sydjyden 109 Skrevet 1. April, 2021 Hej alle - er der nogen, som har aktuelle og gode oplevelser i Kolding? Udseende ikke altafgørende, men nærvær og engagement betyder noget... kvitterer med anmeldelse :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 2. April, 2021 Har fået et godt bud i PB Nice.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 191 Skrevet 2. April, 2021 sydjyden skrev, for 2 timer siden: Har fået et godt bud i PB Nice.... Kunne du uddybe, eller evt anmelde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 2. April, 2021 NysgerrigePeter skrev, 1 time siden: Kunne du uddybe, eller evt anmelde? P’ et i PB står for Privat. Men ja, hvis jeg får besøgt den søde, laver jeg en anmeldelse :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 191 Skrevet 3. April, 2021 sydjyden skrev, for 13 timer siden: P’ et i PB står for Privat. Men ja, hvis jeg får besøgt den søde, laver jeg en anmeldelse Skal du være flabet? Jeg var jo nysgerrig på, hvem du havde fået tilbudt. Jeg ser frem til en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg