Hop til indhold

Julie i Horsens

Featured Replies

Skrevet

Nogen af Jer som fik besøgt Julie i Horsens her i dag eller i går? 

annoncen er vist desværre ik aktiv længere, men tænkte om nogle ku anbefale, til hun evt. annoncerer igen?

Skrevet

Jeg fik lavet en aftale med hende.... Jeg kvajede mig bare lige inden det aftalte tidspunkt. Vil dog gerne dele kommunikationen med jer. Til tider svar hun rimmelig hurtigt tilbage, men andre gange er det ligesom om man skal skrive flere gange til hende for at få et svar retur. Jeg aftalte en tid kl.14:15 den 4/4, jeg kører hele vejen fra Sjælland, jeg ville få adressen en time før den aftalte tid, så måtte spørger ind til adressen da jeg ikke havde fået den, og klokken havde passeret 13:15. hun skriver at hun først troede det var kl. 14:45 vi havde aftalt. i bilen fik jeg desværre indtastet den forkerte adresse, og da vi har aftalt at jeg skal ringe til hende når jeg holder på adressen, da jeg endelig får fat på hende kl.14:54, er det der jeg finder ud af at jeg holder på den forkerte adresse, dog ikke mere end 2 min kørsel fra den rigtigt adresse. Da jeg holder på den rigtig adresse kort tid efter, så skriver hun til mig at min tid er røget, da jeg ikke var på adressen til aftalt tid, for så vildt rigtigt nok, men den helt oprindelig tid, var kl.14:15.... Jeg må kører tilbage til Sjælland, med en lang næse, det kostede mig desværre næsten 30l benzin og knap 400kr tur/retur i broafgift. Så ikke den bedste kommunikation, og aftalt tid der bliver rykket uden at informere mig. men jeg kvajede mig desværre også lidt selv, så har lært at det er nok bedre at holde ind til siden, og indtaste adressen mens man holder stille i en bil og ikke mens man kører

Skrevet

Jeg forsøgte at få en aftale i hus, men ingen svar på sms eller tlf opkald. 
så hun må have haft travlt. 

nogen som kan berette noget ? 

Skrevet
  • Author

Tak for info so far drenge. Håber der er nogen, som fik besøgt hende og kan fortælle lidt mere.

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hvis en heldig lykkedes at få en aftale i hus i weekenden, ville det være lækkert med en anmeldelse. 
https://annoncelight.dk/showad/309039

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.