Hop til indhold

Recommended Posts

Nu lægger jeg fuldt bevidst denne tråd i almene efterlysninger i Kbh/på Sjælland. Af hvad jeg har kunnet læse i andre tråde, så er/var Thai Corner et helt særligt slags sted. Er der nogen der har andre gode bud på sjove, alternative steder man kan gå i byen hvor alt kan ske?

Tak på forhånd!

Mvh nøddehaven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad synes du gør Thai Corner til et helt specielt sted?  I min optik er det bare en bar med thailudere, transer, osv.

Fortæl, fortæl!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror jeg tænkte på denne tråd:

Har ikke nogen interesse i ladyboys eller lignende men det lyder som et morsomt sted. I tråden bliver også Luna Club foreslået. Nu må vi se hvad der rent faktisk overlever coronaen, men tænker at det er noget det nærmeste man kommer noget helt løssluppent i kbh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Restauranten på 1. sal har faktisk glimrende thai mad.  Baren i underetagen er ikke min kop the.

Men der skal jo være noget for enhver smag...

Redigeret af Default User

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackStockings
nøddehaven skrev, for 8 timer siden:

Tror jeg tænkte på denne tråd:

Har ikke nogen interesse i ladyboys eller lignende men det lyder som et morsomt sted. I tråden bliver også Luna Club foreslået. Nu må vi se hvad der rent faktisk overlever coronaen, men tænker at det er noget det nærmeste man kommer noget helt løssluppent i kbh.

Hvis du ikke har interesse i ladyboys, hvorfor efterlyser du så et lign sted for thai corner, det er netop det sted i kbh hvor de flotteteste ladyboys findes i under etagen .

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du ikke har interesse i ladyboys, hvorfor efterlyser du så et lign sted for thai corner, det er netop det sted i kbh hvor de flotteteste ladyboys findes i under etagen .

Øhhh...

Nu er det ikke mig du svarer, men man kan vel sagtens komme, hvis man bare er interesseret i de Thai-kvinder, der også skulle være på stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackStockings
OldGentlemann skrev, for 1 minut siden:

Øhhh...

Nu er det ikke mig du svarer, men man kan vel sagtens komme, hvis man bare er interesseret i de Thai-kvinder, der også skulle være på stedet?

Du behøver ikke skrive Øhhh til mig !

Desuden skal du ikke belære mig om stedet som jeg er kommet de sidste 10-15 år jævnligt !

Thai corner er udelukkende et sted for ladyboy og vil tro at kun 25 procent er piger .

Man besøger ikke thai corner, hvis man ingen interesse har i ladyboys !

Resturenten ovenpå er iøvrigt udemærket ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 13 minutter siden:

Desuden skal du ikke belære mig om stedet som jeg er kommet de sidste 10-15 år jævnligt !

Thai corner er udelukkende et sted for ladyboy og vil tro at kun 25 procent er piger .

Rolig nu - manden stiller jo blot et spørgsmål (som jeg opfatter det)....

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 42 minutter siden:

Men hvad laver de 25% kvinder så?

Jeg har aldrig været der, men vil gerne prøve det for at opleve stemningen.

Jeg er dog ikke interesseret i ladyboys, men der er tilsyneladende fin adgang til thai-pigerne, da alle andre åbenbart kommer for the lady-boys.

Restauranten har jeg været på, men da vidste jeg intet om stedet nedenunder. Fin restaurant :biggrin:

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackStockings
Martin1963 skrev, for 7 timer siden:

Rolig nu - manden stiller jo blot et spørgsmål (som jeg opfatter det)....

Man behøver ikke skrive Øhhh som om jeg er idiot !

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 3 timer siden:

Man behøver ikke skrive Øhhh som om jeg er idiot !

Nogle skriver (idag) som de taler - læg ikke mere i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackStockings skrev, den 5.4.2021 at 08:20:

udelukkende et sted for ladyboy og vil tro at kun 25 procent er piger .

Prøv at slå "udelukkende" op i en ordbog og drop din afsporing af tråden. Det er åbenlyst hvad der søges, thai corner huser også kvinder og din kæphest er uinteressant for tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackStockings
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Prøv at slå "udelukkende" op i en ordbog og drop din afsporing af tråden. Det er åbenlyst hvad der søges, thai corner huser også kvinder og din kæphest er uinteressant for tråden.

Stop selv med at leg politimand herinde, du er så trættende for folk herinde efterhånden, bedrevidende heletiden, du kan vist ikke have nogen venner tænker jeg .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 19 timer siden:

Luna Club? 

Hvis du googler Luna Club finder du ud af, at det er der ikke noget der hedder. Der var noget der hed Luna Bar på Vesterbro. Den eneste oplysning er en gammel lukket Facebook-profil, der tilbage i 2019 siger at de har permanent lukket og har haft det i over et år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...