Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Numserier

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Har tit undret mig når jeg læser om mænds facination af at putte pikke op i numsen på pigen. Hvad er det der er så facinerende?

Er det følelsen af magt, at man styrer og nedværdiger ( mentalt) eller er det virkelig fysisk fantastisk.

Er selv helt vild med at få stimulert prostata, men bortset fra et lille, og ikke særligt følsomt punkt, har pigerne ikke nogen fysisk glæde af penetration i det hul. Er det hele på det psykiske plan - piger, drenge?. Eller er der noget jeg mangler at opleve? Så vil jeg duseme være glad for at blive rådgivet :D

Har prøvet at min kvinde og jeg, af en tredje part, har fået stimulet min glans og hendes punkt, via en finger bag i hende. Fornemmede dog at det meste af glæden var på min side. Det var til gengæld også fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, at det for mange er, fordi det er lidt "forbudt", men jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig på andres vegne.

Jeg synes det er frækt at se på film, frækt at tænke, men for mit eget vedkommende er følelsen altså bedst i skeden. Jeg synes nummeren er for stram - uden det skal lyde som pral ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sikkert fordi, analsystemet er strammere.

Det er (vistnok!) ikke beregnet til disse løjer, og kræver da også nogen tilvænning.

For mænd med liden følelse i ynglepinden kan det være en løsning, og kvinder, der er blevet slappere grundet f.eks en fødsel, vil i bagdøren være et strammere alternativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt er jeg ganske analfixeret på mange forskellige måder.

Jeg kigger efter pigernes numser.

Jeg fantaserer om analsex og kigger mest efter annoncer hvor pigerne tilbyder dette.

Jeg fantaserer også om analsex til mig og har prøvet det nogle gange.

Jeg har blandede oplevelser omkring analsex, både en masse gode, men også mindre gode, så hvorfor bliver jeg ved med at tænde på det? I have no idea. Var det ikke Freud der sagde at man havde et mor-kompleks hvis man var analfixeret? :)

Et eller andet sted, synes jeg faktisk det svarer til at spørge om hvorfor folk kan lide lever, er det pga. konsistensen?

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sikkert fordi, analsystemet er strammere.

Det er (vistnok!) ikke beregnet til disse løjer, og kræver da også nogen tilvænning.

Næ, det er kun strammere ved lukkemusklen. Inden for er det 'slappere', der er jo ikke nær den samme muskulatur. Og efter noget tid slapper ringmusklen af ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har tit undret mig når jeg læser om mænds facination af at putte pikke op i numsen på pigen. Hvad er det der er så facinerende?

som forummets nok mest anal-fixerede deltager (skrev en hel analrundfart i KBH til ligesindede) så vil jeg gerne forsøge at svare :)

1: synet.... det ser ganske enkelt fantastisk ud... det er så "rent" og "glat" og "enkelt" når pikke trænger derop... det er så meget flottere i min optik end store skamlæber der skygger og skæmmer, og synet af pikken der hele tiden baner sig vej forbi ringmusklen er uimodståelig for mig

2. følelsen... skeden.. gaaab - den er så ensformig. Den kan være trang eller ikke, men den tilbyder slet ikke den der stramme stramme følelse som lægger sig i en ring rundt om pikken.

Nej røven er ikke stram hele vejen op - men det er også ligemeget for den "stramhed" som indgangen tilbyder er den bedste massage en pik kan få hvis man spørger mig!!

Er det følelsen af magt, at man styrer og nedværdiger ( mentalt) eller er det virkelig fysisk fantastisk.

Der er sikkert mænd der gør det for at nedværdige/ydmyge pigen. De skulle da skydes! (medmindre pigen vil udsættes for den form for smerte af samme årsag) Hvis pigen ikke er i rigtig god træning og manden har DEN bevægegrund - så er det meget smertefuldt for pigen og det er katastrofalt :(

det skal være fantastisk, glat, tæt pakket med glidecreme og en pige der er i super træning så man kan kneppe hende hårdere og vildere end man nogensinde vil kunne gøre i fissen :)

følelsen af at kunne kneppe en pige 110% procent energisk er slet ikke til at stå for hvis jeg skal sige det :)

Er selv helt vild med at få stimulert prostata, men bortset fra et lille, og ikke særligt følsomt punkt, har pigerne ikke nogen fysisk glæde af penetration i det hul. Er det hele på det psykiske plan - piger, drenge?. Eller er der noget jeg mangler at opleve? Så vil jeg duseme være glad for at blive rådgivet :D

jeg lover dig Århus - det er et grundlæggende manglede led i din uddannelse. Og jeg kan pege dig i retning af hende du skal vælge hvis du vil opleve hvordan det er når piger nyder anal.

hende her, der varmer du hende lige op i fissen, giver hende en orgasme og måske en sprøjteorgasme inden hun smører dig ind i glidecreme og selv byder røven til. Selvfølgelig langtsomt de første 5 sekunder, men når din pik er inde, så presser hun sig selv helt ned til roden.

Missionærstillingen, ridetur, liggende på siden og en af favoritterne - hende på maven med en pude under røven så den stritter og dig siddende ovenpå så du kan sprede hendes balder og bare kneppe igennem mens hun tigger om mere...

Det er sådan anal skal være når en pige nyder det... og hvis du finder en der gør - så kan jeg garantere dig for at du ikke er i tvivl om at alm dansk godt kan gå hjem og pakke sig!! :) med de piger der er vilde med anal - der er de korte skift mellem fisse og røv og så ellers bare analen der er favoritten

Har prøvet at min kvinde og jeg, af en tredje part, har fået stimulet min glans og hendes punkt, via en finger bag i hende. Fornemmede dog at det meste af glæden var på min side. Det var til gengæld også fantastisk.

at være 2 om en pige og have en pik i hvert hul - det er mere end fantastisk for alle 3 parter hvis det gøres rigtigt. Men pigen skal selvfølgelig være vild med det

Der findes ikke ret mange af dem i branchen, men når man endelig støder ind i en - så er det oplevelser over gennemsnittet for anal-elskere som mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...