Bøje 233 Skrevet 5. April, 2021 Hej brødre Jeg kan ikke linke .... Nogen der har mødt hende ? mvh Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 5. April, 2021 Tak Pite Godt du er her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 6. April, 2021 https://sugardaters.com/da/profile/2xzyvx3nWj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 6. April, 2021 Det er vist skønne spildte kræfter damen har ikke været på mindst 2 uger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NaughtyGuyDK 52 Skrevet 6. April, 2021 Måske dette fra hendes profiltekst også giver et hint om, at det er pæææænt ligemeget forfølge hende videre Pr 9/3-21 er jeg ikke aktiv herinde. Hav det godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 7. April, 2021 NaughtyGuyDK skrev, for 16 timer siden: Måske dette fra hendes profiltekst også giver et hint om, at det er pæææænt ligemeget forfølge hende videre Pr 9/3-21 er jeg ikke aktiv herinde. Hav det godt Hun er pt online og den kopierede tekst er slettet, så hun er nok klar igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NaughtyGuyDK 52 Skrevet 7. April, 2021 Arne Jensen skrev, for 3 timer siden: Hun er pt online og den kopierede tekst er slettet, så hun er nok klar igen Man har en holdning til man får en ny 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg