkert, jeg har været i Munkegade rigtigt meget og er altid splitternøgen :-) Efter andet besøg matcher det også min erfaring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 16. April, 2021 tornskade skrev, for 53 minutter siden: Efter andet besøg matcher det også min erfaring. hej er der nogen der ved om storevoldgade 18 i randers har åbent i disse tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. April, 2021 sergent-254 skrev, for 1 minut siden: hej er der nogen der ved om storevoldgade 18 i randers har åbent i disse tider Har du set trådens overskrift? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 190 Skrevet 16. April, 2021 Mastager skrev, den 11.4.2021 at 23:25: Marselis Massage, hun laver ingen ekstra gør hun? Skriv et PB. Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John39 46 Skrevet 20. August, 2021 Tak for denne tråd. Efter at have besøgt Munkegade, læst her og lyttet lidt til hvad der foregår, er mit indtryk at det udelukkede er Yen, der kræver at man beholder underbukserne på. Må jeg spørge @Den flittige om han vil nævne nogle af den håndfuld steder som han kender i Randers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 190 Skrevet 20. August, 2021 Det var nu mig, der skrev det med håndfulden...men jeg kan se, det kun bliver en maskinsnedker håndfuld, kan lige nu kun huske 3 Bua i Borgergade Thongonn på Mariagervej Oue i Vester Kirkestræde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John39 46 Skrevet 2. September, 2021 Mange gange undskyld, @Prikken. Jeg må have være usædvanlig forvirret. Jeg er lidt overrasket over at Thongonn er på listen. Da de lå i Aarhus, var det nemlig altid, "behold underbukserne på". Men bestemt god massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 190 Skrevet 2. September, 2021 John39 skrev, for 38 minutter siden: Mange gange undskyld, @Prikken. Jeg må have være usædvanlig forvirret. Jeg er lidt overrasket over at Thongonn er på listen. Da de lå i Aarhus, var det nemlig altid, "behold underbukserne på". Men bestemt god massage. Ok, jeg var nøgen. Men jeg har måske bare været hurtig til at få dem af :-) Det er god massage, men jeg har kun været der een gang, fordi jeg ikke orkede showet med selv at skulle have håndklæder med. Jeg ved ikke om det stadig gælder eller det kun var, da Corona var mere dominerende ( lige inden der blev lukket ned). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg