Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
svensker skrev, 1 time siden:

Så blev det min tur til at stille et spørgsmål: Er der nogen der ved om man kan få FP hos nogen af stederne i Ballerup?

Alt er muligt, du skal bare have den fyldte pung med. Både den fyldt med "sten"og den fyldt med mønter.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 5 minutter siden:

Alt er muligt, du skal bare have den fyldte pung med. Både den fyldt med "sten"og den fyldt med mønter.  

Njaaa!  Mon ikke man kommer længere med pungen fyldt med knitrende sedler. Især dem med mange nuller.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
svensker skrev, for 8 timer siden:

Så det I er at det er muligt, men (for) dyrt?

Nej. Det de siger er: at enten så ved de det ikke og prøver at være sjove, eller også har du ikke stillet dit svar præcis nok.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
svensker skrev, den 1.4.2021 at 09:04:

OK, prøver igen så: Der er to thai-massage steder i Ballerup. Nogen der ved om man kan få fuld pakke der?

2 !!!

der er mindst 3

og ja fp er muligt de 3 steder jeg har været i Ballerup inden for det sidste år.

ps det ene sted* er drevet af en ladyboy, men der er normalt også kvinder tilstede.

Fasai

Yen

Wilai*

Redigeret af Anonym bruger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym bruger skrev, den 4.4.2021 at 15:40:

2 !!!

der er mindst 3

og ja fp er muligt de 3 steder jeg har været i Ballerup inden for det sidste år.

ps det ene sted* er drevet af en ladyboy, men der er normalt også kvinder tilstede.

Fasai

Yen

Wilai*

Hvem er ladyboyen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...