Hop til indhold
Guest Runaldo

Sascha - Skibhuspigerne

Recommended Posts

Guest Runaldo

Det har været en travl måned for undertegnede.

Første uge i Juni, havde jeg siddet længe nok og gloet på Saschas billeder ved Skibhuspigerne, til at jeg kunne have groet fast.

Jeg ankommer dernede, ikke synderligt diskret, og efter et par gen-overvejelser (man er vel bange for at blive spottet), hopper jeg ind af døren. Venter lidt, kommer 'velkomstpigen' og bringer mig ind i bollerummet. Her venter jeg så ca 1minut, indtil Sascha kommer ind.

Hun er virkelig fræk, og måske lidt tyndere end hendes billeder viser. Men, hendes udstråling skriger bare 'KNEP MIG NUUU!', så det måtte jeg bare. Pengene skiftede hænder og da hun kom tilbage, måtte jeg bare flå tøjet af hende. Ikke bare kysser hun godt, men, hun er god til at 'starte' stemningen de rigtige steder på kroppen.

Vi starter først med lidt blid missionær, så jeg kan holde øjenkontakten med hende, mens jeg trænger helt op i hende. Jeg må indrømme, en af tankerne der fløj igennem hovedet på mig, udover 'Kæft hun er tight!', var 'Bare hun ikke flækker i 2!'. Efter en 5-10mins tid, måtte jeg skifte stilling lidt.

Nu er Skibhuspigerne's bollerum designet således, for dem der ikke har været der, at der er spejle ved hovedgærdet af sengen og på begge sidevægge, så man rigtig kan se.

Derfor tænkte jeg, det var optimalt, at få Sascha ned på alle fire på sengen, tage kalorius frem og bringe ham i selskab med Frk. Vagina i ren doggy. Er du GAL, det var en god oplevelse, og, kunne virkelig se på hende at hun nød det, og ikke blot høre det. Da hun er en tynd pige, er der ikke meget at holde på, udover selve hoften, så der blevet taget godt ved, og så ellers bare banket i bund så meget som muligt. Personligt er jeg ikke en kæmpe fan af doggy, medmindre pigen beder om det, men lige med denne pige, var det fantastisk.

Da der blev banket på døren, måtte vi afslutte, og det gjorde vi med lidt fransk og svensk, det var fint. Sascha har piercing i tungen, og gør det ganske ganske godt, og har god fantasi, og tager heller ikke for hårdt i håndgrebet under svensk.

Da vi var færdige, blev jeg tilbudt et bad, hvilket var fantastisk, for det var også giga varmt udenfor. Vi sagde derefter farvel med et kys, og det var så endnu en oplevelse. På vej ud af en mindst ligeså u-diskret dør ved siden af indgangen, tænkte jeg, at en overskår'en fra bageren ved siden af ville være på sin plads, efter al den energi var blevet opbrugt.

Alt i alt, var hun et fantastisk knald. Jeg kunne godt tænke mig mere end en halvtime med hende næste gang, for hun virkede til at være først kommet rigtig igang, da tiden var ved at være løbet ud. Jeg kunne ihvertfald mærke at hun nød det mere mod slutningen.

Selve Skibhuspigerne's 'butik' er ikke noget fantastisk, og tilbyder hverken diskretion eller en 'sikker' fornemmelse. Og så er velkomstpigen, ikke særlig tiltrækkende eller særlig indbydende. Selve emballagen, før man kommer til kødet, var ikke i deres favør - jeg giver Skibhuspigerne's 'butik' 4/10 oprejste pikkemænd. Tilgengæld, må jeg give Sascha 8/10 oprejste pikkemænd i både indlevelse og præsentation - ingen overraskelse fra billeder til virkelighed som tog fusen af kalorius. Gentagelseschancen er en 7/10 oprejste pikkemænd, men, er en border-line 6'er, da, diskretion er foretrukket, og det mangler de helt sikkert. At besøge Sascha et andet sted, med højere diskretion, er en 10/10 oprejste pikkemænd.

For dem som ikke kender Skibhuspigerne, er linket her; http://www.skibhuspigerne.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fint anmeldelse og skøn læsning.

Jeg har så tit undret mig over, hvorfor man føler det er mere diskret at besøge en pige ude på Søren tyndskids mark, hvor alle i det lille lokal samfund springer hen til vinduet når de hører en bil komme. Nogen slår måske en da krydser i kalenderen, så de kan følge med i hvor mange kunder pigen har. ;)

Jeg er tilbøjelig til at mene, at det faktisk er mere diskret at placere sig i et område, hvor der et heftigt liv, mange forskellige typer virksomheder m.v. Hvis der et heftigt leben, så kan man da ikke umiddelbart vide om personen skal ind til tandlægen eller sexlægen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...