Hop til indhold
Picard

Hvem glæder i jer mest til?

Recommended Posts

Naya på cass, Freya på romantica, Freja/Luca, SIF på PG, Sweet Mia, Dina G, Louise og ikke mindst Filippa :-)

Glæder mig også til at prøve carabella og nye omgivelser - har sikkert glemt nogen, men er ikke helt klar over hvem der er aktive længere.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne faktisk godt bruge en stund med sillesugar igen, jeg havde virkelig en rigtig dejlig aften med hende da hun var i Aalborg for længe siden - desværre har hun kun været der en gang.. ^_^ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var meningen at denne tråd skulle være i Sjælland, men det er også meget godt at høre hvad der sker over på fast landet kan se at der er en københavner piger i tråden også 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Picard skrev, for 9 timer siden:

Det var meningen at denne tråd skulle være i Sjælland, men det er også meget godt at høre hvad der sker over på fast landet kan se at der er en københavner piger i tråden også 

Hvorfor ligger tråden så under Jylland :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waltzman skrev, den 6/4/2021 at 00:03:

Hvorfor ligger tråden så under Jylland :biggrin:

Den burde nok flyttes. Men det er nok nemmere at lade den være. Jeg kommer jævnligt til Jylland der er også dejlige piger derover 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...