Hop til indhold

Recommended Posts

Lol. This review is fake as fuck. Its already part of her ad as well. Too obvious. Its not the first one she made either.

 

Also, 3 times a day.... Haha.

Redigeret af Jugger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jugger skrev, for 4 minutter siden:

Lol. This review is fake as fuck. Its already part of her ad as well. Too obvious. Its not the first one she made either.

 

Also, 3 times a day.... Haha.

Ehmm.. Hvad pokker får dig til at tro og mene at min anbefaling af Melissa er falsk?:huh:

Nu har jeg altså været forbi hende 3 gange i løbet af de sidste 5 dage, så jeg ved trods alt hvad jeg snakker om..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baksi skrev, Lige nu:

Ehmm.. Hvad pokker får dig til at tro og mene at min anbefaling af Melissa er falsk?:huh:

Nu har jeg altså været forbi hende 3 gange i løbet af de sidste 5 dage, så jeg ved trods alt hvad jeg snakker om..

Right. Der har været flere positive tråde af helt nye brugere - og dit indlæg som er en time gammelt lægger allerede på hendes profil. 

Uanset om du er hendes pimp eller hvad du er - så er du ihvertfald nem at gennemskue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jugger skrev, den 5.4.2021 at 18:02:

Right. Der har været flere positive tråde af helt nye brugere - og dit indlæg som er en time gammelt lægger allerede på hendes profil. 

Uanset om du er hendes pimp eller hvad du er - så er du ihvertfald nem at gennemskue.

Jeg kender hverken hende eller anmelder så ved selvfølgelig ikke om du har ret, men at man opretter en profil for at give en ekstra god pige en velfortjent anmeldelse er vel ikke unormalt - måske beder pigen sine kunder om det og er derfor hurtigt opmærksom på anmeldelsen - jeg gjorde det samme i sidste uge og er ikke falsk

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...