Guest Thaimig Skrevet 1. April, 2021 (edited) Som skrevet, det gør hun, mit spørgsmål ku evt være, er det Ok? Eller var det nu også nødvendigt Eller gik jeg blot ved siden af, blot en tanke, men alligevel? Og nej en Aprilsnar! Redigeret 1. April, 2021 af Thaimig Manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 1. April, 2021 Svaret er: Ja! Hun er din X. Du skal ikke blande dig i hvad hun gør. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 1. April, 2021 Så længe hun selv ikke er 30 år, går det vel nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 1. April, 2021 (edited) Ja, hun må have sex med hvem fanden hun vil... inden for lovens grænser. Godt for hende, vi er jo nogle der skal betale os til den aldersforskel. Redigeret 1. April, 2021 af EksilKøbenhavner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. April, 2021 EksilKøbenhavner skrev, for 51 minutter siden: Ja, hun må have sex med hvem fanden hun vil... inden for lovens grænser. Godt for hende, vi er jo nogle der skal betale os til den aldersforskel. Åh jo, nuvel må vi andre så betale, i hendes tilfælde står de i kø og nej, hun er langt fra 30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 1. April, 2021 Thaimig skrev, for 1 time siden: Som skrevet, det gør hun, mit spørgsmål ku evt være, er det Ok? Eller var det nu også nødvendigt Eller gik jeg blot ved siden af, blot en tanke, men alligevel? Og nej en Aprilsnar! Glæd dig over, at det skal en så ung mand til at erstatte dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1906 Skrevet 1. April, 2021 Hvorfor skulle det ikke være ok? (forudsat indenfor lovlige rammer selvfølgelig). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 219 Skrevet 1. April, 2021 (edited) Hvis du er meget ked af aldersforskellen, så kan jeg godt, i en god sags tjeneste og for et mindre beløb, tage forbi og retter op på aldersforskellen et par gange om ugen.. (Forudsat indenfor lovlige rammer selvfølgelig) Redigeret 1. April, 2021 af LongJohn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 2. April, 2021 Så længe han er over 18 kan det aldrig blive dit problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 2. April, 2021 Gr8dane skrev, for 13 minutter siden: Så længe han er over 18 kan det aldrig blive dit problem Så længe han er mindst 15 og de begge er enige om det, og det foregår helt frivilligt, så må vi andre bare stikke piben ind og beholde vores (dobbelt)moral for os selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 2. April, 2021 Altså mester. Hun har sit liv nu. Du har dit liv nu. Nyd det for hulen da. Udspionerer din x mon dig? Næppe vel!! Og så god påske. Gå ud og se på damer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. April, 2021 Krølle Bølle Jr. skrev, for 8 timer siden: Altså mester. Hun har sit liv nu. Du har dit liv nu. Nyd det for hulen da. Udspionerer din x mon dig? Næppe vel!! Og så god påske. Gå ud og se på damer. Nu var der så ej tale om dobbelt moral Nok mere Jalousi og undskyld men 25 år yngre? Det var så toppen! Nok om det, den har jeg så selv bedt om Og ja hun tjekker mig ud, derfor Men fortsat go aften alligevalligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 219 Skrevet 2. April, 2021 Det er vel bare at få udlignet så den står 1-1? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2021 (edited) Thaimig skrev, for 23 timer siden: Og nej en Aprilsnar! Æhhh er det forbigået alle at Hr. Thaimig har lavet en aprilsnar? Redigeret 2. April, 2021 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. April, 2021 LongJohn skrev, for 25 minutter siden: Det er vel bare at få udlignet så den står 1-1? Ja meget nemt i disse tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. April, 2021 Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden: Æhhh er det forbigået alle at Hr. Thaimig har lavet en aprilsnar? Om du vil så var det ikk, faldt blot på en uheldig dato, men ellers ku det nemt ligne mig! Ja undskyld men min ironi er nok ikk altid klar tale Sådan er vi så forskellige, nogen taler og andre tier? Men tilbage, jo den havde jeg ej set komme, altså den unge mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 219 Skrevet 2. April, 2021 Han kommer sikkert også hurtigt.... (Hvis du har det bedre skal du stoppe her..) Men sikkert også 3-4 gange hver nat... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg