Eva Nadine 4848 Skrevet 2. April, 2021 (edited) Hej rødder og elskerinder Jeg har fået en ny udfordring efter at have lavet om på "infrastrukturen" i den måde jeg nu arbejder på som glædespige og sexarbejder. Jeg arbejder ikke længere på klinikvagter og har max. een aftale om dagen som udgangspunkt. Jeg får ufatteligt mange emails fra seriøse, skønne mænd med forskellige ønsker. Jeg har hverken tid eller lyst til dem alle. Derfor afviser jeg enormt mange og bruger rigtigt meget tid på det. Jeg gør det fordi jeg med 20 års erfaring on/off i branchen næsten ikke kan bære det man (jeg) gør ved en mand når jeg afviser ham af den ene eller den anden årsag. Sker det ansigt til ansigt er det som at puste lyset ud i hans øjne, hvis jeg ikke formår at være så god en skuespiller at han ikke opdager at han bliver afvist. Problemet har jeg hidtil løst ved at lyve så det sprøjter. Jeg har et par "replikker" jeg kan lire af relativt overbevisende hvis jeg har ham ansigt til ansigt på en klinik vagt. Når jeg nu kun laver "efter aftale" aftaler, så er situationen en helt anden. Langt de fleste afvisninger foregår nu allerede i min indbakke pr. email. Jeg leder efter en håndfuld forskellige kvindelige sexarbejdere/kolleger som jeg kan henvise til. Jeg skriver/ringer og spørger om lov, og de tror jeg laver telefonfis. Det er så hvad det er. Jeg kommer nok bare til at gøre det med links når min hjemmeside er færdig. Jeg tænker at hvis jeg afviser med en henvisnings-liste til kvinder der på den ene eller den anden måde har noget til fælles med mig hvadenten det er fysisk fremtoning, ydelser, alder, pris, etnicitet eller alt muligt andet, så kan jeg på den blidest mulige måde afvise dem fordi jeg sender dem videre. Nogle vil stadig føle sig stødt, men nok færre hvis de har en ny kvinde i kikkerten de kan se sig lune på, forestiller jeg mig. Jeg tænker bestemt at en del af dem jeg afviser også bare tænker "hvem fanden tror hun at hun er den gamle afdankede møgkælling" (nogle få skriver det eller lign. som svar) og så leder de videre. Måske går frustrationen ud over den kvinde de finder som afløser. Jeg ved det jo ikke og måske maler jeg Fanden på væggen et stykke ad vejen i hvert fald. Men det må alt andet lige være den værst tænkelige afvisning af seksuel karaktér hvis en mand bliver afvist af en kvinde "der tager penge for det". De fleste må føle sig usle og trådt grundigt på, når en kvinde ikke engang vil knalde/kysse/sutte på ham selv hvis han betaler for det, forestiller jeg mig. I mit tilfælde er det "aldrig" pga. manglende hygiejne eller lign. Det kan være ubetydelige ting der gør at jeg ser mig nødsaget til at vælge en af de andre spejderdrenge i skoven end lige ham. Som oftest ganske enkelt fordi jeg ikke har flere ledige pladser på mit balkort. Men den går heller ikke altid, for så skriver de bare en uge senere og så starter jeg forfra. Mit spørgsmål er: Hvordan vil I helst afvises, kære mænd? Hvordan afviser I de kære mænd, kære kvinder/kolleger? Jeg håber på at høre personlige erfaringer såvel som gode idéer. Kærligst, Eva Redigeret 2. April, 2021 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 2. April, 2021 Jeg spørger konsekvent hver gang om glædespigen overhovedet har lyst til at være sammen med mig. Og jeg går faktisk frejdigt igen hvis jeg ikke er et match. Det er intet problem i mine øjne! Jeg går til gengæld også igen, hvis jeg mener at vi ikke er et match. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fantasifuld 64 Skrevet 2. April, 2021 Det synes jeg er helt fair. Hvis det var mig, så ville jeg foretrække “svesken på disken” hvor du kort forklarer, at du ser ret få ud fra nogle faste kriterier som man ikke lige ramte. At du så derudover kom med en høflig anbefaling af en anden dejlig kvinde er jo bare en uovertruffen service. Der vil altid være dårligt opdragede typer derude, men mon ikke de fleste ville acceptere et sådant afslag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 2. April, 2021 Den er jo svær. Rent principielt vil jeg da gerne vide hvad der var galt med mig hvis det var, men på den anden side ved jeg jo ikke hvordan jeg ville reagere på en ærlig afvisning hvis jeg virkelig havde sat mig op til et møde. Jeg har (endnu) hverken prøvet at afvise eller blive afvist face to face, kun på mail, og mener da man kommer langt med at have et åbent sind overfor hvad andre mennesker har at byde på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1979 39 Skrevet 3. April, 2021 Det jo sjovt at læse hvordan vi mænd anbefaler eller advare andre her på siden .. tænk hvis pigen gjorde det samme .. ham Gert der fra Gaden skal i altså ikke sige ja til . han har hår under armene .. lange hår .. Man må acceptere et nej som et nej nu er beregnet til både inden eller for aftaler efterfølgende ... .. også selvom der er penge indblandet og man betaler for en ydelse .. så vil jeg mene der skal være lidt kemi imellem og er den følelse der ikke ja så må man acceptere et nej en anden gang og finde en ny pige .. Syntes da den med henvisninger til andre piger kunne være en god ide hvis man nu ikke lige har tid til besøg eller der er et spec.ønske der ikke er muligt fordi dette ikke tilbydes .. eller hvis man er i et område hvor en anden er ledig eller kan anbefales . . så man også fri for fake piger eller steder hvor man føler det hele er lidt for skummelt så lille-mand ikke kommer frem . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 3. April, 2021 Måske kunne du være mere specifik i den måde du annoncere på -og i hvilket begrænset omfang du arbejder... Og være ærlig omkring de kunder du afviser -har de en chance om 1 uge eller ik... At henvise til andre -er vel den næstbedste løsning. Fremfor kunden selv finder en anden udbyder der tilbyder det han vil have... Men det lyder da ellers flot med så mange kunder, når du kun tilbyder så lidt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. April, 2021 (edited) Eva Nadine skrev, for 8 timer siden: Mit spørgsmål er: Hvordan afviser I de kære mænd, kære kvinder/kolleger? Jeg laver kun aftaler på mail eller via pb herinde. Jeg skriver normalt blot nej tak, med ønsket om at han finder noget andet. Eller jeg skriver at jeg ikke er det han søger efter, såfremt der spørges efter noget som jeg ikke kan se mig selv i (det kan være selve sexen, men i høj grad også det beløb han vil give) Somme tider skriver jeg at han kan prøve at kontakte xxx, de henvisninger jeg har lavet til andre har været på grundlag af anmeldelser, hvor jeg tænker der kunne være et match. Får ofte en sviner tilbage, når jeg skriver at jeg håber de finder hvad de søger efter. Har overvejet om jeg blot skulle lade være med at svare, men det ligger bare så fjernt for mig. Har en oplevelse af, at beløbet bliver en mere og mere afgørende betydning, ved at jeg ikke kan/vil konkurrere på beløbet, så den skare af mænd afviser jeg hurtigt, frem for at forsøge at gå i dialog. De mænd som har behov for at svine en til, har jeg det fint med at afvise, da jeg vil behandles ordenlig. Forsøger altid at svare høfligt. Ved første gangs aftaler, har jeg den aftale at når vi mødes irl og der ikke er kemi/tænding, kan vi gå hver til sit. Er aldrig blevet taget i brug af mig eller manden. Redigeret 3. April, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 3. April, 2021 Ærgerligt vi ikke er i samme landsdel ellers måtte du gerne ha henvist til mig. Har aldrig afvist nogen ved første møde hvor de er nået til adressen, men et par gange skrevet de ikke behøves henvende sig igen. Ja det er “ondt” men vi er i vores gode ret til at sætte grænser også selvom vi får betaling for det vi laver. Derfor vælger jeg også nogen fra som aldrig opnår en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 3. April, 2021 Jeg er enkelte gange blevet afvist ved mailkorrespondance. Det har altid været i forbindelse med forespørgsel om bestemte typeraf rollespil. Det er selvfølgelig helt i orden, at en GP ikke overskride sine personlige grænser, så jeg respekterer det langt mere, end hvis hun sagde ja og gjorde noget mod sin vilje. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 3. April, 2021 (edited) Jeg tror, at man kan tærske langhalm på gode afvisningsformer fra nu og til heste flyver og kyllinger skider guld, uden at finde den universelle afvisning som ikke sårer eller fornærmer nogen. Gør det pænt, gør det ligefremt og lad være med at gå ind i hvorfor, hvis ikke det er fordi dit balkort er fyldt og han gerne må henvende sig igen næste uge. "Hej Preben, du virker som en flink mand, men jeg kan ikke se mig selv i det setup du beskriver, så det bliver et pænt nej tak, men held og lykke med det. Du kan evt prøve xxx eller xxx, jeg har hørt at de er gode til den slags. Kh. Berit" Faktum er bare at en afvisning er en afvisning ligegyldigt hvordan du pakker den ind. Dem som bliver sårede, selv hvis du ikke skriver noget sårende, bliver det uanset hvad. Dem som sviner en er udenfor pædagogisk rækkevidde uanset hvor lyrisk og empatisk du skriver. Dem som forsøger at overtale trods afvisning stopper ikke for noget så sølle som et definitivt nej. Such is life. Redigeret 3. April, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 3. April, 2021 Hmm nu er det sådan at du blot kan afvise ham og ikke gå ind i begrundelse om ditten og datten. Ligesom mænd kan “vende i døren”, du kan, hvis du syntes du skylder forklaring blot sige kalender er fuld - og henvise til de sider hvor det annonceres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 3. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: "Hej Preben, du virker som en flink mand, men jeg kan ikke se mig selv i det setup du beskriver, så det bliver et pænt nej tak, men held og lykke med det. Du kan evt prøve xxx eller xxx, jeg har hørt at de er gode til den slags. Kh. Berit" Noget tyder på du sjældent arbejder lørdag formiddag.. /North 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 3. April, 2021 North skrev, for 3 minutter siden: Noget tyder på du sjældent arbejder lørdag formiddag.. /North godt luret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 3. April, 2021 (edited) Eva Nadine skrev, for 13 timer siden: Men det må alt andet lige være den værst tænkelige afvisning af seksuel karaktér hvis en mand bliver afvist af en kvinde "der tager penge for det". Dem der føler sådan bør ikke forstærkes i den følelse, og det gør du egentlig med den udstrakte hensyntagen, som du udviser. Jeg kan godt se, at din omsorg kommer fra et godt sted, men jeg tror ikke den god for mændene i de fleste tilfælde. Jeg synes det Nemtøs og Nannas Hjørne skriver rammer skiven lige midt i. Personligt foretrækker jeg et klart svar. Hvis jeg er for gammel, grim, langt ude i mine ønsker el.lign., så sig det til mig, respektfuldt formuleret. Fx "Du er for gammel til mig" eller "det du efterspørger ønsker jeg ikke at yde". På den måde undgår jeg at prøve igen og igen. Men jeg er med på, at nogle mænd bliver fornærmede over den slags. Redigeret 3. April, 2021 af Advarsel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 3. April, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 17 minutter siden: Dem der føler sådan bør ikke forstærkes i den følelse, og det gør du egentlig med den udstrakte hensyntagen, som du udviser. Jeg kan godt se, at din omsorg kommer fra et godt sted, men jeg tror ikke den god for mændene i de fleste tilfælde. Ja, det er jo det jeg fornemmer engang imellem. Gør jeg i virkeligheden ondt værre ved at være forklar-mig-røv-agtig, tænker jeg sommetider. Det sjove er at jeg er ret skrappedulle-agtig og har ultra kort lunte hvis det er sådan "må jeg sprøjte dig i røven for 200 kroner ekstra"-agtigt eller de vil mødes på en skummel P-plads eller "kan vi ikke lige spare chaufføren". Det er jo nemt. Der er svaret "Nej tak. Held og lykke med jagten go god fornøjelse" hver gang... eller bare "Nix" hvis jeg har travlt eller kortere lunte end normalt. Jeg bestod ikke eksamen i Flinkeskolen, for at sige det mildt. Kolleger fra branchen i hobetal kan bekræfte dette Der hvor det falder mig svært er dem hvor jeg udmærket er klar over at det ene og alene handler om at jeg er så møghamrende forkælet at jeg kan tillade mig at opføre mig som prinsessen i eventyret om Klodshans, uden overhovedet at blinke. Det falder mig unaturligt, og alligevel er jeg nødt til at gøre det. Jeg er blevet lidt mere afklaret - tak for det! Til alle mænd der læser med: Er det i virkeligheden sådan (købesex bruger eller ej) at mænd er så vant til at blive seksuelt og/eller romantisk set afvist af kvinder fra en ung alder at I egentlig bare er så hårdhudede at de fleste tænker "ok... videre frem i bussen. Jeg må ta' en spiller og tilbage og starte forfra med at bladre annoncerne igennem" eller lign? Er I "som flok" og super generaliseret set, egentlig bare så vant til at "nøjes med hende der sagde ja på værtshuset" selvom hun var nr. 8 på ønskelisten, at jeg dårligt behøver være civiliseret i mine afvisninger, fordi det sker så ofte? Kh. Eva Redigeret 3. April, 2021 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 3. April, 2021 Møffe skrev, for 6 timer siden: Måske kunne du være mere specifik i den måde du annoncere på -og i hvilket begrænset omfang du arbejder... Og være ærlig omkring de kunder du afviser -har de en chance om 1 uge eller ik... At henvise til andre -er vel den næstbedste løsning. Fremfor kunden selv finder en anden udbyder der tilbyder det han vil have... Men det lyder da ellers flot med så mange kunder, når du kun tilbyder så lidt... Til første del: Tak for tippet Jeg har en sekretær som sorterer i de blandede bolsjer og min annonce tekst er omfangsrig. De får at vide i telefonen at jeg kun har tid og lyst til een aftale om dagen. Jeg gør egentlig allerede det du foreslår. Til anden del: Jeg rammer nok en niche i branchen både aldersmæssigt og typemæssigt, så konkurrencen er sikkert ikke så stor for mig som for yngre piger. Vil jeg tro. Der er ikke så mange "på min hylde" i bollebutikken at vælge imellem. Og så er jeg formentlig også bedre til at markedsføre mig skriftligt end flertallet efter mange års erfaring. Jeg forstår vist ikke rigtigt hvad du mener med "når du kun tilbyder så lidt..." Men det behøver vi ikke at gå ind i... det er formentlig uinteressant for de fleste andre end mig. Jeg har bare aldrig opfanget at folk synes mit menukort er for kort Kh. Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 3. April, 2021 Jeg ville nok starte med at justere annonceteksten, således at man som læser ikke er i tvivl om Du modtager kun ganske få gæster Du udvælger de "heldige" med omhu Skriv lidt om hvilken målgruppe du henvender dig til. De må meget gerne formuleret, således at de fleste mænd tænker, at det bestemt ikke er alle og enhverv der slipper igennem "nøjeøjet". Det vil sikkert dels få mange mænd til at gøre noget ekstra ud af deres henvendelse. Det vil sikkert også være lettere for dig, blot at svare noget i stil med Du falder desværre udenfor min målgruppe. Som andre allerrede har været inde på, er der ingen grund til at skrive stolpe og ned. Men hensyn til at henvise til andre kvinder, ville jeg nok blive fornærmet hvis jeg efter en henvendelse blev bekendt med at jeg faldt udenfor din målgruppe, men så lige fik nogle links til andre kvinder. Jeg ville jeg tænke "Hvis jeg ikke er velkommen hos dig, hvorfor tror du så at de kvinder du henviser til ville synes noget andet" 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 3. April, 2021 (edited) Eva Nadine skrev, for 1 time siden: Til første del: Tak for tippet Jeg har en sekretær som sorterer i de blandede bolsjer og min annonce tekst er omfangsrig. De får at vide i telefonen at jeg kun har tid og lyst til een aftale om dagen. Jeg gør egentlig allerede det du foreslår. Til anden del: Jeg rammer nok en niche i branchen både aldersmæssigt og typemæssigt, så konkurrencen er sikkert ikke så stor for mig som for yngre piger. Vil jeg tro. Der er ikke så mange "på min hylde" i bollebutikken at vælge imellem. Og så er jeg formentlig også bedre til at markedsføre mig skriftligt end flertallet efter mange års erfaring. Jeg forstår vist ikke rigtigt hvad du mener med "når du kun tilbyder så lidt..." Men det behøver vi ikke at gå ind i... det er formentlig uinteressant for de fleste andre end mig. Jeg har bare aldrig opfanget at folk synes mit menukort er for kort Kh. Eva -"Så lidt" =tid/1 kunde om dagen. Men når jeg nu læser ned igennem det der er blevet skreven hele dagen -får jeg sådan en underlig fornemmelse... -Jeg er en af dem der er blevet dygtig til at vende om -hvis noget ikke er som aftalt/eller jeg bare har en dårlig fornemmelse. Det har taget år, at nå dertil -men jeg er faktisk ret tilfreds med, at jeg nu kan sige fra;-) Men jeg har og kan læse rigtig mange der ikke er nået dertil endnu -og det er synd -for de får tit en dårlig oplevelse, og bliver skuffet -og på den måde skriver en "negativ" anmeldelse herinde -som så igen mange beklager sig over -og at de får negativ respons på en anmeldelse. Mine krav er ikke så store, når jeg går i byen og får fremmet (jeg betaler for) -trods jeg ikke går på kompromis med det jeg vil have "massage" først og fremmest;-) Så direkte afvisning har jeg aldrig prøvet der. Men når man ikke høre til de kønneste modelagtig mænd -kender jeg da godt det, at blive afvist/skulle beviser rigtig meget bare for, at få en smule opmærksomhed fra det modsatte køn... -Specielt da jeg var ung og genert -og ikke havde det største selvværd -Så i mange år trak jeg "sødekortet" og var så sød så sød overfor alle -også dem der ikke fortjente det det mindste -og lod folk udnytte min godhed -bare for at få opmærksomhed. Det er løbet meget vand i åen siden heldigvis -Da jeg kunne kaste op over, hvor elendigt jeg havde det med det! Mit budskab med at skrive det, er til dem der afviser -de skal huske det er en modtager og en afsender -hvordan ville du selv havde det med, at blive afvist uanset årsagen -hvis du har det med næste gang du afviser -så havde du det måske ikke så svært med det -som det lyder (ikke kun ved trådstarter) dem der nyder, at afvise andre fordi de tror de er bedre end andre, og derfor mener de kan tillade sig det -har jeg intet tilovers for. Naturligvis er det nogen mænd der netop tror hvis de spørg kan de godt overskride grænser som de udmærket kender svaret på, på forhånd -men de gør det af en årsag -fordi de nogen gange har held med, at spørg/bare gøre det alligevel -men det retfærdiggøre det ikke på nogen måde "at spørge først" /"bare gøre det" Redigeret 3. April, 2021 af Møffe Fejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 3. April, 2021 (edited) TheVoice skrev, for 1 time siden: Jeg ville nok starte med at justere annonceteksten, således at man som læser ikke er i tvivl om Du modtager kun ganske få gæster Du udvælger de "heldige" med omhu Skriv lidt om hvilken målgruppe du henvender dig til. De må meget gerne formuleret, således at de fleste mænd tænker, at det bestemt ikke er alle og enhverv der slipper igennem "nøjeøjet". Det vil sikkert dels få mange mænd til at gøre noget ekstra ud af deres henvendelse. Det vil sikkert også være lettere for dig, blot at svare noget i stil med Du falder desværre udenfor min målgruppe. Som andre allerrede har været inde på, er der ingen grund til at skrive stolpe og ned. Men hensyn til at henvise til andre kvinder, ville jeg nok blive fornærmet hvis jeg efter en henvendelse blev bekendt med at jeg faldt udenfor din målgruppe, men så lige fik nogle links til andre kvinder. Jeg ville jeg tænke "Hvis jeg ikke er velkommen hos dig, hvorfor tror du så at de kvinder du henviser til ville synes noget andet" Til det første: Jamen så forstærker jeg det jeg prøver at undgå. Nemlig "Duer ikke - VÆK!"-prinsesse nøkkerne fra Klodshans. Det kan jeg simpelthen ikke gøre 10-30 gange om dagen uden at det ender med at forandre mig så jeg ender med at blive til prinsessen. Jeg har jo prøvet! Det funker ikke. Det er for langt fra hvem jeg er. Sandheden er jo at hvis jeg kunne og havde tid (og fysisk formåen til det) så ville jeg knalde og kysse dem alle sammen! Tænk på hvor mange gode skrald jeg går glip af fordi jeg smider 90% på porten uden overhovedet at have test-knaldet dem først Til det næste: Jeg hører dig højt og tydeligt... det er en dårlig idé det jeg gør nu. Du har ret. Tak for sparring Jeg tænker dog at det må komme an på en prøve med henvisningerne. Jeg kan relativt upersonligt blot skrive links til de andre sexarbejdere på min hjemmeside (når den bliver færdig) og så kan folk jo klikke eller lade være. Det kan jo være formuleret som "her er nogle kolleger jeg har hørt godt om" eller noget. Så vil det ikke blive en personlig afvisning med "jeg er for fin til dig - de her kvinder lever af mine rester"-agtigt, netop fordi det står på hjemmesiden og ikke er et svar pr. email eller over telefonen fra min sekretær. Du rammer en achilleshæl i kulissen i branchen. For det er/det var et større problem i gamle dage på klinik-vagter når der er to piger på vagt, og er det sikkert stadig. Der er ingen kvinder der har lyst til at leve af overskuds-lageret fra andre sexarbejdere eller kolleger. Det sætter sig - hos de fleste - i selvværdet og selvtilliden som bananfluer i en frugtsalat. "It's a black fly in your Chardonnay" som Alanis Morisette synger det i "Ironic". Tak! /Eva Redigeret 3. April, 2021 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 972 Skrevet 3. April, 2021 Afvisning pga optaget balkort er vi sikkert mange, hvis ikke alle, der har prøvet. Det har jeg det helt fint med. Hvis jeg afvises af andre årsager så lad være med at bruge balkortet som årsag, for så prøver jeg bare igen på et andet tidspunkt, der var jo en årsag til at jeg ville møde netop den pågældende pige. To piger på klinikvagt, hvis jeg har udset mig en bestemt pige så tager jeg sjældent imod tilbuddet om at besøge den anden pige. Hvis jeg ikke har en aftale eller et forudbestemt ønske hilser jeg gerne på begge og ser hvem der er i stødet. En lille anekdote i den anledning, jeg var på klinik og hilste på begge piger, og da telefondamen kiggende ind igen, ja så var den ene optaget. Det gjorde selvsagt valget enkelt og jeg nåede at tænke at jeg var blevet afvist af den ene. Men måske jeg var blevet valgt af den anden, hun var ihvertfald fuldstændig vild og nærmeste kastede sig over mig uden nogle forbehold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman 103 Skrevet 3. April, 2021 Jeg husker stadig hende der afviste mig for 25 år siden hvor jeg var svært overvægtig. I dag når jeg ser annoncer der siger jeg tager ikke imod meget overvægtige, springer jeg over selv om i dag er det måske 20kg max. De annoncer der siger kun skandinaviske er ikke anderledes end en dem der siger normal vægt i mine øjne. Afvisningen hos en GP den sviger max. Jeg kan ikke score nede på Rosie's så jeg betaler for det, men det kan jeg ikke engang I din annonce, specifikt, jeg tager imod herrer på 35-50 der er af skandinavisk afstamning. det er bedre end en generisk annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 3. April, 2021 (edited) Eva Nadine skrev, for 6 timer siden: Til det første: Jamen så forstærker jeg det jeg prøver at undgå. Nemlig "Duer ikke - VÆK!"-prinsesse nøkkerne fra Klodshans. Det kan jeg simpelthen ikke gøre 10-30 gange om dagen uden at det ender med at forandre mig så jeg ender med at blive til prinsessen. Jeg har jo prøvet! Det funker ikke. Det er for langt fra hvem jeg er. Sandheden er jo at hvis jeg kunne og havde tid (og fysisk formåen til det) så ville jeg knalde og kysse dem alle sammen! Tænk på hvor mange gode skrald jeg går glip af fordi jeg smider 90% på porten uden overhovedet at have test-knaldet dem først Jeg kan sagtens forstå ovenstående. Det er selvfølgelig slagsiden ved at have begrænset aktivitet og loft på antal gæster. Omvendt hvis man ellers er til søde stamkunder, så er alle betingelser jo nærmest opfyldt, således at man ikke behøver at annoncerere dagligt. Det er vel også logisk nok, at hvis det fremgår af ens annoncetekst, så burde man som gæst ikke tage det som en reelt afvisning. Man kan jo godt regne ud, at der vil være rift om de få pladser, så hvis man ikke får en tid er det jo ikke ensbetydende med, at der er noget galt med en. Nu er mennesker jo også meget forskellige. Selvom duvist har skrevet et sted, at du godt kan blive en rappenskralde så gætter jeg på, at du som en del andre GP´er har en meget stort pleasergen, så man vil gøre rigtigt meget for ikke at skuffe nogen. Redigeret 3. April, 2021 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 3. April, 2021 @TheVoice En skrappedulle! Det er en dulle der er skrap. En rappenskralde er noget lidt andet og sådan en er jeg ikke Du har fuldstændigt ret i det med pleaser genet. Jeg er ualmindeligt veltrænet i at vende det hvide ud af øjnene indvendigt og smile sødt og småforelsket samtidigt. Det er bare sjældent mht. sex-delen det er nødvendigt. Det er mere når samtlige ekskærester, koner, kolleger, naboer osv. får een over nakken fordi nu er der en sød og varm kvinde der lytter, nikker og er tavs og tilsyneladende samtykkende... og som synes alle ens vittigheder er sjove. DER er jeg professionel på den knap så fantastiske måde. For selvfølgelig er alle andre dumme! Også i næste uge/måned når vi ses igen og der er tid til overs efter vi har knaldet Oh yes... jeg synes jo at alle fortjener et godt knald, og gerne med mig! Det er spot on. Det er da derfor jeg søger sparring her Jeg kan ikke rigtigt spørge mine venner og bekendte. Selvom de fleste ved hvad jeg laver, så fatter de ikke rigtigt problemet. Det gør I. Tak for det Kh. Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 3. April, 2021 (edited) spaceman skrev, for 2 timer siden: Jeg husker stadig hende der afviste mig for 25 år siden hvor jeg var svært overvægtig. I dag når jeg ser annoncer der siger jeg tager ikke imod meget overvægtige, springer jeg over selv om i dag er det måske 20kg max. De annoncer der siger kun skandinaviske er ikke anderledes end en dem der siger normal vægt i mine øjne. Afvisningen hos en GP den sviger max. Jeg kan ikke score nede på Rosie's så jeg betaler for det, men det kan jeg ikke engang I din annonce, specifikt, jeg tager imod herrer på 35-50 der er af skandinavisk afstamning. det er bedre end en generisk annonce. Tak fordi du giver et bidrag fra den anden ende af skalaen. Det er præcis det jeg gerne vil undgå. Når jeg afviser - uanset hvor rimelig og nødvendig grunden er - så er det præcis dét du beskriver jeg ikke har lyst til at bidrage til. Jeg ved ikke hvem du skriver til som tager imod herrer på 35-50 der er af skandinavisk afstamning, idet du ikke nævner hendes navn. Vi vælger dog alle selv hvem vi ønsker at tilbyde vores ydelser til og hvem vi foretrækker frem for andre. Det kan også handle om at man ikke ønsker at møde sin søns venner, sin datters nye stedfar, sin onkel eller arbejdsgiver eller alt muligt andet. Personligt har jeg kun en enkelt faktor som smider folk på porten uanset hvem de i øvrigt er. Hvis de bor i et bestemt postnummer, hvor jeg er vokset op, så har jeg den aftale med min mor at jeg ikke kører escort til private adresser eller hoteller i netop denne provinsby. Jeg prøver at sige at det kan være af personlige årsager og ikke seksuelle preferencer at nogen bliver valgt fra. Det er ikke altid let at gennemskue. Hos mig kan man komme til hvis man er myndig og indtil man er iført livets sidste skjorte, og uanset hvor man stammer fra genetisk eller hvor mange kilo man har for lidt eller for meget på lige vilkår med alle andre. Jeg er skidenem hvad det angår - jeg har bare ikke tid til ret mange, og jeg tilbyder hverken fodfetish, smækkersex, bestemmersex, manuskriptsex, eller i det hele taget andet end hvad jeg har lyst til på selve dagen med det menneske jeg møder. Derfor afviser jeg mange, og kan ikke skrive mig ud af det. Tusind tak for dit indlæg og din ærlighed. Mangfoldighed er vigtigt når man mangler input. Pleaser-pleaser-pleaser-Eva. Men jeg mener det faktisk! Kh. Eva Redigeret 3. April, 2021 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg