Hop til indhold
Guest Mikkel34

Trine

Recommended Posts

Nej, tror jeg ikke. Første dialig var lang og virkede reel. Og kort tid før vores date, ville hun have kr. 300 til benzin. MobilePay og ikke registreret nr. Og havde været udsøgt 90 gange sidste 3 mdr. Fake klokker bimlede højlydt.

Hoppede fra. Og næste forsøg var så hotel tæt på hende. Den var hun også med på. Dagen før spørger hun så om ikke jeg kan hjælpe med en plaid fra brugsen. Og vise at jeg er seriøs... Og jeg svarede at selvfølgelig ville jeg hjælpe, med det kontantbeløb vi havde aftalt. Men først når vi mødtes....

Så nej... Ingen har mødt hende. Men tror mange falder for benzinpenge. Nok til at hun gider blive ved med at prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en svindler og jeg er sikker på den eller dem der står bag profilen ikke er pigen på billedet 

ALDRIG betal noget forud. Der er så mange systematiske svindlere på sugardaters og du har ikke en chance for at få dine penge igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio

Hun lagde en voice besked på snap - lød vel mest som en som havde røget en 20 stk. i 30 år ........ hun bad ikke om penge forud, nåede ikke dertil .... droppede projektet - men måske et spørgsmål om dagsformen - nogle kan måske få et møde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Er der slet ingen muligheder for at vi kan få den slettet/ udelukket fra sugar det er da i det mindste os mænd der betaler for at være derinde;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, 1 time siden:

Er der slet ingen muligheder for at vi kan få den slettet/ udelukket fra sugar det er da i det mindste os mænd der betaler for at være derinde;)

Har du prøvet at anmelde den til sd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeld anmeld anmeld.... Kun dem mange anmelder udelukkes af sd. 

Desværre vender mange af profilerne tilbage med nyt Nick. Meld dem igen igen. 

Der er ikke meget andet vi kan gøre, selv om det er irriterende der er blevet mange flere svindlere og prof ludere end for 5 år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...