Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Louise som en af de allerførste da hun startede på Cassiopeia da hun var uerfaren i denne branche. Senere ha jeg besøgt hende på,det hedengangne Mon-Cherie og sidste gang i Vanløse.

Louise og jeg har rigtigt god kemi og jeg gav hende den helt store tur (egen opfattelse), hvor hun blev ganske opstemt og gav sig rigtigt hen med stor indlevelse og nydelse (igen min opfattelse). Efter turen gav hun mig stor ros :-) hvilket jeg lavede i mig som en sulten labrador :-D

efter seancen havde hun god tid og jeg blev bestemt ikke viftet ud i en fart  :-)

vi havde rigtig god kemi og jeg havde en fest. 
 

hun er næsten endnu tyndere end billederne viser men uden at værd anorektisk. Selvfølgelig er hun ikke 21 men hun “lyver ikke mere end standarden”

hun skriver hun er ryger, hvilket jeg ikke er så vild med men da jeg besøgte hende mæskede jeg ikke noget til det - hvilket var et stort plus!
 

vær sød fræk og charmerende så får du en god tur!

K

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, den 30.3.2021 at 22:42:

Jeg besøgte Louise som en af de allerførste da hun startede på Cassiopeia da hun var uerfaren i denne branche. Senere ha jeg besøgt hende på,det hedengangne Mon-Cherie og sidste gang i Vanløse.

Louise og jeg har rigtigt god kemi og jeg gav hende den helt store tur (egen opfattelse), hvor hun blev ganske opstemt og gav sig rigtigt hen med stor indlevelse og nydelse (igen min opfattelse). Efter turen gav hun mig stor ros :-) hvilket jeg lavede i mig som en sulten labrador :-D

efter seancen havde hun god tid og jeg blev bestemt ikke viftet ud i en fart  :-)

vi havde rigtig god kemi og jeg havde en fest. 
 

hun er næsten endnu tyndere end billederne viser men uden at værd anorektisk. Selvfølgelig er hun ikke 21 men hun “lyver ikke mere end standarden”

hun skriver hun er ryger, hvilket jeg ikke er så vild med men da jeg besøgte hende mæskede jeg ikke noget til det - hvilket var et stort plus!
 

vær sød fræk og charmerende så får du en god tur!

K

 

Hej kanon1

Tak for din beskrivelse af Louise. Hun ser godt nok dejlig ud. Lige efter min smag :x Giver hun en god GFE med gode tungekys?

På forhånd mange tak 

P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1006 skrev, for 11 timer siden:

 

Tak for din beskrivelse af Louise. Hun ser godt nok dejlig ud. Lige efter min smag :x Giver hun en god GFE med gode tungekys?

Det gjorde hun med mig, men det er jeg ikke sikker på hun gør med alle. Så tag chancen og kør forbi og spørg om hun vil kysse med dig. Det gør jeg - og hvis de ikke vil det så respekterer jeg det og går igen. 
held og lykke.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 9 timer siden:

Det gjorde hun med mig, men det er jeg ikke sikker på hun gør med alle. Så tag chancen og kør forbi og spørg om hun vil kysse med dig. Det gør jeg - og hvis de ikke vil det så respekterer jeg det og går igen. 
held og lykke.

K

Mange tak for dit svar K

Jeg overvejer at give det en chance. Hun ser virkelig dejlig ud… men dejlige kys er et must for mig. Så håber virkelig på det! :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...