Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så blev det min tur til at stille et spørgsmål: Er der nogen der ved om man kan få FP hos nogen af stederne i Ballerup?

Skrevet
svensker skrev, 1 time siden:

Så blev det min tur til at stille et spørgsmål: Er der nogen der ved om man kan få FP hos nogen af stederne i Ballerup?

Alt er muligt, du skal bare have den fyldte pung med. Både den fyldt med "sten"og den fyldt med mønter.  

Skrevet
Agurken skrev, for 5 minutter siden:

Alt er muligt, du skal bare have den fyldte pung med. Både den fyldt med "sten"og den fyldt med mønter.  

Njaaa!  Mon ikke man kommer længere med pungen fyldt med knitrende sedler. Især dem med mange nuller.:lol:

Skrevet
  • Author

Så det I er at det er muligt, men (for) dyrt?

Skrevet
svensker skrev, for 8 timer siden:

Så det I er at det er muligt, men (for) dyrt?

Nej. Det de siger er: at enten så ved de det ikke og prøver at være sjove, eller også har du ikke stillet dit svar præcis nok.

Skrevet
  • Author

OK, prøver igen så: Der er to thai-massage steder i Ballerup. Nogen der ved om man kan få fuld pakke der?

Skrevet
svensker skrev, den 1.4.2021 at 09:04:

OK, prøver igen så: Der er to thai-massage steder i Ballerup. Nogen der ved om man kan få fuld pakke der?

2 !!!

der er mindst 3

og ja fp er muligt de 3 steder jeg har været i Ballerup inden for det sidste år.

ps det ene sted* er drevet af en ladyboy, men der er normalt også kvinder tilstede.

Fasai

Yen

Wilai*

Redigeret af Anonym bruger

• 2 months later...
Skrevet
Anonym bruger skrev, den 4.4.2021 at 15:40:

2 !!!

der er mindst 3

og ja fp er muligt de 3 steder jeg har været i Ballerup inden for det sidste år.

ps det ene sted* er drevet af en ladyboy, men der er normalt også kvinder tilstede.

Fasai

Yen

Wilai*

Hvem er ladyboyen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.