Bjohansen101 23 Skrevet 5. April, 2021 Jeg vil gerne udleve min bisexuelle fantasier, og tilbyder frække og friske fyre her på Eroguide et gratis besøg hos en massagepige. Jeg er 100% seriøs og konceptet er ganske enkelt: Du knepper pigen. Jeg slikker din pik, slikker pigen og får din spermladning i munden. Du laver en aftale med pigen om tid, sted og pris. Og jeg betaler. Pigen skal selvfølgelig være 100% indforstået. Og prisen skal være rimelig. Skriv til mig på [email protected] for at lave en aftale. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjohansen101 23 Skrevet 6. April, 2021 København og omegn... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 191 Skrevet 7. April, 2021 Kunne måske være interreseret, drop mig en PB, for mere info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjohansen101 23 Skrevet 12. April, 2021 Tak for de mange svar - her og på mail. Har fået overvældende mange henvendelser. Jeg lukker tråden her og arbejder videre med de kontakter jeg har fået. Der er muligvis et par henvendelser jeg ikke har fået svaret på hurtigt nok. Det beklager jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg