Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har lige besøgt denne unge kvinde. 

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. 

Billederne er meget fotoshopped, og hendes sex var INTETSIGENDE. Hendes hånd var hele tiden i vejen. 

Ikke engang hendes personlighed kan man komplimenter. Virket negativ, og tror faktisk ikke hun gad det hun lavede. 

En svært skuffende oplevelse! 

https://annoncelight.dk/showad/315294

Skrevet
Dengladeabe skrev, for 3 minutter siden:

Billederne er meget fotoshopped, og hendes sex var INTETSIGENDE. Hendes hånd var hele tiden i vejen. 

Ikke engang hendes personlighed kan man komplimenter. Virket negativ, og tror faktisk ikke hun gad det hun lavede. 

Surt. Du skal bede moderationen om at flytte din anmeldelse fra "Efterlysninger" til "Anmeldelser" :) 

Skrevet
Dengladeabe skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan gør jeg det? 

Tryk på Rapporter indlæg o øverste højre hjørne af den kasse dit indlæg står i :) 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Tryk på Rapporter indlæg o øverste højre hjørne af den kasse dit indlæg står i :) 

Done. Jeg takker 

Skrevet
Dengladeabe skrev, for 6 timer siden:

Igen igen igen igen igen, jo der er en grund til mænd ofte vælger danske og Modne Piger, fordi her får man sex, uanset ens alder, sådan ca, men helt  klart sex, det får man altid med en dansk moden kvinde, det får man næppe med en ung pige, da hun ej kender til sex, uanset hvor hun kommer fra!

Beklager naturligvis min holdning, men sådan er vi så forskellige, men go Påske til alle jer, uanset hva i vælger! 

Skrevet
Thaimig skrev, 1 time siden:

Igen igen igen igen igen, jo der er en grund til mænd ofte vælger danske og Modne Piger, fordi her får man sex, uanset ens alder, sådan ca, men helt  klart sex, det får man altid med en dansk moden kvinde, det får man næppe med en ung pige, da hun ej kender til sex, uanset hvor hun kommer fra!

Beklager naturligvis min holdning, men sådan er vi så forskellige, men go Påske til alle jer, uanset hva i vælger! 

Jeg har fået masser af god sex med unge, polske piger

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.