Hop til indhold
Rvm17

Diana Jackson - sort pige i Vanløse

Recommended Posts

meUsex skrev, for 4 timer siden:

Look at the other thread about her. FAKE pictures

:(. *Sigh* She really looked like a "Dirty Diana"..

Ikke så mange chokoladelækre piger (No offence-positiv ment..man skal jo passe på i disse tider) på de officielle  klinikker.

Desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 4.4.2021 at 21:20:

:(. *Sigh* She really looked like a "Dirty Diana"..

Ikke så mange chokoladelækre piger (No offence-positiv ment..man skal jo passe på i disse tider) på de officielle  klinikker.

Desværre.

Jeg har været hos hende. Lige nu annoncerer hun med at være på Vesterbro, men jeg har på fornemmelsen at hun er gået under jorden. Hun ville ikke mødes i Vanløse mere og nu er jeg fjernet fra Whatsapp - beskeden er i hvert fald for første gang ikke afleveret til hende. Har ud fra kommunikationen haft en fornemmelse af at der er sket noget, for vi havde en god dialog før og efter og også imens.

Selve oplevelsen var faktisk, til trods for at billederne rigtigt nok ikke er hende, meget god. Hun ligner hende på billederne ret meget og jeg var rigtig godt tilfreds. Var allerede forberedt på at møde en ældre dame med hængebryster og rygerstemme, men var meget positiv. Og hun er rigtig sød og nem at snakke med og hot.

Om hun dukker op igen ved jeg ikke, men jeg håber det.

Redigering: og ja, hun er pæredansk.

Redigeret af Nis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nis skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har været hos hende. Lige nu annoncerer hun med at være på Vesterbro, men jeg har på fornemmelsen at hun er gået under jorden. Hun ville ikke mødes i Vanløse mere og nu er jeg fjernet fra Whatsapp - beskeden er i hvert fald for første gang ikke afleveret til hende. Har ud fra kommunikationen haft en fornemmelse af at der er sket noget, for vi havde en god dialog før og efter og også imens.

Selve oplevelsen var faktisk, til trods for at billederne rigtigt nok ikke er hende, meget god. Hun ligner hende på billederne ret meget og jeg var rigtig godt tilfreds. Var allerede forberedt på at møde en ældre dame med hængebryster og rygerstemme, men var meget positiv. Og hun er rigtig sød og nem at snakke med og hot.

Om hun dukker op igen ved jeg ikke, men jeg håber det.

Redigering: og ja, hun er pæredansk.

Tak for beretningen. Rigtig fint skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...