Hop til indhold
Guest Henrik Peder

DÅRLIGSTE EVER !!!!!

Recommended Posts

Guest Henrik Peder

https://annoncelight.dk/showad/296862
 

Hold nu kæft. Ikke nok med at hun er dyrere end de fleste, så er hun absolut også det dårligste knald jeg nogen sinde har “taget” og det er ikke så få :-)

Det var som om hun var død. Lå bare og gjorde absolut ingen ting, og det værste da jeg ville slikke hendes fisse, ja lad mig sige det sådan, satte kun lige tungen på, og så trak jeg mig retur. Hold op hun har ikke vasket fissen de sidste mange dage, og det er helt sikkert !

 

Lad være med at spilde jeres penge hos hende !

 

Redigeret af Henrik Peder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det det korrekte link du har indsat? 
Der er mange som har besøgt Sandy og har skrevet begejstret om deres oplevelse, inklusive jeg selv. 
Det lyder slet ikke som hende. Hun er altid pertentlig ren, velduftende og nybarberet hist og pist, og leger glad og frækt med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med dig Aarhuselsker. Og priserne er da meget normale for Aarhus, måske endda i den billigere ende!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu er det ved at være nok 6 mdr + jeg sidst var hos hende men kan heller ikke genkende din beskrivelse lille sandy

 

MEN ikke sagt det er sådan du har oplevet det, da 6 måneder i den her branche, kan være som hundeår + lidt moms med hensyn til service niveau,  kvindens udseende og generel attitude   

men tak for anmeldelsen... ;) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
totiltango skrev, for 17 timer siden:

Enig med dig Aarhuselsker. Og priserne er da meget normale for Aarhus, måske endda i den billigere ende!!

Pris. Overhovedet ikke, og slet ikke for en thai. Ved ikke om de tror at de er mere værd end alle andre, men priserne er steget pænt meget inden for de sidste åringer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Er det det korrekte link du har indsat? 
Der er mange som har besøgt Sandy og har skrevet begejstret om deres oplevelse, inklusive jeg selv. 
Det lyder slet ikke som hende. Hun er altid pertentlig ren, velduftende og nybarberet hist og pist, og leger glad og frækt med. 

Så må hun have haft en meget dårlig dag, men du kan også læse de andre som har samme holdning.

Kan kun sige igen. Behold pengene og find en anden pige !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Henrik Peder skrev, for 12 minutter siden:

men du kan også læse de andre som har samme holdning.

Dem har jeg ikke set, kan du eventuelt linke til nogen som har oplevet det samme? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, for 13 minutter siden:

Pris. Overhovedet ikke, og slet ikke for en thai. Ved ikke om de tror at de er mere værd end alle andre, men priserne er steget pænt meget inden for de sidste åringer!

Det er muligt, at prisen er steget i de seneste år. Og GP tager jo det, de vil. Men 1000 kr. for massage og FP i 45 min. er da ikke dyrt. Nogle GP tager 1000-1200 kr. for 30 min. uden massage. Men nu skriver du ikke noget om, om du fik massage eller om hvor lang tid, du bestilte. 

Det er for mit vedkommende ikke meningen, at din anmeldelse skal blive til et ordkløveri. Det var din oplevelse, og som du skriver, så kan hun have haft en dårlig dag. Jeg undrede mig bare over din kommentar om priserne. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder

Det kan du selvfølgelig have ret i, og noget jeg absolut vil tænke over til næste gang jeg skriver noget.

Hvis jeg så ser bort fra prisen, og kun oplevelsen så må det være 1 ud af 10 stjerne da det eneste der var godt var blowjobbet.

Men må sige at hun ikke vare ren, trak alt andet helt ned. Der er da ikke noget mere ulækkert end at knalde en som ikke er ren, eller man lige ser tørre sig med en vådserviet :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden:

Dem har jeg ikke set, kan du eventuelt linke til nogen som har oplevet det samme? 

 

Ja i den her tråd...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Henrik Peder skrev, for 22 minutter siden:

Ja i den her tråd...

Jeg kan ikke se at nogen skriver de har haft samme oplevelse som dig. 
Men fred med det. 
Det er nok noget kemi værk ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, for 1 time siden:

Ja i den her tråd...

jeg undre mig lidt nu, jeg siger ikke det ikke har været din oplevelse men jeg undre mig 

- du er hurtigt ved tasterne og skriver super dårligt om Sandy, nu hvor det hele skal til at åbne igen,

én som vi er mange,  som har haft mange positive timer med ! 

men nok det,  det der undre mig er som følger: 

at du er meget aktiv her, hurtig til at skrive og gentage din påstand/oplevelse, men da du skrev en glødende anmeldelse af Mimi og hendes hjælpere

da svarede du ALDRIG på spørgsmål mht til pigerne og service, hverken her eller på en privat meddelse som jeg skrev til dig  - der syntes du åbentbart alle bare skulle gå hen og lægge vores penge og så se hvad man fik !

 ummm ... ;)  det undre mig lidt ! 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Henrik Peder skrev, for 2 timer siden:

Ja i den her tråd...

Hm nu fik Peter Cs seneste post mig til lige at kigge din aktivitet igennem. Faktisk omtaler du alle meget negativt, med undtagelse af én pige. Du kommer oven i købet med forblommede antydninger om at man får en sygdom ved at benytte et bestemt sted. 
Det luger Henrik Peder. 
Jeg tror ikke du har besøgt Sandy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lavet den samme øvelse som Peter C og Aarhuselsker. Hæfter mig ved dit tilbagevendende tema om dårlig hygiejne og antydninger om sygdomme hos nogle thai-piger. Og ja, er klar over at der er en del jalousi i dette miljø. Kan ikke genkende din anmeldelse, for mig er hun value for money, men ved selvfølgelig også at det kun er dig og Sandy der kender den fulde sandhed. Hvis du selvfølgelig har været der.......

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan sikkert opleve thaipiger forskelligt, men jeg har aldrig oplevet et mere renligt folkefærd. Så den historie er ikke troværdig.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så brugte også jeg lige lidt tid til at kikke på trådstarters aktivitet, foranlediget af @Dr. Duck @Aarhuselsker @peter.c

Kan kun tilslutte mig deres konklusioner, og tror heller ikke du har været der og oplevet hvad du skriver kære trådstarter, så det kunne være en god ide for @Administrator at vurdere denne profil.

Har i øvrigt besøgt Sandy for nylig, og hun er absolut ikke en der sløser med hygiejnen, tværtimod.

 

 

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
massage er fedt skrev, for 3 timer siden:

Så brugte også jeg lige lidt tid til at kikke på trådstarters aktivitet, foranlediget af @Dr. Duck @Aarhuselsker @peter.c

Kan kun tilslutte mig deres konklusioner, og tror heller ikke du har været der og oplevet hvad du skriver kære trådstarter, så det kunne være en god ide for @Administrator at vurdere denne profil.

Har i øvrigt besøgt Sandy for nylig, og hun er absolut ikke en der sløser med hygiejnen, tværti

 

 

Præcis også min opfattelse igennem tiden hos Thai, selvom om det er længe siden, men renlighed det ka de, nok om det

Tror udfra læsning, at der må være tale om 2 forskellige, hvem ved, jeg var der ej 

Men Thai er altid renlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Henrik Peder skrev, den 4.4.2021 at 13:06:

https://annoncelight.dk/showad/296862
 

Hold nu kæft. Ikke nok med at hun er dyrere end de fleste, så er hun absolut også det dårligste knald jeg nogen sinde har “taget” og det er ikke så få :-)

Det var som om hun var død. Lå bare og gjorde absolut ingen ting, og det værste da jeg ville slikke hendes fisse, ja lad mig sige det sådan, satte kun lige tungen på, og så trak jeg mig retur. Hold op hun har ikke vasket fissen de sidste mange dage, og det er helt sikkert !

 

Lad være med at spilde jeres penge hos hende !

 

Undskyld mig. Altså det er hvad jeg oplevede da jeg mødte op på aftalt tid Kl. 10:30 pågældende dag.

om hun lige var væltet udbad køjen, og derved ikke blevet vasket, ja det ved jeg ikke, men umiddelbart min tanke.

Også “sjovt” at man skriver en anmeldelse her inde, og så for jer der har været heldig med et besøg hos pågældende, så er min historie pludselig ikke sand. Forstår det simpelthen ikke.

Dejligt nogle har haft en god oplevelse, men jeg havde absolut ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Henrik Peder skrev, for 33 minutter siden:

Forstår det simpelthen ikke.

Det er nok fordi du er den eneste som har haft en dårlig oplevelse med hende, og at alle dine oplevelser, med én undtagelse, har været negative. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, for 2 timer siden:

Undskyld mig. Altså det er hvad jeg oplevede da jeg mødte op på aftalt tid Kl. 10:30 pågældende dag.

om hun lige var væltet udbad køjen, og derved ikke blevet vasket, ja det ved jeg ikke, men umiddelbart min tanke.

Også “sjovt” at man skriver en anmeldelse her inde, og så for jer der har været heldig med et besøg hos pågældende, så er min historie pludselig ikke sand. Forstår det simpelthen ikke.

Dejligt nogle har haft en god oplevelse, men jeg havde absolut ikke.

Jeg gad nu godt vide om det var søndag du havde en aftale kl. 10:30??
 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra en sædvanligvis velinformeret kilde forlyder det, at Mimi fra Silkeborg nu er flyttet til Haderslev. 

Redigeret af Onslow
Slåfjel :)
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 20 minutter siden:

Fra en sædvanligvis velinformeret kilde forlyder det, at Mimi fra Silkeborg nu er flyttet til Haderslev. 

Ved du, om hun også tilbyder massage i Haderslev?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decemberguy skrev, for 3 minutter siden:

Ved du, om hun også tilbyder massage i Haderslev?

 

Nej, men mon ikke cirkushesten kommer ind i manegen, nå trompeterne gjalder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, Lige nu:

Nej, men mon ikke cirkushesten kommer ind i manegen, nå trompeterne gjalder?

Det håber jeg satme.....LOL

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...