Hop til indhold

Recommended Posts

Vil lige starte med at sige at denne pige fortjener en ny tråd, da den anden tråd blev forstyrret af personlig beef, fra nogle brugere.

Nå men jeg må indrømme, at selvom jeg var lidt nervøs, ville jeg tjekke ud om B.B var en god oplevelse, så nervøs og spændt kører jeg turen til det aftalte sted.

Stedet var helt ok, det var privat, men ikke skummelt ligesom man tit oplever med nogle østpiger. 

Nå men efter første øjekast på B.B blev jeg endnu mere nervøs, hun er så gennemført ægte og smuk, at jeg næsten ikke vidste hvad jeg skulle stille op med mig selv.

Jeg er vild med ægte bryster og ægte alting og det var alt sammen ægte, og da jeg samtidig er glad for mørke piger syntes alt perfekt.

Hun var venlig, og virkede næsten ligeså forvirret og nervøs som mig.

Men af røg tøjet og hun gik i gang med munden. Jeg var selvfølgelig så nervøs at hun skulle arbejde lidt hårdt for at få gang i lillemanden. Men det lykkes :-) Derefter på med gummi og jeg måtte vælge stilling, valget faldt på gode gammeldags standard missionær, da den er en stensikker vinder for mig, og ville helst ikke trække det ud men ville bare skynde mig at komme, da jeg var lidt nervøs, som man normalt er første gang med en ny kvinde. Jeg holdt ikke mere end 5/7 minutter før jeg kunne gå fra stedet med et godt smil og en fed fornemmelse.

Husk alt er smag og behag, men dette var en super oplevelse for mig.

Jeg ville gentage dette dejlige møde, hvis vi finder et andet tidspunkt og hvis vi begge syntes at det er en god ide.

Prisen vil jeg ikke skrive om da priserne lige pt. er mystiske i hele branchen. Så det må i selv lige undersøge.

fræk 21 årig mørkepige idag

(prinmoon på Snapchat)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 31 minutter siden:

Er BB i Odense i øjeblikket?....synes der står Kbh. i annoncen?

Det er der hun er mest :-) Det er rigtigt at jeg mødte hende i KBH, men ingen grund til at ligge den op under KBH hvis hun kun er her på lynvisit. Man kontakter hende vel bare og finder ud af hvor hun er lige pt.

Redigeret af skunken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en af dem der har haft dårlige oplevelser med hende.
men det var på ingen måde ment som en hetz. jeg skriver også i mit indlæg at jeg misunder jer der har haft gode oplevelser med hende.

hun ser godt ud og virker også temmeligt fræk.
De issues jeg har haft med hende bunder efter min mening i misfortåelser fra hendes side af (sikkert pga hendes danske ikke er så godt ige.)

mit råd til jer der vil møde hende er derfor tal pænt og med respekt (obiosly) men også sørg for at skrive noget der på ingen måde kan misforstås.

Håber at I hygger med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

mit råd til jer der vil møde hende er derfor tal pænt og med respekt 

Ja ligesom med alle andre kvinder hvis man vil gøre sig forhåbninger om at komme i bukserne på dem, tænker jeg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har haft noget af en prisstigning på hendes ydelser? :huh: 
Har i hvert fald fået tilsendt en prisliste med noget højere priser, end hvad jeg tidligere har set. 

Redigeret af Vnx

Del dette indlæg

Link til indlæg
scooter skrev, for 45 minutter siden:

Ja det samme her så det blev et nej herfra

Det var også min umiddelbare respons til hende, og et høfligt nej tak. Derefter skrev hun på sin snapstory hvorfor der ikke var så mange besøge i dag i Odense. Jeg skrev høfligt til hende, at det måske var pga. hendes prisstigninger - svaret var, at det skulle jeg ikke blande mig. Fair nok :lol:
Under 30 min senere er der ny snapstory, med overskriften “Ny prisliste”. Den spørger jeg så ind til, med svaret at den måtte jeg ikke se. Igen, helt fair :rolleyes:
Valgte slutteligt at slette hende på Snapchat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vnx skrev, for 7 timer siden:

Det var også min umiddelbare respons til hende, og et høfligt nej tak. Derefter skrev hun på sin snapstory hvorfor der ikke var så mange besøge i dag i Odense. Jeg skrev høfligt til hende, at det måske var pga. hendes prisstigninger - svaret var, at det skulle jeg ikke blande mig. Fair nok :lol:
Under 30 min senere er der ny snapstory, med overskriften “Ny prisliste”. Den spørger jeg så ind til, med svaret at den måtte jeg ikke se. Igen, helt fair :rolleyes:
Valgte slutteligt at slette hende på Snapchat. 

Hvad lå/er hendes priser da på, hvis man må spørge om det??

Del dette indlæg

Link til indlæg
most wanted skrev, for 1 time siden:

Hvad lå/er hendes priser da på, hvis man må spørge om det??

Det kan jeg af gode grunde ikke gengive præcist nu, men 30 min var i hvert fald steget til 1500kr. Den sidste nye prisliste fik jeg ikke lov til at se :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vnx skrev, for 1 time siden:

Det kan jeg af gode grunde ikke gengive præcist nu, men 30 min var i hvert fald steget til 1500kr. Den sidste nye prisliste fik jeg ikke lov til at se :) 

800 for et blowjob +200 for 69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er nu i Aarhus og jeg blev fristet af hendes opdateringer på Snap og de dejlige fotos. Valgte at springe morgenbrødet og kaffen over. Det fortrød jeg ikke. Et helt igennem dejligt besøg hos en både sød og lækker pige. 
Gentagelse ja 100% når/hvis hun kommer til Aarhus igen. Helt bestemt et besøg værd. Kan slet ikke genkende de negative skriverier. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber andre vil få glæde af hende og måske hendes veninde, jeg slettede dem begge efter lidt underlig opførsel fra hendes side af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tsla skrev, for 10 timer siden:

Håber andre vil få glæde af hende og måske hendes veninde, jeg slettede dem begge efter lidt underlig opførsel fra hendes side af.

Hvem er hendes veninde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...