Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt denne unge kvinde. 

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. 

Billederne er meget fotoshopped, og hendes sex var INTETSIGENDE. Hendes hånd var hele tiden i vejen. 

Ikke engang hendes personlighed kan man komplimenter. Virket negativ, og tror faktisk ikke hun gad det hun lavede. 

En svært skuffende oplevelse! 

 

https://annoncelight.dk/showad/315294

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengladeabe skrev, for 3 minutter siden:

Har lige besøgt denne unge kvinde. 

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. 

Billederne er meget fotoshopped, og hendes sex var INTETSIGENDE. Hendes hånd var hele tiden i vejen. 

Ikke engang hendes personlighed kan man komplimenter. Virket negativ, og tror faktisk ikke hun gad det hun lavede. 

En svært skuffende oplevelse! 

 

https://annoncelight.dk/showad/315294

Surt. Du skal bede moderationen om at flytte din anmeldelse fra "Efterlysninger" til "Anmeldelser" :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengladeabe skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan gør jeg det? 

Tryk på Rapporter indlæg o øverste højre hjørne af den kasse dit indlæg står i :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Dengladeabe skrev, for 6 timer siden:

Har lige besøgt denne unge kvinde. 

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. 

Billederne er meget fotoshopped, og hendes sex var INTETSIGENDE. Hendes hånd var hele tiden i vejen. 

Ikke engang hendes personlighed kan man komplimenter. Virket negativ, og tror faktisk ikke hun gad det hun lavede. 

En svært skuffende oplevelse! 

 

https://annoncelight.dk/showad/315294

Igen igen igen igen igen, jo der er en grund til mænd ofte vælger danske og Modne Piger, fordi her får man sex, uanset ens alder, sådan ca, men helt  klart sex, det får man altid med en dansk moden kvinde, det får man næppe med en ung pige, da hun ej kender til sex, uanset hvor hun kommer fra!

Beklager naturligvis min holdning, men sådan er vi så forskellige, men go Påske til alle jer, uanset hva i vælger! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, 1 time siden:

Igen igen igen igen igen, jo der er en grund til mænd ofte vælger danske og Modne Piger, fordi her får man sex, uanset ens alder, sådan ca, men helt  klart sex, det får man altid med en dansk moden kvinde, det får man næppe med en ung pige, da hun ej kender til sex, uanset hvor hun kommer fra!

Beklager naturligvis min holdning, men sådan er vi så forskellige, men go Påske til alle jer, uanset hva i vælger! 

Jeg har fået masser af god sex med unge, polske piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...