Hop til indhold
Guest Liderbasse

Sweet Nicole - Odense

Recommended Posts

Guest Liderbasse

https://annoncelight.dk/showad/315586

Besøgte polske Nicole i går, som er tilbage i Odense, og det fortrød jeg ikke. Aftalte 30 min med CIF - 400 for det sidste, så lidt i den dyre ende, men det viste sig godt givet ud.

Nicole er som på billederne, men som altid er det fotos med avis og billeder fra stedet, der siger sandheden bedst. Det sidste billede i annoncen, hvor hun ligger i sengen med gardinerne for, var præcist hvad der mødte mig.

Jeg var kun lige kommet ind, da hun kyssede mig og begyndte at gnide sin velformede bagdel op af mig. Hun bød virkelig op. Gode former, og de bedste faste bryster, jeg her haft fat i længe - ikke store, men den helt rigtige fasthed og så med store, legesyge nipler :-P Dejlig fast krop også, og jeg nød det hele stående bag hende med fri leg.

Så var det ned på ryggen i sengen, mens hun spredte mine ben og lagde an til økoblow, liggende på maven mellem mine ben, så godt udsyn til det hele. Og det var godt! Drillende, edging, bolleslik, langsomt mere og mere af kalorius i munden og masser af spyt. Øjenkontakt imens. Alene det var besøget værd.

Og så var det tid. Nicole kravlede op i en reverse cowgirl, og wow hun var stram B)

Variationer over et tema senere, hele paletten rundt, var det til til finalen. Fra doggy, gummi af, og så gled hun fra sengen og ned på gulvet, hvor hun sad foran mig og så op på mig, mens jeg gav hendes søde ansigt alt hvad jeg havde i mig. Smilende, øjenkontakt imens og så legede hun med både sperm og pik bagefter. Det varmer jo en gammel mands hjerte ^_^ Bedste Cum-in-Face jeg har oplevet.

Stedet er det kendte nær det asiatiske marked, nu i ny lejlighed. Sød og lækker pige, god kontakt og bestemt et besøg værd!

Redigeret af Liderbasse
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fed anmeldelse. Hun lyder bestemt som et godt besøg hvis man vil CIF :P.

Så jeg kan forstå... ikke noget med at dække øjnene til og sidde parat med køkkenrulle, og tører det hele af nærmest inden man er færdig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
Big3lover skrev, for 7 minutter siden:

Tak for en fed anmeldelse. Hun lyder bestemt som et godt besøg hvis man vil CIF :P.

Så jeg kan forstå... ikke noget med at dække øjnene til og sidde parat med køkkenrulle, og tører det hele af nærmest inden man er færdig?

Nope, hun blev siddende så længe og så på mig mens hun legede med det,  at jeg nærmest begyndte at blive lidt forlegen over svineriet :mrgreen: Hun var påpasselig med at det ikke blev CIM i stedet, men det er helt fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 2 timer siden:

tions on a theme later, all around the palette, it was for the finale. From doggy, rubber off, and then she slipped from the bed and down on the floor where she sat in front of me and looked up at me while I gave her sweet face everything I had in me. Smiling, eye contact meanwhile and then she played with both sperm and cock afterwards. It warms an old man's heart  ^ _ ^ Best Cum-in-Face I've experienced.

 

Thank you for the good review. 

As a CIF fan, looks like I will plan a visit just for a Super French + CIF.

And as Bıg3lover stated, they usually close their eyes and wait. Nicole sounds naughtier. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
DenGenertetype skrev, for 3 timer siden:

 

hvor i byen er det? :)

Nyborgvej, ikke langt fra det asiatiske marked. Relativt diskret.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
Jok7r skrev, for 4 timer siden:

Thank you for the good review. 

As a CIF fan, looks like I will plan a visit just for a Super French + CIF.

And as Bıg3lover stated, they usually close their eyes and wait. Nicole sounds naughtier. 

 

No guarantee, but it worked for me. Some of the girls are of course good actors, but I honestly think she gets a turn-on from playing with cocks - her eyes said it.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
Jok7r skrev, for 25 minutter siden:

@Liderbasse in her other review, it was written that she is requesting a selfie with your eyes blinked. 

Did you experience the same process once you contacted her?

No, I just sent an SMS and arranged without a selfie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nicole er virkelig sød og fræk.

Desværre er det nogle kg siden, at hendes fotos er taget og kombinationen af de ekstra indkøbte 'real kisses' var 3-4 tante-kys og hun slet ikke var min kropstype, gjorde mit besøg til noget, der da var meget hyggeligt, men ikke noget der kunne få kalorius til andet end at halvrejse sig.

Hun har nogle smooth moves, dejligt mundarbejde og en sød og fræk personlighed.

Hvis man er til lidt kraftige kvinder, hvor der både er til gården og gaden, og er ligeglad med kys, er Nicole absolut et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Architect skrev, for 4 timer siden:

Nicole er virkelig sød og fræk.

Desværre er det nogle kg siden, at hendes fotos er taget og kombinationen af de ekstra indkøbte 'real kisses' var 3-4 tante-kys og hun slet ikke var min kropstype, gjorde mit besøg til noget, der da var meget hyggeligt, men ikke noget der kunne få kalorius til andet end at halvrejse sig.

Hun har nogle smooth moves, dejligt mundarbejde og en sød og fræk personlighed.

Hvis man er til lidt kraftige kvinder, hvor der både er til gården og gaden, og er ligeglad med kys, er Nicole absolut et besøg værd

Nu har jeg tilfældigvis også besøgt Nicole og det er meget misvisende at beskrive hendes normale bygning (borderline erotisk buttet) som værende "kraftig".
Med det sagt, så er hun ikke lige så slank som hendes billeder, hvilket jeg er enig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
g00glethis skrev, for 3 timer siden:

Nu har jeg tilfældigvis også besøgt Nicole og det er meget misvisende at beskrive hendes normale bygning (borderline erotisk buttet) som værende "kraftig".
Med det sagt, så er hun ikke lige så slank som hendes billeder, hvilket jeg er enig i.

Fuldstændig enig. Helt normal kropsbygning, hvor det hele er fastmonteret.

Smag og behag, selvfølgelig, men “Lidt kraftig” kan mere passende reserveres til en god del af de GP, jeg har mødt med falske profiler. Og det rødlige billede med gardiner i baggrunden er taget i lejligheden, så mere snyd er der altså ikke i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke jeg på noget tidspunkt har benyttet ordet 'snyd'. Hvis man skulle ind i den diskussion, kan man jo så spørge om 2-3 billeder ud af 18 er tilstrækkelig tidsrelevant annoncering, uanset at andre benytter den uskik også.

Min oplevelse; mine ord. I kan så være uenige med mig mht. definition af kropsbygning, som det jer lyster. Smag og behag, selvfølgelig

Redigeret af Architect

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...