Brutus 2041 Skrevet 3. April, 2021 På EG er vi langt flest mænd. Det er vist med sorte navne/Nicks. Men skindet bedrager, for nogle af de sorte er faktisk kvinder. I "sorte kvinder", hvorfor er i egentlig helt? Af nysgerrighed? Er selv kunder hos gp'er? På jagt efter skønne mænd? Holder øje med ægtemanden? Andet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 3. April, 2021 Mit bud er , de nysgerrige uden at ville vække opmærksomhed. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 3. April, 2021 Tak for svar. Men uddyb gerne lidt. Har du relation til købesex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 3. April, 2021 Hvis man gerne vil deltage i diverse debattråde, kan jeg egentligt godt forstå hvis man ønsker at adskille buisiness og holdninger. Hvis man ikke ønsker henvendelser med alverdens seksuelle tilbud, giver det fin menening at være sort og ikke lyserød 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 3. April, 2021 Tænker de kvinder der er sorte "undercover" er træt af alt det slikkerri og sweettalk og leflerri -fra uselvstændige og ynkelige drenge/mænd... -der måske håber på et billigt knald en dags tid fra dem de gør det ved... g -Ellers er det sguda ubegribeligt at de gør det -og bliver ved med det... Man bliver nogen gange overrasket over sit eget køn, og det er jeg da aldrig blevet, så meget som da jeg begyndte, at læse med herinde...gg Men også de der så er i lyserød overrasker, da gang på gang -og man bliver klogere... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg