Hop til indhold
Guest 69manden

Stop de spam annoncer

Recommended Posts

Guest 69manden

God aften..

Jeg kan se, at der er en der lægger mange annoncer op, som henviser til en hjemmeside, som et total spam, useriøse, samt spild af alle tid, vi gider ikke at komme ind på disse sider, bliver ikke tændt og er slet ikke interesseret, men okay hvis du selv er indehaver, sponser eller få penge for at lave reklame for disse tjenester, hjemmesider, så stort tillykke hvis du tror at vi gider at bruge vores tid, penge på disse sider.. Jeg gider ikke og tror ej heller ikke andre gider..

Del dette indlæg

Link til indlæg
69manden skrev, for 31 minutter siden:

God aften..

Jeg kan se, at der er en der lægger mange annoncer op, som henviser til en hjemmeside, som et total spam, useriøse, samt spild af alle tid, vi gider ikke at komme ind på disse sider, bliver ikke tændt og er slet ikke interesseret, men okay hvis du selv er indehaver, sponser eller få penge for at lave reklame for disse tjenester, hjemmesider, så stort tillykke hvis du tror at vi gider at bruge vores tid, penge på disse sider.. Jeg gider ikke og tror ej heller ikke andre gider..

Der er en grund til, at det er værd at poste den slags links -- > I det samlede regnskab er der et overskud,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...