Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kontaktede hende forleden dag og forespurgte på en tid. Det lod sig gøre, men jeg blev desværre forhindret så skrev og aflyste 3 timer før; det har så medført total radiotavshed..        Ville ellers gerne se hvad hun kunne byde på, men tvivler på hun svarer mig - øv..

K.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kontaktede hende på et tidspunkt og fik at vide at FP kostede kr. 1000.- for 30 min. Dog kunne vi ikke finde en tid som passede mig. De bryster ser ellers dejlige ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende, og det var på ingen måde pengene vejr, dårlig service, levere på overhoved ikke varen, det var helt sikkert ikke den pige der var på billederne, hun er mindst 50, små bryster, (så vidt jeg kunne se) og hun tog ikke tøjet af, havde aftalt en halv tim til en tuse med tantra og fp, som så blive til ligegyldig massage, ikke i nærheden af massage som kunne bruges til noget, og så bliv det så til en håndtrol, jeg sagde flere gange til hende hvad der var aftalt, men hun var mildest talt ligeglad og hvis jeg ville have mere, så kostede det mere. var ude efter 20 min

så det bliver ikke lige der jeg sætter mine ben igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er jeg dog glad for at hun ikke kunne, på de tidspunkter som jeg kunne. 

Jeg spurgte ellers til ægthed af billeder, og hun svarede at hun altid tog billeder og lagde på annonce, som var meget nye. 

Så snyd og bedrag, kan jeg forstå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis billeder passede med de bryster og så hendes vægt på 38 kg. så ville hun godt nok være en lille petit pige.

da denne efterlysning startede, havde hun andre billeder, men på de nye billeder, ser bryster stadig ud som på de første.

er der ikke andre som har været forbi og kan fortælle om virkeligheden virkelig er så langt fra billeder, som sextossen skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...