Hop til indhold
Hansen,8000

Silkeborgvej 233 Åbyhøj

Recommended Posts

Nu er det desværre også nogle år siden jeg sidst har været der, men har altid besøgt modne danske piger på stedte.

De piger jeg har været i selskab med der har altid været søde og imødekommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er kun modne danske kvinder. Præcis det jeg foretrækker, men jeg er gået forgæves et par gange, de er blevet overmodne, og du kan sagtens risikere en fristende tlf.svarer, som slet ikke står mål med forventningerne.

Hvis du er til modne kvinder, så besøg stedet en dag, hvor Rikke er der. Hun er ganske vist også ovre sine bedste dage, men fantastisk sød og hun er ret vild med græsk ... Hun er også den med de mest rimelige priser på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er kun modne danske kvinder. Præcis det jeg foretrækker, men jeg er gået forgæves et par gange, de er blevet overmodne, og du kan sagtens risikere en fristende tlf.svarer, som slet ikke står mål med forventningerne.

Hvis du er til modne kvinder, så besøg stedet en dag, hvor Rikke er der. Hun er ganske vist også ovre sine bedste dage, men fantastisk sød og hun er ret vild med græsk ... Hun er også den med de mest rimelige priser på stedet.

Kan du fortælle lidt mere om Rikke ?? Udseende, alder, priser ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er 180 høj, ganske flot krop, store bryster - vist ikke helt ægte, langt lyst hår, sød og smilende, men har efterhånden en del rynker i ansigtet. Hun er feminin, velplejet, og nok den på stedet som går højest op i at gøre det hyggeligt. Jeg vil tro, hun er tæt på 60. Er du ren og velsoigneret, kysser hun gerne.

Hun annoncerer i EB, plejer vist at være der onsdag eller torsdag. Lyt til tlf.svareren, hun har en meget kælen og lokkende stemme.

Jeg kan ikke huske priserne, men de er pænt under det, andre forlanger for tilsvarende behandling.

Hun er den eneste på stedet, jeg kan finde på at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg kan også anbefale Mille som plejer at være der på tirsdage. Ikke helt billig som Rikke, men fræk og kælen.

Hun er slankere med gode bryster. Hvis du kan, så forsøg at komme som den første på hendes vagt. Det er en god garanti for en fræk oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...