Hop til indhold

Hvem glæder i jer mest til?

Featured Replies

Skrevet

Massagekliniker mm. ÅBNER i næste uge! :):P:D

Hvem glæder i jer mest til at besøge? Der er mange jeg savner 

Skrevet

Jeg glæder mig til igen at kunne besøge @Angelina Angel:)

Skrevet

Også @Trinetease her. Har ikke mødt hende før, men hun lyder dælme fræk og jeg har luret på hende længe - nu skal det være :D

Skrevet

Noget fransk nougat.

Skrevet

Stella - den dejlige Jamaica pige fra Odense, der giver den bedste massage overhovedet, incl FP. Så snart hun åbner, startes bilen fra Roskilde med kurs mod Odense. 

Skrevet

Naya på cass, Freya på romantica, Freja/Luca, SIF på PG, Sweet Mia, Dina G, Louise og ikke mindst Filippa :-)

Glæder mig også til at prøve carabella og nye omgivelser - har sikkert glemt nogen, men er ikke helt klar over hvem der er aktive længere.

K

Skrevet

Glæder mig til at besøge nemtøs og dinag

Skrevet

Jeg kunne faktisk godt bruge en stund med sillesugar igen, jeg havde virkelig en rigtig dejlig aften med hende da hun var i Aalborg for længe siden - desværre har hun kun været der en gang.. ^_^ 

Skrevet
  • Author

Det var meningen at denne tråd skulle være i Sjælland, men det er også meget godt at høre hvad der sker over på fast landet kan se at der er en københavner piger i tråden også 

Skrevet
Picard skrev, for 9 timer siden:

Det var meningen at denne tråd skulle være i Sjælland, men det er også meget godt at høre hvad der sker over på fast landet kan se at der er en københavner piger i tråden også 

Hvorfor ligger tråden så under Jylland :biggrin:

Skrevet
  • Author
Waltzman skrev, den 6/4/2021 at 00:03:

Hvorfor ligger tråden så under Jylland :biggrin:

Den burde nok flyttes. Men det er nok nemmere at lade den være. Jeg kommer jævnligt til Jylland der er også dejlige piger derover 

Skrevet

Sorry, jeg glæder mig mest til covid 19 er overstået 

Skrevet
Thaimig skrev, for 9 timer siden:

Sorry, jeg glæder mig mest til covid 19 er overstået 

Så kommer du nok til ar vente et godt stykke tid endnu, desværre .

Skrevet

Ja ja glæder mig helt sikkert til Ida kommer her til området omkring Fredericia..og det gør hun i næste uge :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.