Hop til indhold
Eva Nadine

Digitale seksuelle ydelser som under-kategori til Anmeldelser og Efterlysninger

Recommended Posts

Hej Eroguide.

Jeg har et luksusproblem som for de pågældende sexkøbere er et reelt problem.
Jeg tror at I kan være med til at løse det - mest for sexkøberne i virkeligheden.

Jeg undrer mig lidt over at der ikke er en underkategori til digitale sexarbejdere og sexkøbere.
Jeg tilbyder det ikke selv, men får rigtigt mange henvendelser i diverse indbakker om dette. 
Det er vist et voksende marked - måske især her under nedlukningerne er det vel vokset?

Jeg får forespørgsler på det og det er ikke ualmindeligt med tilbud om 100kr i minuttet og forudbetaling på mobilepay hvor det eneste de ønsker er at høre min stemme imens de gokker til mine billeder. Det er jo helt ude i hampen - sådan rent prismæssigt (synes jeg). 100 kr. i minuttet svarer til en timepris på 6.000 kr. uden jeg behøver at vise ansigt eller gøre andet end at heppe på udløsningen. Jeg har ingen idé om hvor pokker jeg skal sende dem hen eller hvad prisniveauerne er. Men det er så højt oppe at jeg tænker at der må være frustrationer og måske desperationer der også ligger bag de vilde tilbud (som jeg indtil videre har sagt nej tak til). 

Kunne I lave et under-forum for digital sex med anmeldelser og efterlysninger for at følge med et marked i rivende udvikling?
Behovet er der tydeligvis.
Så kunne jeg linke til dét i det mindste. På forhånd tak ;)

God arbejdslyst!

Kh. Eva
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
kapan skrev, for 1 minut siden:

Super god ide! 

Jeg er fuld af gode idéer ;) 
Jeg har en skummel fortid som projekt- og produktudvikler. Jeg tjener langt flere penge på mine gode idéer end jeg gør på den frække ende :D 
Tak for støtten <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Produktudvikling er godt. 

En mulighed for at kunne give piger der er medlem af eroguide.dk stjerner kunne også være en god ting. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom tråden er mindre generel end mit forslag og handler om midlertidig løsning, er den fra 17. december.
Holder I stadig juleferie eller hvad? 
Er det annoncelight der er "the cash cow" og eroguide venter bag i køen? 
Det mangler virkelig, og rent forretningsmæssigt vil det formentlig også over tid tiltrække nye brugere til siden her, som vil give flere banner-klik osv. Det må kunne betale sig økonomisk som en kortere langtidsinvestering. Alt andet lige er det en funktion som I allerede har, og der kan ikke være de helt store udfordringer i at oprette et nyt underforum på ganske kort tid. 

Kom nu... I vil jo gerne!
Gi' en under-kategori... vi ved I har! :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Selvom tråden er mindre generel end mit forslag og handler om midlertidig løsning, er den fra 17. december.
Holder I stadig juleferie eller hvad? 
Er det annoncelight der er "the cash cow" og eroguide venter bag i køen? 
Det mangler virkelig, og rent forretningsmæssigt vil det formentlig også over tid tiltrække nye brugere til siden her, som vil give flere banner-klik osv. Det må kunne betale sig økonomisk som en kortere langtidsinvestering. Alt andet lige er det en funktion som I allerede har, og der kan ikke være de helt store udfordringer i at oprette et nyt underforum på ganske kort tid. 

Kom nu... I vil jo gerne!
Gi' en under-kategori... vi ved I har! :wub:

Ja blev ærligt talt lidt skuffet over ikke at modtage et svar overhoved. M3n ja nu starter vi op igen. Så nu det for mit vedkommende lige gyldigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 39 minutter siden:

Ja blev ærligt talt lidt skuffet over ikke at modtage et svar overhoved. M3n ja nu starter vi op igen. Så nu det for mit vedkommende lige gyldigt. 

Ja, det kan jeg godt forstå! Jeg undrede mig også. Måske har de travlt. Vi ved det ikke. 

Mit forslag er jo så også ret anderledes, idet det handler om det set fra brugernes side på forumet der allerede findes og er ikke det samme som om man må annoncere med det. Det har de jo sådan set sagt nej til allerede - ved at undlade at svare dig.

Eroguide kan sagtens lave et under-forum lynbørge hurtigt men bevare reglerne om at pigerne herinde ikke må annoncere med det. Det ene udelukker ikke det andet. 

Jeg er interesseret i at vide hvordan du har gjort det - så jeg skriver en pb til dig da jeg er totalt jomfru hvad cybersex angår, og har indtil videre haft den holdning at det er for upersonligt for mig. Håber det er ok med pb. Hvis ikke, så på forhånd tak for forståelsen :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 32 minutter siden:

Ja, det kan jeg godt forstå! Jeg undrede mig også. Måske har de travlt. Vi ved det ikke. 

Mit forslag er jo så også ret anderledes, idet det handler om det set fra brugernes side på forumet der allerede findes og er ikke det samme som om man må annoncere med det. Det har de jo sådan set sagt nej til allerede - ved at undlade at svare dig.

Eroguide kan sagtens lave et under-forum lynbørge hurtigt men bevare reglerne om at pigerne herinde ikke må annoncere med det. Det ene udelukker ikke det andet. 

Jeg er interesseret i at vide hvordan du har gjort det - så jeg skriver en pb til dig da jeg er totalt jomfru hvad cybersex angår, og har indtil videre haft den holdning at det er for upersonligt for mig. Håber det er ok med pb. Hvis ikke, så på forhånd tak for forståelsen :wub:

Self må du skrive pb. 

Brugte kun cyper under coronas første bølge. Og der gjorde de det faktisk tilladt for vip brugere, derfor jeg oprettede min tråd i anden bølge. Men ja intet svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...