Hop til indhold
Brutus

"Sorte kvinder"

Recommended Posts

På EG er vi langt flest mænd. Det er vist med sorte navne/Nicks. Men skindet bedrager, for nogle af de sorte er faktisk kvinder.

I "sorte kvinder", hvorfor er i egentlig helt?

Af nysgerrighed?

Er selv kunder hos gp'er?

På jagt efter skønne mænd? <3

Holder øje med ægtemanden?

Andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man gerne vil deltage i diverse debattråde, kan jeg egentligt godt forstå hvis man ønsker at adskille buisiness og holdninger.   Hvis man ikke ønsker henvendelser med alverdens seksuelle tilbud, giver det fin menening at være sort og ikke lyserød

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker de kvinder der er sorte "undercover" er træt af alt det slikkerri og sweettalk og leflerri -fra uselvstændige og ynkelige drenge/mænd... -der måske håber på et billigt knald en dags tid fra dem de gør det ved... g  -Ellers er det sguda ubegribeligt at de gør det -og bliver ved med det...

Man bliver nogen gange overrasket over sit eget køn, og det er jeg da aldrig blevet, så meget som da jeg begyndte, at læse med herinde...gg

Men også de der så er i lyserød overrasker, da gang på gang -og man bliver klogere... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...