ChoosyVery 844 Skrevet 4. April, 2021 Jeg besøgte hende her: https://annoncelight.dk/showad/311809 En lille slank pige, meget petit, kønt ansigt og sort hår. Er det hende på billederne? Mjah, det første billede KUNNE godt være hende, måske det andet også. Hendes bryster er i hvert fald ligeså små, men desværre er de meget udpinte og trætte - annoncen siger hun er 25 år, men umiddelbart ser hun faktisk yngre ud. Går ud fra, at hun har fået et par børn, men det kan man kun se på brysterne, for ellers er hun slank og ret lækker. Sexen var der ikke så meget ved, og det skulle foregå på en sofa, ikke i sengen, der knirkede voldsomt, og det ville naboerne åbenbart kunne høre. Det gjorde mig nu ikke noget, for hun er en rigtigt lile sporty type, der sagtens kunne kastes lidt rundt med. Hun startede med et blæs (med gummi, hvilket jeg ikke er begejstret for), og så tog jeg hende bagfra på sofaen. Hun stødte selv lidt bagud mod mig, og det var egenligt frækt nok - men noget mekanisk i det. Som sådan var hun egentlig præcis den type jeg godt kan lide, men jeg synes alligevel der manglede noget, så jeg kommer ikke igen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg