Hop til indhold
stivert

HOLSTEBRO SEXY LATINABABES. 2 udløsninger 600,-. Døgnåbent.

Recommended Posts

Nogen der har været der for nylig? Jeg har besøgt stedet tidligere og fik nogle gode oplevelser, men det er ved at være længe siden, og udskiftningen er som bekendt stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har været der for nylig? Jeg har besøgt stedet tidligere og fik nogle gode oplevelser, men det er ved at være længe siden, og udskiftningen er som bekendt stor.

Det ender vist med, at jeg selv skal være prøvekanin :-). Det skader vel heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det den på Gl. struervej ?

der findes vist en tråd om det sted....

Nogen der har været der for nylig? Jeg har besøgt stedet tidligere og fik nogle gode oplevelser, men det er ved at være længe siden, og udskiftningen er som bekendt stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det den på Gl. struervej ?

der findes vist en tråd om det sted....

Lige præcis. Har prøvet stedet på gl. Struevej en del gange med stor succes, men der er som bekendt stor udskiftning. Derfor gik spørgsmålet mere på, om der var nogen, som havde været der for nylig og prøvet den sorte pige på stedet.

Har du været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

arh :-)

nej jeg har aldrig været der.

hvordan er stedet, sådan generelt / overordnet ?

Lige præcis. Har prøvet stedet på gl. Struevej en del gange med stor succes, men der er som bekendt stor udskiftning. Derfor gik spørgsmålet mere på, om der var nogen, som havde været der for nylig og prøvet den sorte pige på stedet.

Har du været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der en del gange, og fået både anal og BJ på adressen. Det har været suverænt, men sidste gang var det nedtur, da pigen forekom an anelse bedrøvet. Sådan har det ikke været tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

men var pigerne fra afrika eller sydamerika ?

de havde en hjemmeside for nyligt ( på deres annonce i ekstra bladet )

men jeg kan ikke huske den

Jeg har været der en del gange, og fået både anal og BJ på adressen. Det har været suverænt, men sidste gang var det nedtur, da pigen forekom an anelse bedrøvet. Sådan har det ikke været tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

men var pigerne fra afrika eller sydamerika ?

de havde en hjemmeside for nyligt ( på deres annonce i ekstra bladet )

men jeg kan ikke huske den

Mange af gangene har pigerne været fra Afrika, men da jeg var der sidste gang var den ene fra Sydamerika og den anden sandsynligvis Afrika, men jeg ved det ikke med sikkerhed. Det er en antagelse. Jeg var sammen med pigen fra Afrika, der for i øvrigt havde en kæmpe røv, hvilket tænder mig. Hun var desværre ikke så klar som de andre piger, der har været på stedet, men jeg endte dog med at få en gigantisk udløsning ud over hendes baller.

Jeg vil dog hellere have en rigtig Afrikansk pige, der er tændt, hvilket jeg har fået de andre gange, hvor jeg har besøgt stedet. Udskiftningen gør desværre at man ikke kan vurdere, hvad man får.

Bor du i Holstebro?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det gør jeg

Jeg har været der en del gange, og fået både anal og BJ på adressen. Det har været suverænt, men sidste gang var det nedtur, da pigen forekom an anelse bedrøvet. Sådan har det ikke været tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har vist ikke nogen.

Har til gengæld set denne annonce i dag. Det skal vist prøves i dag.

HOLSTEBRO SEXGLAD

pige, tilbyder drivvåde sexlege, langt sort hår, smuk, slank, langbenet. Lille fræk parisermås. Græsk, kropsmassage. 10.00 - 23.00.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en hurtig anmeldelse:

Jeg var på Gl. Struervej 8, hvor jeg fik en gevaldig sutter af Joy, der er en stor afrikaner med kæmpe bryster og læber.

Det var sku godt, men ikke en GF experience som jeg ved mange efterspørger. Hun kunne deep throat teknikken, hvilket nok er det vigtigste for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Længe siden jeg har været på stedet. Der skulle nu være to piger, der hedder Brenda og Alexandra. Er der nogle af brødrene, som har prøvet en af disse to damer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

sidste jeg var der var det en alm sort pige med alm bryster, hun var så kedelig, blev virkelig skuffet :( dårligste service jeg har fået, derfor besøger jeg ikke selv stedet mere :) !!! og slet ikke til de priser... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

sidste jeg var der var det en alm sort pige med alm bryster, hun var så kedelig, blev virkelig skuffet :( dårligste service jeg har fået, derfor besøger jeg ikke selv stedet mere :) !!! og slet ikke til de priser... 

Hvornår var du der sidst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør ikke noget. Det var dig, der havde en nedtursoplevelse på stedet. Faktisk pga. min anmeldelse :-(. Kan du anbefale andre steder i det vestjyske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja privat diskret bording, tager 45 minutter. kør med glæde til dem...

vil nu gerne finde en sort der giver god service, gider bare ik blive skuffet igen

Den anbefaler alle, men jeg er til de mørke og thai...:-(....jeg undlader at vove pelsen på Gl. Struervej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

De har ganske vist en hjemmeside:

 

www.sexy7500.dk men jeg tror ærligt talt ikke du skal regne noget med billederne.

 

Hvis vi har nogen der tager forbi engang i januar, vil jeg da gerne hører om det. Har overvejet dem som mit næste besøg efter at Thai massage i lemvig var en kæmpe nedtur..

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har ganske vist en hjemmeside:

 

www.sexy7500.dk men jeg tror ærligt talt ikke du skal regne noget med billederne.

 

Hvis vi har nogen der tager forbi engang i januar, vil jeg da gerne hører om det. Har overvejet dem som mit næste besøg efter at Thai massage i lemvig var en kæmpe nedtur..

 

Der har vist aldrig været udskiftning i billederne på siden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har ganske vist en hjemmeside:

 

www.sexy7500.dk men jeg tror ærligt talt ikke du skal regne noget med billederne.

 

Hvis vi har nogen der tager forbi engang i januar, vil jeg da gerne hører om det. Har overvejet dem som mit næste besøg efter at Thai massage i lemvig var en kæmpe nedtur..

Hjemmesiden er noget pis for at sige det ligeud. Pigerne har intet med stedet at gøre. Jeg har været på stedet en del gange, og haft nogle suveræne oplevelser (se tidligere anmeldelser), men jeg har også syntes, at det har været temmelig ringe. Det er med andre ord pigen på stedet, og hendes serviceniveau, der er afgørende for om oplevelsen bliver god eller skidt. 

 

Det er derfor, at jeg vælger at spørge herinde, da jeg ved, at det ikke er de samme piger, der husere på stedet som sidst.

 

Jeg har ikke store krav til udseende. For mig er kemi alfa omega (deepthroat, øjenkontakt evt. åben for anal osv.) Derudover er jeg generelt bare til eksotiske piger. Stedet er med andre ord oplagt for mig, da det ydermere er langt fra min bopæl. 

 

Det ser dog ud til, at det ikke bliver denne gang, at jeg besøger stedet. Pigen i telefonen lød ikke venlig, hvilket jeg tager som et særdeles dårligt tegn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...